NEW IN

Heippa taas! Mä päätin tänään kuvata teille videon taas pitkästä aikaa, joten nyt olisi taas luvassa vaatekaapin uutuuksia videon muodossa. Tää oli ainakin viime kerralla tosi tykätty, joten toivottavasti tykkäätte tälläkin kerralla! Mä koitan muutenkin kehitellä nyt joitakin uudenlaisia postauksia, ehdotuksia saa laittaa tulemaan mikäli jotakin tulee mieleen!
Videolla esiintyvät tuotteet:
 Persunmalltoppikukkatoppikaulakoru ja kaulakoru, sekä vielä yksi koru jonka tyypilliseen tapaan unohdin kuvata. 

25 kommenttia:

  1. Mitä kokoa toi punanen paita on tai mitä kokoa normaalisti käytät? :) Oon itekkin tilaamassa tota, ja mietin vaan kannattaako ottaa yhtä kokoa isompi niinkun melkeen aina tommosista kaupoista tilatessa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on tuosta koko s ja normaalisti käytän kokoja xs ja s. Eli aika hyvin nuo vastaa Suomen kokoja minun mielestä :-)

      Poista
  2. Hei mikä ton biisin nimi oli :)?

    VastaaPoista
  3. kääntyilet ja vääntyilet tossa ihan liikaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No pitäisikö sitten seisoa jäykkänä paikallaan? :-D

      Poista
    2. Mun mielestä toi video oli tosi upea ja se "kääntyily jä vääntely" toi siihen tosi kivaa piristettä! Ihanan pirteä, oikein kesä huokuu siitä :D Ihana ja pirteä video ♥

      Poista
    3. Haha vaihteeksi vähän erilaista mielipidettä :-D Kiva kuulla että tykkäsit! :-)

      Poista
  4. Sellanen postaus ois kiva, missä ois vanhoja kuvia susta (jos sellasia on tallessa) ja sellanen niinku et kerrot vaikka miten sun tyyli on muuttunu tai jotenki tollee :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tuo on kyllä tosi hyvä idea! Pitääpä alkaa koluta vanhojen koneiden kuvia läpi :-)

      Poista
  5. inspiraatiopostaukset on aina kivoja ja sitte ihan sellaset mitä oon tänään tehny-postaukset tai postaukset mis on puhelimella otettuja kuvia ois myös kivoja! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, kiitos ehdotuksista! Mä itse tykkään myös noista kaikista joten tulen varmasti toteuttamaan nuo! :-)

      Poista
  6. Tosi kivoja vaatteita, ja hienosti tehty video! :-)

    VastaaPoista
  7. Ihania vaatteita ja ihana video!:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiva kuulla että tykkäsit! :-)

      Poista
  8. voi että sun vaatetyyli on tosi kiva!!<3 Tosta nahkatakista vielä, onko se minkä kokoinen? super ihana blogi ja tosi nätti olet!:*

    VastaaPoista
  9. Tosi kiva kyllä tämä video, niin kuin se edellinenkin! :)

    VastaaPoista
  10. minkä kokonen ja hintanen toi sheinside raitapaita on ? :) ihanan erilainen video <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuosta linkistä painamalla näkee hinnan, mulla tuo on kokoa s :-)

      Poista
  11. kokoajan toi vitun käsi heiluu.

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8