VIIME VIIKKOJEN PUHELINKUVAT

Mulla ei ole kertynyt tänään kameraan mitään kuvamateriaalia, joten päätin tulla heittämään tänne nämä muutamat kuvat puhelimen kätköistä. Mä aina välttelen näitä puhelinkuvapostausten tekemistä viimeiseen asti, koska jostain syystä puhelimen kuvien siirtäminen iPhotoon on mun mielestä jotenkin ylivoimaisen haastava ja ärsyttävä operaatio, vaikka oikeastihan se vie vain hetken. Muita kohtalontovereita? Mun viikko lähti ihan kivasti käyntiin viime yön lyhyistä yöunista huolimatta. Mä palailen taas huomenna, luultavasti asukuvien kera!iphone 1. Viimeviikkoisen asun yksityiskohtia 2. Loman herkkuaamupala 3. Uusia lempparifarkkuja sovittamassa 4. Kouluun oli torstaina piilotettu pääsiäsmunia, ja koska saavuin ajoissa paikalle niin mäkin onnistuin nappaamaan itselleni muutaman!  iphone 1. Gossip Girl ja macaronseja, tämän paremmaksi ei voi vapaapäivä tulla! 2. Päivän asua 3. Vaikea päätös: kummat vaiko ei kumpiakaan? Loppujen lopuksi molemmat jäi vielä kauppaan, mutta toiset noista lähtee aika varmasti mun matkaan melko pian! 4. Selfie iphone 1. Viime viikonlopun ihanasta ilmasta nauttimassa 2. So this happened... Kaikki mua vähänkään tuntevat tietää kyllä mistä puhun!  3. Käytiin katsomassa Divergent Vilman kanssa, ja oli kyllä tosi hyvä elokuva! Nyt pitäis vielä lukea se kirjakin... 4. Kahvilla samaisen tytsyn kanssa

27 kommenttia:

  1. Hitsi ku mäki tahtoisin kattomaan divergenttiä! Oliko hyvä leffa? :)


    ❤: Lotta / My Happybubble

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Divergent on ihan paras!♥♥♥♥♥♥ :D

      Poista
    2. ihan huikee leffa! teki oikeutta kirjalle :) mutta kuten aina, kirja on parempi joten suosittelen molempia.

      Poista
    3. JOO Divergent on huippu :3 Loistava elokuvasovitus ja loistavat, rooleihin istuvt näyttelijät, suosittelen!! :)

      -Maya
      maikkulii.blogspot.fi

      Poista
    4. Joo se oli tosi hyvä elokuva, suosittelen! :-)

      Poista
  2. Sun blogi on ihan sairaan hyvä kun postaat niin usein! Millä muokkaat sun kuvat ja kuinka kauan oot nyt blogannu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, mä oonkin koittanut nyt elvyttää tätä postaustahtia takaisin normaaliksi! Mä muokkaan kuvat iPiccyllä ja oon blogannut vuodesta 2008 eli 6 vuotta! :-D

      Poista
  3. Mikset lataa iphoneen bloggeria ja tee sitä kautta näytä postauksia :D Sillä on tosi helppo tehä kun siirtää vaan kuvat siinä siihen postaukseen ja kirjottaa ja julkasee :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kokeilin sitä joskus mutta mun mielestä se sovellus oli tosi kökkö, ja lisäksi haluan aina lisätä kuvat Flickrin kautta ja muokata koneella :-)

      Poista
  4. aa mistä noi ihanaiset farkut on? :)
    ps. JUDGING YOU koska kirja luetaa aina ensi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on Gina Tricotista! Ja hehe, mä lupaan kyllä lukea sen kirjan heti kun vaan kerkeän! :-D

      Poista
    2. Ja englanniksi tietenki eikö nii? ;)

      Poista
  5. Oon lukenu sun blogias jo yli vuoden ja mun mielestä sun blogi on ihana! Ja muuten mistä hankit noi sun "rikotut farkut"? :-)

    VastaaPoista
  6. Mistä noi ihanat kengät on?(:

    VastaaPoista
  7. mistä toi takki on?:) tosi kivan näköne!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en tiedä tarkoitatko sä tuota nahkatakkia vai trenssiä, mutta trenssi on Onlyn(kirpparilta ostettu) ja nahkatakki H&M:ltä :-)

      Poista
  8. Ai miten sä siitrrät iphonesta tietokoeelle ku sain ite vasta iphonen ja en osaa ni oisitko voinu mitenkään neuvoa? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No se riippuu ihan siitä että onko sulla windows vai mac, macilla kuvat siirretään iPhoton kautta ja windowsilla ne voi siirtää ihan samalla lailla kun kamerastakin :-)

      Poista
    2. mistä sen tietää kumpi versio on? :D

      Poista
    3. Eiköhän sen käyttöjärjestelmän tiedä siitä että katsoo sitä tietokonetta? :D

      Poista
  9. Millä ohjelmalla oot tehny ton sun bannerin ja siihen ton tekstin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tein ton kollaasin iPiccyllä ja fontin oon ladannut netistä :-)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8