HUHTIKUUN SUOSIKIT

Tiedetään, mä olen ihan onnettoman myöhässä tämän postauksen kanssa, mutta halusin silti tehdä tämän kun olen tätä koko kuukauden suunnitellut! Joka päivä oon sanonut että huomenna mä kuvaan ne jutut ja julkaisen sen postauksen - ja nyt ollaankin jo toukokuun lopussa, hehe.  suosikit 1. Mä käytin viime kuussa mun kuiviin hiuksiin paljon tätä monen paljon hehkuttamaan Color Maskia, ja se todellakin on kaikkien kehujen arvoinen! Hiuksista tulee ihanan sileät ja pehmeät, mutta se ei kuitenkaan tee niistä lättänöitä tai liian liukkaita.
2. Viime kuussa mä otin myös taas pitkästä aikaa käyttöön mun Viva la Juicy - hajuveden, joka oli mun ehdoton lemppari muutama vuosi sitten. Kyllä tää mun suosikkeihin lukeutuu edelleenkin, se on vaan jostain syystä jäänyt viime aikoina vähemmälle käytölle! Tuo tuoksu on vaan just mun makuun, ei liian voimakas eikä tuoksu ruusuilta, täyttää siis kaikki mun kriteerit!
3. Monien hiusongelmien jälkeen mä päätin hylätä mun Moroccanoilin shampoon ja siirtyä sen sijaan käyttämään tätä Wellan Brilliance - shampoota, joka toimii just täydellisesti mun hiuksissa! Se silottaa niitä, mutta säilyttää samalla hiusten volyymin eikä lyttää niitä päätä myöten. Plussaa ihanasta tuoksusta joka säilyy seuraavaan pesuun saakka!
4. Mä käytän harvemmin huulipunia tai muita vastaavia huulituotteita, mutta huhtikuussa mä käytin tosi useasti tätä Cliniquen huulikynää sävyssä Pudgy Peony. Tässä on kivaa se, että sitä värin määrää huulilla voi säädellä tosi kätevästi, toisin kuin monissa huulipunissa. Mä sipaisen tätä yleensä vaan kevyen kerroksen niin että huulista tulee aavistuksen verran pinkimmät, luonnossa väri ei siis ole yhtä  räikeä kuin mitä pakkaus ehkä antaa ymmärtää!
5. Nämä korvikset on olleet mun lempparit jo monta kuukautta, mutta viime kuussa niitä tuli käytettyä erityisen paljon! Mä ostin nämä Ginasta vaan parilla eurolla hetken mielijohteesta, mutta ajan kuluessa näistä tulikin mun luottokorvikset jotka eksyivät korviin melkeimpä joka aamu! suosikit suosikit Tällä kertaa mukana on myös kuukauden suosikkivaatteet! Mun lemppareita olivat ehdottomasti Gina Tricotista ostetut revityt farkut sekä Persunmallilta saatu toppi. Nämä molemmat ovat näkyneet useissa asukuvissa ja ne ovat eksyneet päälle vielä useamminkin kuin kuvat antavat ymmärtää. Etenkin tuo toppi on täydellinen kesää varten niin kuvionsa kuin ohuen kankaansakin puolesta! Kuukauden suosikkileffoiksi nousivat ehdottomasti Divergent ja The Other Woman. Molemmat ovat tyyliltään aivan erilaisia, mutta silti niin hyviä! Suosittelen tsekkaamaan molemmat mikäli ette ole niitä vielä nähneet!
Kuukauden suosikkibiisit:

Sellaisia olivat kuukauden suosikit tällä kertaa, löytyykö teiltä joitain samoja suosikkeja vai jotain aivan muuta?

12 kommenttia:

  1. Vaalentaako toi color mask hiuksia:)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sen tarkotus on lähinnä kirkastaa ja pitää yllä vaaleiden tai vaalennettujen hiusten väriä, eli eipä se kai vaalenna :-) Käytän tuota väriä juuri siksi koska se mun tummempi Color Mask sävyttää hiuksia vähän tummemmiksi enkä halua että ne tummenee!

      Poista
  2. Onko sun hiukset värjätyt?(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun hiukset on värjätty edellisen kerran vuoden 2012 kesällä, eli on nämä kai puoliksi :-D

      Poista
  3. Minkälaista kangasta toi Persunmalli toppi on...? :)

    essi-bltn.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kai sifonkia tai jotain vastaavaa, joka tapauksessa tosi ohutta ja kevyttä! :-)

      Poista
  4. apua katoin että noi korvikset on kaepojen kolmiot XD

    VastaaPoista
  5. Tosi kiva postaus! Mitä tuo color mask siis tekee hiuksille? Värjääkö tai sävyttääkö tuo hiuksia? Mulla on itselläni luonnostaan blondit hiukset, mutta välillä väri taittaa vähän semmoiseen keltaiseen joka ei ole yhtään kiva... :/ niiin että auttaisikohan tuo siihen keltaisuuteen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Sen tarkoitus on pidentää värin kestoa värjätyissä hiuksissa, eli kai se vähän sävyttää! Tuosta samasta sarjasta löytyy myös hopean värinen color mask joka on tarkoitettu nimenomaan taittamaan keltaisuutta, eli se varmaankin auttaisi paremmin! :-)

      Poista
    2. Okei kiitti paljon vinkistä! :-)

      Poista
    3. Jos haluat taittaa keltaisuutta, suosittelen esim BC bonacuren hopeashampoota kampaamosta, toimii tosi hyvin! T. Parturi-kampaaja opiskelija :)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8