MAALISKUUN SUOSIKIT

Koeviikko loppui mun osalta tänään, joten pääsin taas pitkästä aikaa postaamaan. Nyt on taas vuorossa menneen kuun, eli maaliskuu suosikkijutut. Koko kuukausi meni jotenkin kauhean nopeasti, mihin aika meni? Mutta sen pitemmittä puheitta, siirrytäämpäs tämänkertaisten suosikkien pariin! Apr 1. Helsingistä kotiutetut Moroccanoil-tuotteet pääsivät odotetusti suosikkien joukkoon, sillä nämä putelit ovat kirjaimellisesti pelastaneet mun hiukset! Mun hiukset on nykyään huomattavasti sileämmät ja pehmeämmät ja takkuuntuvat vähemmän. Etenkin tuota hiusnaamiota voisin ylistää loputtomiin, se kosteuttaa hiuksia tosi kivasti ja tekee niistä myös silkkisen pehmeät! Plussaa myös ihanasta tuoksusta joka pysyy hiuksissa melkein seuraavaan pesuun asti.
2. Nealta joululahjaksi saatu Organic Shopin vartalokuorinta on ollut mulla kovassa käytössä koko alkuvuoden ja tätäkään en voi koskaan ylistää tarpeeksi! Lyhyesti kerrottuna jumalaisen tuoksuinen kuorinta, joka tekee ihosta ihanan pehmeän.
3. Daniel Wellingtonin kello on myös roikkunut mun ranteessa aika paljon, mikä ei olekaan mikään ihme. Tuo sopii niin kivasti asuun kuin asuun ja saa koeviikon asutkin näyttämään astetta huolitelluimmilta!
4. Mä raskin vihdoin heittää mun entisen, vuonna 2012 ostetun luottoripsarin roskiin ja tarvitsin tilalle uuden. Mä en ollut kauhean tyytyväinen siihen Maybellinen Rocket Volumen harjaan, joten päätin kokeilla tätä kaapin perälle unohtunutta Lumenen Blueberry - ripsaria. Ja mun suureksi yllätykseksi mä tykkäsinkin siitä! Tuo erottelee ripset tosi kivasti ja ei tee niitä paakkuisiksi. Ainoa miinus on se, että tuota on hieman hankala saada pestyä pois.
5. Ja vartalotuotteilla jatketaan,  yks mun lemppareista on nimittäin tämä Attirancesta ostettu Sexy- niminen saippua, joka tuoksuu aivan taivaallisen ihanalta! Ja myös tuon tuoksu pysyy tosi kivasti iholla!
6.Tuoksulemppariksi ylsi tämä Gina Tricotin parin euron vartalotuoksu, jota oon käyttänyt tosi paljon siitä asti kun sen ostin. Tuo vaan tuoksuu tosi ihanan hedelmäiseltä ja päihittää mennen tullen muut vastaavat ja kalliimmat tuoksut!
7. Ja viimeinen juttu on tämä Lumenen savinaamio kasvoille, jota on myös tullut käytettyä kohtalaisen paljon. Mä käytän tuota kerran viikossa aina ennen saunaan menoa, ja voin sanoa että tuo todellakin toimii! Ihosta tulee ihanan pehmeä ja puhtaan tuntuinen.

IMG_0280Lopuksi vielä kuukauden suosikkitbiisit. Tässä kuussa mä oon kuunnellut etenkin Pia Mian ihanaa EP:tä, johon törmäsin eräänä iltana. Mä en tiedä miksi, mutta nuo biisit vain uppos muhun ja kovaa.
Rather Be - Clean Bandit ft. Jess Glynne Lost & Found - Pia Mia You'll Never Know - Ariana Grande
Mitäs olitte mieltä tämän kuun suosikeista, löytyykö teiltä samoja lemppareita?

12 kommenttia:

  1. Mitä toi kello maksaa euroina? :)

    ida-adalmiina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. ihana postaus! kuinka paljon suunnilleen nuo moroccanoil tuotteet maksaa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ne on suunnilleen 20-60€, vähän tuotteesta riippuen :-)

      Poista
  3. Moikka! :---) Voisitko tehä "linkkaa blogisi, jos sinulla on alle 170 lukijaa" eli siis pienille blogeille tarkoitetun linkkaa blogisi postauksen? On harmi, et pienet blogit saa niin vähän tunnettavuutta ja ois kiva, jos voisit edesauttaa tätä! Jos pelkäät oman urakkas tulevan liian suureks, niin laita aikaraja blogien linkkaamiselle vaikka yheks tai kaheks päiväks. :-)

    VastaaPoista
  4. osaaks auttaa flickr kanssa? mulla se on nyt muuttunu niin, että aina kun yritän laittaa kuvan medium kokoiseksi (tai muun kokoiseksi), se tallentaa/lataa kuvan suoraan mun koneelle. Enää en pysty menee vaa hiiren oikeelta puolelta painamisel siihen tilaan että pystyy kopioimaan kuvan jne. josta voi sit liittää sen blogiin. Onko sulla tullu tämmöstä? en tiiä sit onko tää se onglema mistä puhuitte jo aikasemmin..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei ole kyllä ollut mitään ongelmia tuon uuden Flickrin kanssa, kuulostaapa oudolta! Tuleeko tuo ongelma siis siinä kohtaa kun koitat kopioida sitä html-koodia? Mutta en valitettavasti kyllä osaa auttaa, toivottavasti saat sen toimimaan! :-(

      Poista
    2. sainkin sen toimimaan, oli vaan monen mutkan takana :-D kiitti kuitenki!:)

      Poista
    3. Okei no hyvä että se alkoi toimimaan! :-)

      Poista
  5. Oon seuraillu sun blogia jo jonkun aikaa, ja nyt oli pakko tulla kommentoimaan !
    Tää on ihan mun ehdoton suosikki nykyään, selailen tätä aina vaikka kuinka kauan ja luen samat postaukset moneen kertaan..:D Oot ihanan inspiroiva ja niin tämä blogi myös ! Jatka samaan malliin:)

    http://just-fucking-go-for-it-karo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon ihanasta kommentista, tästä saa paljon lisäintoa tähän hommaan! Tosi huippua että joku oikeasti lukee tätä ja saa vielä inspiraatiota, ihan hullua! :-D Mutta toivottavasti tykkäät jatkossakin, mä pyrin aina vaan parantamaan tätä :-)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8