UUTTA VAATEKAAPPIIN

Nyt on taas se aika kuukaudesta, kun yhteistyöpaketit toisensa jälkeen tipahtivat postilaatikkoon. Tai ei ihan kirjaimellisesti, mua nimittäin hieman tuijotettiin postissa kun kävin hakemassa sieltä paketin kolmena peräkkäisenä päivänä. Mutta toisaalta on hyvä, että nämä tulevat näin lähekkäin, ainakin saan mahdutettua kaikki kerralla yhteen postaukseen! Kaikki tämän kuukauden tilaukset oli harvinaisen onnistuneita ja kaikki tulevat varmasti kovaan käyttöön, aivan niinkuin tätä aikaisemminkin.
Käydään ensin Persunmallin paketin sisällön kimppuun: IMG_9017 Mä halusin koittaa jotain erilaista, joten klikkasin pakettiin tämän ihanan topin, jolle tulee varmasti paljon käyttöä kesällä! IMG_9802 Paketista paljastui myös tämä ihana paita tällä kertaa mustana, tuo oli vaan niin kiva että oli pakko tilata myös toisessa värissä! IMG_9069 Lisäksi paketissa oli vielä tämän ihanan kirkkaan värinen kaulakoru, joka on kiva lisä mun kaulakorukokoelmaan! IMG_8922 Ja lopuksi vielä koko tilauksen ehdottomasti kivoin ja odotetuin juttu, nimittäin tämä ihana laukku! Mä oon jo ties kuinka kauan ihastellut Célinen laukkuja, mutta päätin hankkia ensin hieman halvemman version. Olen käyttänyt tuota nyt pari päivää ja on pakko sanoa että tuo on tosi kätevä! Juuri sopivan kokoinen, muotoinen ja helppo kantaa mukana.
 Siirrytään sitten Sammydressin paketin sisältöön: IMG_9129 Mä oon aina ollut todella huono sormusten käyttäjä, mutta nyt päätin repäistä oikein kunnolla ja tilata tämän sormussetin! Ja uskomatonta kyllä, mä tykkään niistä! IMG_9766 Korviksia mä sen sijaan rakastan ja niitä ei voi olla koskaan liikaa, joten mä klikkasin nämä korvikset innoissani ostoskoriin ja en kyllä joutunut pettymään! IMG_9093 Tämän korupainoitteisen tilauksen lisäksi valitsin vielä yhden kaulakorun, joka näyttää tosi kivalta melkeimpä kaikkien vaatteiden kanssa. Näitten korujen lisäksi paketissa oli vielä tämä rannekoru, jonka taas vaihteeksi unohdin kuvata.  IMG_8945 Ja lopuksi paketissa oli vielä tämä kauluspaita, joka oli todellakin tarpeellinen lisä mun vaatekaappiin. Mistään kaupasta ei nimittäin ole löytynyt sopivan lyhyttä kauluspaitaa, mutta onneksi aasialaisilla on näköjään yhtä lyhyt ylävartalo kuin mulla, ihanaa!
Ja lopuksi vielä Sheinsiden tuotteet: IMG_8978 IMG_8960 Mulla itsellänikin vähän nauratti tämän paketin värimaailma, näyttää nimittäin siltä että viimekesäinen keltaisuusmania tekee paluutaan. Mä en vaan voinut vastustaa noita ihanan kirkkaita ja pirteitä värejä! Ja tuon paidan selkäosan rusetti oli niin sanoinkuvaamattoman ihana, että en vaan raskinut jättää sitä tilaamatta! Paita löytyy täältä.IMG_9004 Ja keltaisella teemalla jatketaan, tällä kertaa tosin hieman hillitymmällä sävyllä. Mä oon viime aikoina tykästynytt v-kaula-aukkoihin ja tekisi vain mieli ahtaa kaapit täyteen tuollaisia paitoja! Paita löytyy täältä.
 Mitäs te olette mieltä tämänkertaisista uutuuksista?

18 kommenttia:

  1. Ihania nää kaikki ostokset! Kuinka kauan kesti noiden Sammydressin tuotteiden tulo, onko hyvälaatuisia?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Siinä kesti parisen viikkoa, ja sekä korut että paita vaikuttaa ihan samanlaatuisilta kuin täälläkin kaupoissa myytävät tuotteet :-)

      Poista
  2. Millon tulee se myday kuvina?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heti ku saan siirrettyä kuvat puhelimesta koneelle! Sori se on vähän viivästynyt, mutta nämä muut postaukset piti saada ensin pois alta :-)

      Poista
  3. Tuleeko sammys dressin tilauksiin tullimaksuja? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei tule, eikä mulla ole ainakaan vielä kertaakaan joutunut tulliin tilaus :-)

      Poista
  4. mistä noi maastokuvioiset housut on? :D

    VastaaPoista
  5. kuinka paljo sait käytettäväks tonne persunmallille? toi laukkuhan maksaa siellä yli 60 dollaria :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 70 dollaria, tuon laukun hinta on näköjään noussut sen jälkeen kun tein mun tilauksen :-D

      Poista
  6. Mahtaakohan sulla olla kokemuksia chicnova- nettikaupasta?:D et kauanko suunnillee toimitus kestää ja entä toimituskulut ja laatu?(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu mä olen kerran sieltä tilannut ja ei ole mitään moitittavaa :-) Toimitus taisi kestää pari viikkoa ja toimituskuluja ei tule ollenkaan. Ja laatu oli hyvä ainakin tuossa laukussa minkä tilasin!

      Poista
  7. mullakin on ongelmana se et ylävartalo on lyhyt ja paidat on pitkii! se on niin ärsyttävää ku monet paidat on jääny kauppaa niiden pituuden takii :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! Varsinkin kaikki neuleet ja kauluspaidat on aina ihan järkyttävän pitkiä :-(

      Poista
  8. mua kiinnostaisi tietää onko sheinsidelta ihan luotettavaa tilata vaatteita? ja kuin kauan niissä kestää tulla?? ja et tuleeks ihan hirveet tullit,kun ne vaatteet tulee kuitenki jenkeist...
    tekis mieli meinaan tilata sieltä,mut hieman arvelluttaa... niin halusin vain kysellä jolta kulta kenellä on kokemusta sieltä tilaamisesta ennestään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se luotettava paikka! Toimitus kestää parisen viikkoa ja en ole kertaakaan joutunut maksamaan tulleja :-) Ja vaatteet tulee Kiinasta, ei jenkeistä. Kannattaa kokeilla, mulla on ainakin ollut hyvät kokemukset Sheinsidestä! :-)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8