SUNNY SUNDAY

Tämä viikonlppu on ollut aivan ihana, vaikka mun intoa laimensikin hieman se että lämpötila on taas miinuksen puolella ja että lunta satoi lisää juuri kun aloin innostua keväästä. Mutta aurinko kuitenkin paistaa, joten en valita! Toinen kiva juttu on se, että ostin liput Weekendiin! Se sattuu olemaan juuri samalla viikolla mun synttäreiden kanssa, eli pääsen taas juhlimaan mun synttäreitä festareilla! Muutenkin elämä tuntuu ihanalta ja aurinkoiselta juuri nyt, ainoa ei-niin-kiva asia on parin viikon päässä häämöttävä koeviikko josta en tosin jaksa stressata kovin paljoa. Viimeksi en nimittäin nukkunut juuri ollenkaan ja olin niin stressaantunut että tällä kertaa haluan vain ottaa rennosti. Mun viikonloppu on kulunut Keeping up With the Kardashians - maratonin parissa ja herkutellessa, niin kuin kuvistakin näkee. Mulla ei vaan ollut ruokahalua viikolla, joten päätin nyt sitten näköjään syödä koko viikon edestä, haha. Nyt mun on pakko tehdä nämä koulujutut loppuun, sen siitä saa kun jättää kaiken aina viimeiseen iltaan...weekend weekend weekend weekend weekend weekend

15 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia ja oot tosi kaunis! :-)

    VastaaPoista
  2. mistä katot keeping up with the kardashians? oon yrittäny löytää jo ikuisuuden !

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia! Voitko linkata mistä katot noita kardashianeita? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) Ja täältä:

      http://www.free-tv-video-online.me/internet/_keeping_up_with_the_kardashians/

      Poista
  4. Ihania kuvia taas! :)

    VastaaPoista
  5. Millä kameralla sä muuten kuvaat? Ja millä objektiiveilla? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Löysinkin jo vastauksen :DD

      Poista
  6. Ihania kuvia! :) Ja tuo letti tuo kivaa piristettä normiponnariin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja niimpä, se on mukavaa vaihtelua :-)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8