EASTER

Mun pääsiäisloma on kulunut tähän mennessä tosi mukavissa merkeissä! Sää on ollut hyvä, sain moponkin käyttöön taas pitkän talven jälkeen ja sukulaisia ja perhettäkin on tullut nähtyä. Tänään me käväistiin päivällä Kemijärvellä tapaamassa sukulaisia, loppuilta on mennyt Gossip Girlin parissa. Tuntui etten ollut katsonut mun lempparisarjaa pitkään aikaan, joten oli pakko korjata asia! Mulla oli myös tarkoitus mennä tänään keskustaan vaihtamaan mun ostamat farkut kokoa pienempiin, mutta tyhmien aukioloaikojen takia sekin suunnitelma kariutui. Mä oon muutenkin ihan sekaisin päivistä, niin kuin aina lomalla. Huomenna olis kiva lähteä vihdoin jonnekkin täältä neljän seinän sisältä, mutta kaikki paikat taitaa olla kiinni? Mutta kaipa tämä loma menee ihan kotona löhötessäkin, pääasia että saa rentoutua!
Hyvää lomaa kaikille!
lauantai lauantai lauantai lauantai lauantai

36 kommenttia:

  1. Ihanat noi aurinkolasit! Mistä ne on?(:

    VastaaPoista
  2. teitkö ite noi macaronsit ?

    VastaaPoista
  3. Mistä sä katsost GG:tä? sor jos tätä on kysytty monesti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tuota tosiaan kysytään joka kerta ku mainitsen kyseisen sarjan :-D Mutta katson sitä täältä:http://www.watchfreemovies.ch/watch-tv-shows/2007/watch-gossip-girl-99407754/

      Poista
    2. teetkö sä sinne käyttäjän, vai lataatko koneelle?

      Poista
    3. Ei kun mä katson vaan suoraan tuolta sivulta, ei sinne tarvi tehdä käyttäjätunnusta :-)

      Poista
    4. Kun mä alan katsomaan niin se laittaa siihen eteen, että creat account. Ouota

      Poista
    5. Ootkohan sä painanut jostain väärästä kohtaa, koska ei mulla ainakaan tule mitään sellaista :-D

      Poista
  4. Toi asu on aivan ihana! Just tollanen yksinkertainen, mutta silti mielenkiintoinen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Päälle tuli tosiaan vedettyä aamulla ihan perusvaatteet, mutta nuo näytti munkin mielestä silti ihan kivalta :-)

      Poista
  5. Aivan ihana toi sun nahkatakki? Mistä sä oot ostanut sen? Sulla on tosi kiva ja raikas blogi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Se on ostettu H&M:n lastenpuolelta pari vuotta sitten :-)

      Poista
  6. Rentoilu on parasta! Joskus tekee niin terää olla vaan tekemättä mitään ja höllätä kotona! Ihanat kuvat :)

    ELSANNELI

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, mikään ei ole kivempaa lomalla :-) Kiitos!

      Poista
  7. Ihana blogi! Voiii, ootko lukenut ton fault in our starsin? :)
    Löydyt muuten meidän blogista suosikkilistalta, käy kurkkaamassa!

    > http://outsidethebounds.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Joo olen lukenut, ihan mahtava kirja! Oi kivaa, mäpä käyn kurkkaamassa :-)

      Poista
  8. Moikka! Kattelin just näitä sun kuvia ja ihastelin että kui kivoja nää on! Oon ite hommaamassa tuota 50mm f/1.8 putkea, kun entinen sano ittensä eilen irti. Niin semmonen mietityttää suuresti, että sopiiko tää asukuvien/ihmisten kokovartalo kuvaamiseen vai onko pelkälle makrokuvaukselle suotu? Kenelläkään tutulla ei satu tätä putkea olemaan, joten en oikeen pysty testailee :-) Tää sun blogi on muuten yks mun lemppareista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä tää mun mielestä sopii niihinkin oikein hyvin! Ainakin mä oon tykännyt tosi paljon, ilman tätä ei kyllä tulisi toimeen! Ja kiva kuulla! :-)

      Poista
  9. Pääsit blogiini ! :) kurkkaathan?

    http://wilmaainoelena.blogspot.fi/2014/04/blogit-joita-luen.html

    VastaaPoista
  10. Onks toi mistä katot tota gg.tä ni ilmane ? :)

    VastaaPoista
  11. Mitä muokkaus ohjelmaa sä käytät kun teet noita kollaaseja jossa on kaksi kuvaa vierekkäin pystyssä, mä oon katsonut kaikki collaasi ohjelmat eikä missään pysty tekemään tollasta :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä noita pystyy kyllä tekemään melkeempä jokaisella kuvanmuokkausohjelmalla, esim. pixrl, picmonkey jne. Mutta mä muokkaan kuvani iPiccyllä ja sillä teen myöskin kollaasit :-)

      Poista
  12. Oi ihana uusi bannerin tuo teksti! Mikä tuon fontin nimi oli ja millä teit sen? ☺

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Fontti on Tamoro Script ja yksinkertaisesti pyyhin vaan sen vanhan tekstin pois ja liitin tuon siihen päälle :-)

      Poista
  13. Nää sun blogin kuvat on aivan ihania! ♥ tykkään tästä blogista muutenkin tosi paljon. Mietin vaan, että mahdatkohan sie tietää, että oikeesti youtube-videoissa ei voi käyttää musiikkia, jos niihin ei ole tekijänoikeuksia/erillistä lupaa. Sullakin näytästäis olevan videoissa laittomasti laitettua musiikkia. Itse oon joskus kans laittanu vaan laittomasti jonkun suuren artistin musiikkia, mut se kyllä sit kostautuu myöhemmin; video poistetaan, mahdollisesti myös käyttäjätili ja niin edelleen. Onneks kuitenkin löytyy mm. http://freemusicarchive.org, josta voi ottaa ilmaiseksi musiikkia videoihin. Ja toki on myös mahdollisuus kysyä esim. paikalliselta artistilta lupa musiikin käyttämiseen, niin kuin esimerkiksi minä tein :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kyllä mä olen tietoinen tuosta, mutta laitan videoihin silti musiikkia koska ei tuollaisilta sivuistoilta yleensä löydy mitään hyvää musiikkia videoita varten. Ja en usko että tuosta nyt yksittäiselle ihmisille mitään seuraamuksia tulee :-)

      Poista
  14. Hei voisitko selittää mulle tiivistetysti Ton gg:n "idean" ku aattelin rueta katsomaan kyseistä sarjaa, mutta haluaisin ensin tietää jotain siitä ja Sä nyt tulit ekana mieleen:-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha en ihmettele että mä tulin ekana mieleen koska oon pahimman luokan GG-addikti! :-D No se kertoo New Yorkin Upper East Sidella asuvista rikkaista nuorista ja koko sarja pyörii niitten ja heidän perheiden ja suhdesotkujen ympärillä. Sitten on se varsinainen Gossip Girl, sivusto ja henkilö joka paljastaa ihmisten salaisuuksia ja aiheuttaa vaikka minkälaisia sotkuja. Tää mun kökkö selitys ei varmaan anna tuosta sarjasta kovin kiinnostavaa kuvaa, mutta usko pois, se on ihan superkoukuttava! :-)

      Poista
  15. Mikä mopo sulla on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joku Peugeotin Speedfight, sen tarkemmin en tiedä :-D

      Poista
  16. Excuse me ku nyt kommentoin näin vanhaa postausta mutta mistähän mahollisesti hommasit tuon the fault in our stars kirjan? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ihan vaan suomalaisesta kirjakaupasta ostettu :-)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8