SICK WEEK

Heippa taas pitkästä aikaa! Tuntuu että siitä on ikuisuus kun olen tänne viimeksi kirjoitellut, mikä johtuu siitä että mun sairastelu on jatkunut koko viikon ja alkaa nyt vihdoin helpottaa. Tämä viikko ei siis ole ollut ihan parhaimmasta päästä, mutta niitä kivojakin juttuja tapahtunut! Me käytiin tässä pari päivää sitten ottamassa asukuvia, mutta jäätävän kova tuuli meinasi taas pilata kaiken. Mä oon niin rakastunut noihin uusiin valkoisiin Zaran farkkuihin, pitäisin niitä joka päivä jos vain kehtaisin! Me käytiin myös tänään koulun jälkeen napsimassa muutamat kuvat ja käytiin myös Coffarissa kahvilla. Me jaettiin kolmestaan aivan jumalaisen hyvä suklaakakkupala, oisin syönyt sen mielellään ihan yksinkin! Ihanaa että vihdoin on viikonloppu, tää viikko on ollut sen verran rankka että lepo tulee todellakin tarpeeseen. Ja siitä puheenollen mä taidankin nyt siirtyä unten maille, hyvää viikonloppua kaikille!Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled

22 kommenttia:

  1. mistä noi aurinkolasit on? :)

    VastaaPoista
  2. Ihana asu, mäkin haluisin valkoiset farkut, varsinkin kevään ja kesän tullen :-) ja hei mistä tuo peplum-paita?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin olin etsinyt noita pitkään! Se on kirpparilta ostettu, mutta alun perin H&M:ltä :-))

      Poista
  3. Ihana asu! Mistä toi bleiseri-juttu on, tosi kivan näköinen :--)

    VastaaPoista
  4. Oi, sulla on aina tosi ihania asuja! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Haha kiva että nämä kiireisien aamujen asut miellyttää edes jotakuta :-D

      Poista
  5. Sick week tarkottaa sairas viikko:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja mistä päättelet että mä en tietäis sitä? :-D

      Poista
  6. onko tuo paita pinkki vai punainen, nuo kaksi ensimmäistä kuvaa näyttää molemmat eri värejä, eli kumman värinen se on?:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on oikeastaan punaisen ja korallin sekoitus, sitä on vähän hankala kuvailla :-D

      Poista
  7. Täydellinen asu todellakin! Osaat yhistellä tosi hyvin vaatteita yhteen:-)

    VastaaPoista
  8. Millä muokkaat kuvas?

    VastaaPoista
  9. Sulla on ihanan inspiroiva blogi!! Ja toi asu on niin kiva :)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8