THURSDAY IN PHOTOS

Tässä olisi tämä paljon pyydelty My Day-postaus, jonka tein torstaina, enkä siis keskiviikkona niin kuin alunperin tähän kirjoitin. Mun päivä ei ollut mitenkään erityisen tapahtumarikas tai kiinnostava, mutta toivottavasti tykkäätte! myday 1. Mun aamu alkoi yhdeksältä työhaastattelulla, joka meni tosi hyvin ja sain töitäkin! 2. Sen jälkeen menin kaupan kautta koululle, mutta en mennyt tunnille koska en fiksuna tajunnut ottaa kirjoja mukaan. 3. Peiliselfie. 4. Parasta musiikkia ikinä, mun aamu ei nykyään käynnisty ilman cheermixejä! En enää osaa edes kuunnella "normaalia" ja efektitöntä musiikkia, haha.  myday 1. Päivän korut. 2. Tsekkasin Bloggerin ja luin muutamat postaukset. 3. Sitten muilla vihdoin loppui tunti ja vetelehtiminen loppui siihen. 4. Sen jälkeen olikin päivän ainoa tunti, eli fysiikkaa! myday 1. Mutta se tunti loppuikin lyhyeen, koska tarjouduin menemään vapaaehtoisena Säteilyturvakeskuksen säteilymittaukseen, jossa mitattiin oppilaiden ja opettajien säteilyarvoja. 2. Istuin siis pelottavan näköisen laitteen edessä 10 minuuttia ja juttelin mukavia mittaajien kanssa, ja sain karkkiakin, jotka tosin osoittautuivat vitamiineiksi. 3. Sen jälkeen alkoi jousto ja oli ropo-tuokion vuoro, jonka jälkeen päästiin vihdoin syömään! 4. Ruokalassa. myday 1. Joustolla hengailua. 2. Sen jälkeen mulla olikin hypäri, ja vaeltelin ympäri koulua hyvää puhelimen latauspaikkaa etsien. 3. Lopulta se löytyi ja aloin kuuntelemaan musiikkia, kuten aina. 4. Päivän naamakuva. myday 1, 2 & 3. Käytin hypärin tehokkaasti hyödyksi, eli kuuntelin musiikkia ja pelasin flappy birdiä, mutta lopetin siinä vaiheessa kun puhelimen heittäminen seinään alkoi tuntua hyvältä ajatukselta... 4. Hain takin kaapista ja lähdin pois koulusta. myday 1. Keskustassa harhailua. 2. Koitin löytää hyvän paikan ottaa jonkinnäköistä asukuvaa, mutta se onnistunut, kuten voitte kuvasta todeta.  3. Sen jälkeen kävin ärrällä lataamassa bussikorttiin lisää aikaa, jonka jälkeen suuntasin takaisin koululle. 4. Sitten olikin päivän viimeisen tunnin aika, mutta sekin jäi väliin oppilaskunnan hallituksen kuukausikokouksen takia. Tunnelma oli aika tiivis, mutta onneksi saatiin istumapaikat ettei jouduttu seisomaan koko tunnin ajan.  myday 1 & 2.  Sen jälkeen lähdettiin Marin kanssa bussilla meille. 3. Mari ryntäsi heti tonkimaan mun vaatekaappia ja etsimään sieltä jotain, mitä se mahdollisesti haluaisi multa ostaa. Ei päästy ihan yhteisymmärrykseen myytävistä vaatteista, mutta jotain kuitenkin löytyi! 4. Viime kuun lempparibiisi soimassa varmaan tuhannetta kertaa.
myday 1. Tässä välillä ei tehty mitään erikoista, ja puoli seiskalta pitikin lähteä jo treeneihin. 2. Heitettiin matkalla Mari kotiin ja käytiin postissa hakemassa Persunmallilta tullut paketti! 3 & 4. Treenien alkamisen odottelua. myday 1. Treenien jälkeen tulin taas kotiin ja sitten kävinkin läksyjen kimppuun, koska olin vältellyt niiden tekemistä jo ihan tarpeeksi pitkään. Samalla aloin muokkaamaan asukuvia postausta varten, mutta en kerennyt muokata niitä loppuun. 2 & 3. Avasin Persunmallin paketin ja sieltä paljastui tosi kivoja juttuja, tarkempia kuvia tulee myöhemmin! 4. Pelasin sängyssä makoillessa vielä vähän Flappy Birdiä, ja tein uuden ennätyksen( joka on nykyään 61!). Selailin puhelimen kuvia kunnes lopulta oli pakko mennä nukkumaan.
Siinä oli mun torstai muutamaan kollaasiin tiivistettynä. Pakko vielä selventää että mun koulupäivät ei normaalisti ole todellakaan noin rentoja, nyt oli vaan sattumalta vain yksi kunnon tunti. Toivottavasti tästä postauksesta oli teille edes jotain iloa, vaikka mä aina ajottain unohdinkin ottaa kuvia!

15 kommenttia:

  1. Taisi olla kuvia muiltakin päiviltä, koska kuukausikokous oli torstaina ja samoin puuroa ruokana... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ups! Tää postaus olikin siis torstailta eikä keskiviikolta, sekosin näköjään päivissä :-D

      Poista
  2. Huomasin tuossa että sun blogissa melkei joka postauksessa esiintyy yhteistyökumppaneilta saatuja vaatteita. Tai siis tosi usein lukee Persunmallista tai Sheinsidesta. En nyt mitenkään hauku kunhan vaan halusin sanoo :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis tarkoitatko että mun päällä esiintyy näitten kauppojen vaatteita vai että paketteja tulee koko ajan? Se on totta, että mun päällä näkyy usein yhteistyökumppaneilta saatuja vaatteita, mutta sama hommahan sen on muillakin bloggaajilla, enkä itse näe siinä mitään pahaa. Mutta ymmärrän kyllä sun pointin, pyrin aina vähentämään yhteistyöpostaukset niin minimiin kuin vain voin! Mutta mä itse näen yhteistyökumppanit siitä hyvänä, että nyt voin itse säästää rahaa kesän reissua varten, sen takia mulla on niitä tällä hetkellä paljon! :-)

      Poista
  3. Ihana postaus ja onnea työstä!! Mihin työhön pääsit? : )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :-) Mä oon itse asiassa saanut töitä kahdestakin paikasta, mutta Tokmannille pääsin :-)

      Poista
  4. Miten sä pystyt oleen nuin vaan tunnilta pois? Ku eiks sun vanhemmat huomaa wilmasta, jos lintsaat? Vai millane käytäntö siel sun koulus on:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis en mä lintsannut, mähän olin joka tapauksessa pois koska kävin siellä työhaastattelussa :-D En vaan mennyt enää myöhemmin tunnille koska jätin kirjat kotiin ja olisin kuitenkin vaan istunut siellä tyhjän panttina.

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8