SHOPPING & FOOD

Mun piti ottaa nyt täällä ollessa paljon kuvia, mutta kuten arvata saattaa niin se vähän jäi. Tänään sitten iskin äidille kameran käteen, mutta sen samalla naurattaessa niistä kuvista ei tullut yhtään mitään. Kameran rullaa selatessa huomasin, että sinne on tallentunut lähinnä ruokakuvia, mikä kertookin mun lomasta jo aika paljon. Kaikki bloggaajat voi varmaan samaistua tähän kuvien ottamisongelmaan, kun aina tarvitsisi sen oman vakkarikuvaajan ja vielä sopivan hetken niitten kuvien ottamiselle. Huomenna me kuitenkin nähdään Nean kanssa, joten silloin ihan varmasti otetaan kuvia! Mutta palataan vielä eiliseen ja tähän päivään. Eilen me nähtiin ensin Vilman kanssa keskustassa, jonka jälkeen lähdettiin käymään Itäkeskuksessa, missä joku lukija olikin mut nähnyt (ja voin vaan kuvitella että minkä näköisenä, haha). Tänään me kierrettiin vielä jotain keskustan liikkeitä, mutta ne oli aikalailla nähty jo. Me käytiin myös Vapianossa syömässä ja loppuilta on mennyt lähinnä hotellihuoneessa hengaillessa. Huomenna me suunnataankin jo kotiin ja teen ostoksista postauksen varmaankin huomenna. Joku olikin jo toivonut ostosten esittelyä videon muodossa, mitä te muut olette mieltä? helsinki helsinki helsinki' helsinki helsinkihelsinki

27 kommenttia:

  1. viedolla ois kiva! :)

    sun blogi on yks mun lemppareista ja oon seurannut sua jotain puol vuotta ja kaikki postauksen oon lukenut jo pariin kertaan läpi :) oot tosi nätti ja sulla on tosi mahtavia vaate yhdistelmiä! :) tykkään tykkään!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon, tosi kiva kuulla että tykkäät! :-) Tällaset kommentit piristää aina mun päivää!

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiva kuulla, mä toteutan sen sitten seuraavalla kerralla! :-)

      Poista
  3. Sellane ostosvideo olisi kiva missä sä puhuisit ja esittelisit sen tuotteen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sellainen on tulossa joskus lähitulevaisuudessa! :-)

      Poista
  4. Joo semmone video ois toosi kiva:-) Ja sulla on tosi kiva blogi ja oot tosi kaunis!:-)

    VastaaPoista
  5. Löysin sun blogin vähä aikaa sitte ja oon iha in love! :o♥
    Osaisitko kertoo et mistä sais kivoja kevättakeja, meinaa vaa sitä et mulla on pien kriisi noitten takkien kaa ja kovasti pitäs saaha uus!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! Haha mullakin oli samanlainen kriisi vielä viimeviikolla, mutta mun mielestä ainakin Vero Modassa, Vilassa ja Zarassa on tosi kivannäköisiä takkeja ja vielä useampiakin malleja!

      Poista
  6. Mitä tilaat yleensä kun käyt Vapianossa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tilaan aina sen saman annoksen, Crema di Pollon. Se tosin maistuu eriltä Tallinnassa ja Helsingissä, se on Virossa paljon paremman makuista. Ärsyttävää kun en ikinä uskalla kokeilla mitään uutta! :-D

      Poista
  7. Mä niin rakastan näitä sun kuvia. Niissä on niin ihanat kuvakulmat ja fiilis! <3


    http://pienilintu.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, tosi kiva kuulla että te tykkäätte näistä kuvista! Mun omaan silmään nää näytti jotenkin huonosti valottuneilta ja liian keltaisilta, mutta kai mä olen vain liian kriittinen omia kuviani kohtaan :-D

      Poista
  8. Ostokset videon muodossa kuulostaa hyvältä :-) Ja tosi kivoja kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se tulee sitten joku toinen kerta, kiva kuulla kuitenkin että se on toivottu! :-)

      Poista
  9. mieluummin kuvina :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun toiveesi toteutui, mäkin pidin parempana vaihtoehtona toteuttaa tämän kuvien muodossa :-)

      Poista
  10. Vastaukset
    1. Haha, noita katsellessa tulee nälkä :-D

      Poista
  11. video ois kiva pitkästä aikaa! :)

    VastaaPoista
  12. Nam mitä ruokakuvia, varsinkin toi eka leipä näyttää niin hyvältä! :)

    VastaaPoista
  13. Ihana postaus! <3 Ja ostokset olis kiva videolla!

    VastaaPoista
  14. Ihana postaus! Ja ostospostaus videolla!♡

    http://pinjavera.blogspot.fi/

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8