HELLO, SUMMER

Tänään mulla ja monella muulla alkoi se kauan odotettu kesäloma, mutta jostain syystä ei tunnu yhtään siltä! Kai siihen vaikuttaa eniten tuo sateinen ja harmaa sää joka ei ihan vastaa mun käsitystä kesästä. Mutta eipä se huono sää haittaa koska seuraavat 2 viikkoa tulen viettämään sisätiloissa töitä tehden ja pian sen jälkeen koittaakin jo lähtö rapakon toiselle puolen! Mä oon tästä tulevasta matkasta ihan mielettömän innoissani ja alan nyt vasta tajuamaan, että mä olen oikeasti lähdössä 19 päivän päästä! Nyt pitäisi aloittaa tiukka shoppailulakko, mutta nuo kaupoissa olevat maksimekot ja topit ei yhtään auta asiaa. Mä olenkin tehnyt viime päivinä pieniä löytöjä, niistä lisää huomenna!
Me juhlittiin lomalle pääsyä tuttuun tapaan menemällä Amarilloon syömään tyttöjen kanssa. Tällä kertaa mä jopa yllätin itseni, otin nimittäin chicken burgerin vuohenjuustolla sen iänikuisen chicken pocketin sijaan! Tosin tuossakin annoksessa oli kanaa ja vuohenjuustoa, mutta alusta oli eri! Sen lisäksi me syötiin herkulliset browniet ja sen jälkeen lähdettiin vielä kiertelemään kauppoja. Mun flunssa vaan paheni entisestään päivän myötä, ja jo päivällä halusin vain kotiin peiton alle lepäämään. Mutta oli silti tosi kiva päivä, ihanaa olla vihdoin lomalla! päättärit Toppi Bik Bok Takki Sammydress* Farkut Zara Kengät Pariisista Laukku Chicnova Sormukset Sammydress* Korvikset Sammydress*päättärit päättärit päättärit päättärit

13 kommenttia:

  1. Ihana toi Bik Bokin toppi! <3 Paljonko se maksoi? Ja hyvää lomaa sulle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti ja samoin! Se maksoi muistaakseni 17,95€ :-)

      Poista
  2. Hyvää kesälomaa! :) ja hei mistä noi rannekorut on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sulle myös! Kaks noista on Stradivariuksesta ja yks Ur & Pennistä! :-)

      Poista
  3. Hyvää lomaa ja tosi ihana toi sun asu! :)

    VastaaPoista
  4. Ihanat hiukset!! Miten sä teet noi kiharat?:)

    VastaaPoista
  5. Kiitos! Mä teen nuo Remingtonin Pearl Wand - kihartimella! :-)

    VastaaPoista
  6. http://ylilauta.org/satunnainen/26696667 porukka runkkaa sulle

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8