SPRING BREAK THROUGH MY PHONE

Mä päätin tulla vielä postaamaan nämä loman aikana otetut puhelinkuvat pois alta, jotta voin taas pikkuhiljaa palata normaaliin postausrytmiin. Lisäksi mä olen viime päivinä ollut pahasti kipeä, joten kuviakaan ei ole tullut otettua. Sunnuntai-maanantai-välisenä yönä en nukkunut sekuntiakaan, koska en pystynyt hengittämään kunnolla, sydän hakkasi ja oli todella huono olo. Sama jatkui osittain tänä päivänä, en kyllä tajua mikä mulla on! Mutta palataampa nyt vielä hetkeksi hiihtolomaan... springbreak 1. NCA-kisakatsomo, tuona viikonloppuna kertyi kyllä univelkaa ihan kiitettävästi! 2. Shoppailua tiistaina. 3. Korujen pakkailua 4. Naminami laskiaispullaa koulussa! springbreak 1. Koneessa matkalla kohti Helsinkiä 2. Valmiina lähtöön! 3. & 4. Aamupalaa Starbuckissa  springbreak 1. Memphisissä syömässä, mua harmitti niin paljon kun kuulin että mun lemppariannos on uudistunut! 2. Kivan ruutupaidan testailua, vaikka paita jäikin vielä toistaiseksi kauppaan 3. Long time no see! 4. Ihana hotelliaamupala, noita on tullutkin jo ikävä...¨ springbreak 1. Paluulennon odottelua kentällä 2. Menin suoraan kentältä Nean kanssa keskustaan ja mentiin heti Coffariin vaihtamaan kuulumisia. 3. Mun vakkariannos Vapianossa, joka ei tosin maistunut yhtä hyvältä kuin yleensä. 4. Väsynyt shoppailija

18 kommenttia:

  1. Kiva postaus!:) missä muuten toi ihana ruutupaita oli?:)

    VastaaPoista
  2. Missä asut? :DD ku menit hesaa lentokoneel... asutha iha suomes? c::

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha :D sä taidat asuu pk seudulla? itekki asun täällä melkee yhtä lapissa ku karoliina ja meen helsinkii aina lentokoneella :DD hassua että jollekki se on nuin ihmeellistä :D

      Poista
    2. Asun Rovaniemellä, eli joo ihan Suomessa asun :-D

      Poista
  3. kiva postaus :)

    johannnieee.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. kiva postaus!! minkä kokosiksi muokkaat sun kuvat joissa näyt ihan kokonaan, kun ne näyttää ainakin isommilta kuin muut :D ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laitan pystykuvat aina kollaaseihin, mutta kollasit on 800 x 619 :-)

      Poista
  5. Mistä tuo ruutupaita oli ? :)

    VastaaPoista
  6. millä sä muokkaat näit kuvii tässä postauksessa? (: oot tosi kaunis

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sori vastaan karoliinan puolest mut ainaki mun mielestä hän muokkaa kaikki kuvat iPiccyllä :)

      Poista
    2. aa okei kiitti! eiku mietin vaa ku nois kuvis on vähän tollast erinlaist flterit vai mitä niit sanotaan :D

      Poista
  7. paljon otat rahaa mukaan sinne kielimatkalle? ja mihin aktiviteetteihin aiot mennä ja paljon ne maksaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä en ole vielä tarkemmin suunnitellut ja menen varmaan kaikkiin aktiviteetteihin :-)

      Poista
    2. Oon ittekkin ihan innoissani sillä lähden kahden vuoden päästä kanssa ef kielimatkalle! On kiva päästä lukemaan sun mietteitä ja kuulumisia:) mä tosin meen kyllä isäntäperheeseen ja suomalaisella porukalla:D
      Aino

      Poista
  8. Ihana postaus!

    http://pinjavera.blogspot.fi/

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8