KOSMETOLOGIN KÄSISSÄ

Jonkin aikaa sitten me jatkettiin mun yhteistyötä Ainonkadulla sijaitsevan Beauty Heavenin kanssa. Tällä kertaa kuitenkin hieman eri merkeissä, sillä pääsin siellä kosmetologina toimivan Heidin käsittelyyn. Heidi on myös SKY-yhdistyksen jäsen, eli kyseessä on ihan osaava ja pätevä ammattilainen! Mä odotin tuota käsittelyä jännittyneenä sillä en tiennyt mitä odottaa - mähän en ollut koskaan aikaisemmin käynyt kosmetologilla. Ihan turhaan pelkäsin, sillä se oli mun mielestä erittäin kiva kokemus ja menisin uudestaan koska tahansa!  beautyheaveMulle tehtiin RVB Skinlab - tuotteilla puhdistava detox-kasvohoito, joka edistää kuona-aineiden poistumista ja lisää ihon solujen elinvoimaisuutta. Tähän hoitoon kuului monta vaihetta, mm. kuorinta RVB skinlanb Renegerating - kuorinnalla, joka tuntui ihanan viileältä ja pehmeältä iholla. Sen lisäksi mulle tehtiin ihan tavallinen mekaaninen ihonpuhdistus, jossa mustapäät nypittiin pois mustapääraudalla. Tämä koko hoito kesti n. puolitoista tuntia ja oli tosi rentouttava, oli ihanaa vain maata paikallaan ja antaa mun iho ammattilaisen käsiteltäväksi. Ja pakko on sanoa, että mun iho ei ole ollut pitkään aikaa näin hyvässä kunnossa!
qeqqe IMG_7494
Koska tämä RVB Skinlab on mulle ihan uusi tuttavuus, mä päätin kertoa teillekin hieman tästä sarjasta, sillä tätä sarjaa löytyy Rovaniemeltä ainoastaan Heidiltä! RVB Skinlab on italialainen kosmetiikkatuotesarja, jonka tavoitteita ovat mm. solujen syväpuhdistaminen, aineenvaihdunnan aktivoiminen ja elinvoiman ja solujen pitkäikäisyyden edistäminen. Kaikki sarjan tuotteet sisältävät 51 + 3 - Hualy Complex - yhdisteen, jossa on iholle tärkeitä yhdisteitä kuten vitamiineja, aminohappoja, keramideja ja hyaluronihappoa. Ja mikä parasta, tuotteisiin ei ole lisätty parabeeneja, parafiinia tai mineraaliöljyjä, mikä on tosi hyvä juttu mun superherkkää ihoa ajatellen! Tuotteita ei ole myöskään testattu eläimillä, mikä on sekin plussaa. 
beautyheavenHoidon aikana Heidi kertoi mulle ihan perusasioita ihonhoidosta ja juttuja, joita erityisesti mun ihon hoidossa pitäisi huomioida. Mä kun olen hieman laiska ja huolimaton mun ihonhoidossa enkä ole koskaan jaksanut käyttää kasvovesiä sun muita ihonhoitotuotteita. Heidillä on myös myytävänä tuon sarjan tuotteita, mm. puhdistusmaito, kasvovesi, kuorintavoiteita ja kasvonaamioita, mikäli ne kiinnostavat jotakuta.
Mutta kuten edelliselläkin kerralla, ei yhteistyö olisi mitään ilman että teitä lukijoitakin huomioitaisiin jollain tavalla! Siispä mulla onkin teille nyt tarjolla pari hoitoa alennettuun hintaan(aikaa varatessaan tulee ilmoittaa lukevansa mun blogia):
♥︎ Puhdistava Detox-kasvohoito mekaanisella puhdistuksella 55€
♥︎ Kosteuttava kasvohoito erikoisnaamiolla 60€ 
Suosittelen kokemuksesta erityisesti tuota Detox-hoitoa, mulla ainakin epäpuhtaudet ja mustapäät väheni huomattavasti! Joten vinkatkaapa näistä tarjouksista kaverille, äidille tai jollekkin, joka on haaveillut kosmetologilla käynnistä! Heidin tavoittaa numerosta 050 4382 118, mikäli haluatte aikaa varata! vsvs

Lisäksi taas lähtee käyntiin arvonta, tällä kertaa jaossa on 25€ lahjakortti jonka voi käyttää Heidin kosmetologipalveluihin Beauty Heavenissa!
Arvonnan ohjeet tulevat tässä:
1.Tykkää Beauty Heavenin Facebook-sivusta
2. Jätä sähköpostisi kommenttiin, jotta saan voittajan nopeasti kiinni.
3. Arvonta päättyy 5.6!
Onnea kaikille arvontaan!

17 kommenttia:

  1. Tykkäsin sivusta:)
    emmikrpl@gmail.com

    VastaaPoista
  2. Hahahah taas varmaa kunnon valitukset tulee tänne koht yhteistyöpostauksest, mut mun mielest nää on just kivoja! )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha niimpä :-D Itse asiassa tää postaus oli kirjoitettu valmiiksi jo ennen sitä edellistä, mutta päätin odottaa vähän aikaa että tilanne rauhoittuu ennen kuin julkaisen tän. Mutta täähän ei kuitenkaan ole vaatteisiin liittyvä yhteistyö ja tästä hyötyvät ennen kaikkea myös lukijat! :-)

      Poista
  3. tykätty ja nellamaarit@ranualainen.com :)

    VastaaPoista
  4. Mukaan!
    ninuska76@luukku.com

    VastaaPoista
  5. sara.tiirola@hotmail.com

    VastaaPoista
  6. Vansku97@windowslive.com

    VastaaPoista
  7. laura-kuusela@hotmail.com

    VastaaPoista
  8. e.pyhajarvi@gmail.com

    VastaaPoista
  9. jenni.niskanen@live.fi

    VastaaPoista
  10. Sattuuko toi mustapäiden nyppiminen? :D olis tosi kiva kokeilla, sillä en pääse näistä parista mustapäästä mun nenän alla millään eroon...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se nyt varsinaisesti satu, vähän nipistelee :-D Tää riippuu tietenkin siitä että miten sietää kipua mutta mun mielestä se ei ollut todellakaan paha!

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8