TORTILLA NIGHT

Nyt pääsin vihdoinkin postaamaan tämän vaiherikkaan viikonlopun jälkeen! Olin eilen kotiin tullessa niin väsynyt, että päätin jättää tämän postauksen tekemisen suosiolla tälle päivälle. Perjantaina mulla oli vapaapäivä, joten menin heti aamupäivästä salille. Oli ihanaa päästä treenaamaan kunnolla pitkästä aikaa! Illalla me mentiin viettämään Saanalle tyttöjeniltaa tällä kertaa vähän isommalla porukalla. Oli kyllä tosi kiva ilta, harmi että mulla ei ole kuvamateriaalia muualla kuin puhelimessa! Eilen mä näin Vilmaa taas pitkästä aikaa. Me tehtiin tortilloja ja kokeiltiin myös raakasuklaan tekoa, mutta se ei oikein uponnut makunsa puolesta meihin kumpaankaan. Kuviakin illalta kertyi muutama, mutta naamakuvia ette tule näkemään sillä mun huuli on torstain treeneissä tapahtuneen pikku äksidentin takia edelleenkin turvonnut ja osittain musta. Tosin ei läheskään yhtä paha kuin pari päivää sitten, mä kuulin tuon vain toiselta puolelta turvonneen huulen takia nimittäin vaikka minkälaisia botox-vitsejä tässä viikonlopun aikana! Nyt koitan vielä nauttia viimeisestä vapaapäivästä ennen uuden jakson alkua, kivaa sunnuntaita kaikille! IMG_0546 IMG_0539 IMG_0510 IMG_0557 IMG_0488 IMG_0551

24 kommenttia:

  1. Oi miten ihana banneri sulla on ja upeita kuvia♥ sait musta uuden lukijan :--)

    http://rakkauttaaulait.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. mistä toi sun amerikan lippu kuvioine neule on? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on Huutonetistä ostettu, mutta merkiltään se on Serious Sally :-)

      Poista
  3. ihana toi asukuva♥ mistä toi neule on?

    VastaaPoista
  4. Milloin se my day-postaus on tulossa?:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ole varma että kannattaako sitä enää tehdä, koska en oikeen edes enää muista mitä sinä päivänä tein :-D Mutta mä voisin tehdä sen uudestaan tässä joku päivä! Mutta julkaisen sen toki jos te haluatte :-)

      Poista
  5. oisin voinu tullla syömään teijän raakasuklaat, parasta!! :D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha tule vain, meille ne ei tosiaan oikeen maistuneet! :-D

      Poista
  6. nam näyttääpä noi hyvältä!

    VastaaPoista
  7. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  8. Aivan ihana toi sun amerikka neule ! <3 Muutenkin tosi kiva postaus :)

    VastaaPoista
  9. mikä sun ig on ? :)

    VastaaPoista
  10. voi eii mitä sun reeneis tapahtu? :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei siis mitään kovin dramaattista, tuli vaan aika kova isku naamaan joten hampaat upposi huuleen ja tuli iso haava :-D

      Poista
  11. Mitä kautta lataat kuvas tänne blogiin?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä lataan mun kuvat Flickrin kautta! :-)

      Poista
  12. Minkä levysiä sun kuvat on? (:

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8