SHOPPING LIST FOR SPRING

Te ootte ainakin aikaisemmin pitäneet näistä inspiraatio- ja wanties-kollaaseista, joten päätin koota taas kollaasin jutuista, joita haluaisin kevääksi. Oon jo niin kyllästynyt niihin iänikuisiin neuleisiin ja nilkkureihin, ja haluaisin päivittää vaatekaappia vähän kevyempään suuntaan!
spring inspo

Mun ostoslistalta löytyy:
1. Pilottilasit vanhojen rikkimenneiden tilalle, niin simppelit ja sopii kaiken kanssa!
2. Lisää printtipaitoja ja toppeja, oon alkanut hamstraamaan niitä ihan kunnolla!
3. Siniset revityt farkut oon halunnut jo muutaman vuoden, sillä omistan vain yhden parin valkoisina. Nuokin menee melkeempä kaiken kanssa, mutta on kuitenkin kivemmat kuin siniset perusfarkut.
4. Raidallinen ja tummasininen jakku, kuinka kivalta nuo näyttäisikään yhdistettyinä noihin kaikkiin edellisiin!
5. Kenellekkään ei varmaan tule yllätyksenä, että myös mun haaveissa on jotkut kuviolliset slip onit, erityisesti mua houkuttelee kaikki erityyliset eläinkuosit. Vuosi sitten en olisi luultavasti vetänyt noita jalkaani mistään hinnasta, on se jännää miten mieli muuttuu!
6. Lisää sormuksia. Mun sormusvillitys vaan pahenee, mikä on aika erikoista sillä en ole koskaan ollut mikään sormusten ystävä, saati että olisin omistanut yhtäkään sormusta.
7. Ruskea laukku on kummitellut mun mielessä jo syksystä asti, mutta en ole vieläkään onnistunut löytämään sopivaa yksilöä. Mä taidan kuitenkin jättää sen laukun metsästämisen Californian reissulle, jos ei sieltä löydy niin ei sitten mistään!
8. Isot helmikorvikset tarvitsisin vanhojen (yllätysyllätys) hukkuneiden tilalle, ne nimittäin sattui olemaan mun lempparit jota käytin lähes päivittäin!
Mitäs te olitte mieltä näistä jutuista & löytyykö teidän ostoslistoilta samoja juttuja, vai jotain aivan muuta ?

5 kommenttia:

  1. Oi ihana toi raidallinen jakku! Olis kans tarkotus löytää jostain tollaset leopardi kuvioiset slip onit, ne sopii niin täydellisesti monen asun kanssa :)

    VastaaPoista
  2. Mullakin revityt farkut farkut tarkoitus hankkia, sekä tollaset slip onit ois kivat :-)

    VastaaPoista
  3. Ihana tää sun blogi! :)
    Somewhereinforeverland.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8