Beauty Heaven

Nyt mä kerron teille vähän tarkemmin siitä, missä kävin lauantaina ja mitä silloin tapahtui. Rovaniemeläinen Mira Kuisma, vastavalmistunut ja oman yrityksen perustanut hieroja nimittäin otti muhun yhteyttä pari viikkoa sitten ja kyseli, olisinko mahdollisesti kiinnostunut tekemään yhteistyötä hänen kanssaan. Mä en ollut ikinä käynyt hierojalla, joten olin enemmän kuin innokas kokeilemaan! Ja en todellakaan joutunut pettymään, mutta kerron siitä lisää hieman myöhemmin.
beautyheaven
 Beauty Heaven on Citykäytävässä Ainonkatu 4-6:ssa sijaitseva kauneushoitola, josta löytyy saman katon alta kaikki mahdolliset palvelut parturi-kampaajasta hierojaan, kosmetologipalveluihin, rakennekynsiin ja ripsienpidennyksiin. Beauty Heavenilla on myös omat Facebook-sivut, josta löydät viimeisimmät tarjoukset sekä yhteystiedot ja jossa on tällä hetkellä myös käynnissä arvonta, jossa voit voittaa hemmottelulahjakortin!
Beauty Heaven viettää myös avajaisiaan 12.4, jolloin on luvassa tarjoilua, tarjouksia, arvontoja ja paikan päällä avajaispäivänä varatuista ajoista -10% kaikkien palveluiden normaalihinnoista! Kannattaa siis mennä käymään mikäli olet Rovaniemeltä tai lähialueelta :-)
beautyheaven
Mun yhteistyökuviot liittyivät hierojanpalveluihin, joten kerronkin niistä nyt hieman enemmän. 
Tarjolla on klassista hierontaa, urheiluhierontaa, sekä purentalihashierontaa. Noista etenkin urheiluhieronta on mulle hyödyllistä, sillä mulla on harrastuksen takia melkeimpä aina jokin paikka jumissa ja niska-hartiaseudun särky ja jumitus on vielä sitäkin yleisempää painavan laukun raahaamisen takia.  
Noitten perinteisempien hierontamuotojen lisäksi on tarjolla myös purentalihashierontaa, joka on rentouttava hoito, jossa käsitellään niska-hartiaseutu, kaulan ja pään sekä purentalihakset poskien sisä-ja ulkopuolelta, mikä auttaa mm. migreeniin, päänsärkyyn sekä huimaukseen. Purentalihakset voivat kiristyä ja kipeytyä mm. purentavirheen vuoksi, narskutuksen tai hampaiden yhteen puremisen (nukkuessa) vuoksi.
beautyheaven
Mä valitsin hierontatavaksi urheiluhieronnan yläselkään, koska mun niskat ja hartiat ovat jatkuvasti jumissa ja aiheuttavat silloin tällöin myös päänsärkyä. Hieronta kesti tunnin ja oli kyllä yksi ihanimmista kokemuksista ikinä! Mä tunsin miten kaikki se kireys ja jumitus lähti ja lihakset rentoutuivat ja hieronnan jälkeen oli ihanan rentounut olo. Koko hieronnan ajan tuntui todella hyvältä, etenkin kun kaikista pahimmin jumissa olleita kohtia käsiteltiin. Mä en ollut itsekkään tajunnut, miten pahasti mun niskat oli jumissa ennen kuin vasta hieronnan jälkeen, kun oli oikeasti paljon kevyempi ja rentoutuneempi olo kuin aikaisemmin. Mun kokemus oli siis 100%:sesti positiivinen, ja tämä ei varmasti jää mun viimeiseksi hierontakerraksi! Suosittelen tätä paikkaa siis lämpimästi, pääsette osaaviin käsiin ja ette varmasti tule pettymään!
beautyheaven
Ja pitäähän teitä lukijoitakin tietenkin muistaa tämän yhteistyön yhteydessä, siksipä mulla onkin teille muutama kiva juttu jaettavaksi!
Ensinnäkin, me järjestettiin teitä lukijoita varten tarjoushintoja hierontoihin! Nämä tarjoukset ovat siis voimassa huhtiuun aikana tehtyihin varauksiin ja aikaa varatessaan tulee ilmoittaa lukevansa mun blogia! Kannattaa siis todellakin hyödyntää nämä tarjoukset, koska veikkaampa etten ole ainoa joka kärsii esim. kipeästä niskasta tai hartioista. Ja jos ette itse tarvitse hierontaa, niin kannattaa vinkata tarjouksesta vaikka äidille, siskolle tai mummolle!
45 min hieronta 25€ (norm. 30€)
 60 min hieronta 30€ (norm. 35€)
 90 min hieronta 38€ (norm. 42€)
120 min hieronta 45€ (norm. 55€)
beautyheaven
Ja nyt siihen toiseen kivaa juttuun, nimittäin yksi onnekas lukija voittaa itselleen lahjakortin 60 minuutin hierontaan! 
Osallistumisohjeet tulevat tässä:
1. Tykkää Beauty Heavenista Facebookissa.
2. Jätä kommentteihin sähköpostiosoitteesi, niin saan voittajaan heti yhteyden.
3. Arvonta päättyy 10.4!

Arvontaan saa osallistua kuka vain, ei tarvitse siis olla lukija minkään sivuston kautta!
Onnea kaikille arvontaan!

37 kommenttia:

  1. rodigan.emppu@suomi24.fi

    VastaaPoista
  2. sara.tiirola@hotmail.com

    VastaaPoista
  3. siiri.kantola@gmail.com

    VastaaPoista
  4. kupla_mari@hotmail.com

    VastaaPoista
  5. e.pyhajarvi@gmail.com

    VastaaPoista
  6. Mitä harrastat? :)

    VastaaPoista
  7. Tuo purentalihasten hieronta ois mulle just eikä melkein tehty!:)
    saaga.salonen@gmail.com

    VastaaPoista
  8. veera.salo@hotmail.com

    VastaaPoista
  9. eppuneppu@hotmail.com

    VastaaPoista
  10. Saako tolla tarjoushinnalla lahjakortteja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä mä en valitettavasti osaa sanoa, mutta voithan sä soittaa ja kysyä! :-)

      Poista
    2. Lahjakortteja voi myös ostaa tarjoushinnoilla huhtikuun ajan ! :)

      Poista
  11. Toi paikka kuulostaa aivan taivaalliselta ja hinnatkin on näin opiskelijalle mahtavat! Harmi vaan että asun toisella puolella suomea :'(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin se on! Voi harmi, mullakin käy aina näin kaikkien muitten bloggareiden yhteistyöpaikkojen kanssa :-(

      Poista
  12. jenni.niskanen@live.fi

    VastaaPoista
  13. Siiri.saari@edu.lao.fi :)

    VastaaPoista
  14. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  15. aki.seppala@hotmail.com

    VastaaPoista
  16. vansku97@windowslive.com

    VastaaPoista
  17. iida.saynajakangas@gmail,com

    VastaaPoista
  18. ellu_erkheikki@hotmail.com

    VastaaPoista
  19. mallamiia@luukku.com

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8