HENGISSÄ OLLAAN

Mä en muista, millon olisin viimeksi ollut näin kauan postaamatta? Mä en oo tainnut ikinä pitää paria päivää pitempää taukoa tästä hommasta, joten oli tosi outoa olla postaamatta kokonaiseen viikkoon. Mutta syynähän oli torstaina alkanut koeviikko, muut koulukiireet ja se tosiasia että ei vaan tullut otettua kuvia koko viikolla. Ja My Dayn viivästyminen johtuu siitä, että mun puhelin sekosi totaallisesti keskiviikkona ja olin jo varma että torstaina on pakko marssia kauppaan ostamaan uusi puhelin. Lopulta siitä kuitenkin selvittiin, mutta jouduin palauttamaan mun puhelimen, eli kaikki kuvista musiikkiin poistui. Sain ne onneksi varmuuskopioiden kautta takaisin, mutta silti kaikki musiikki ja osa kuvista hävisi? Toivottavasti saan kaivettua ne vielä jostakin, muuten mulla menee kokonaan hermot tuon kapulan kanssa. Muuten tämä viikko on kulunut tuttuun tapaan lukiessa tai pikemminkin lukemista vältellessä, hehe... Eilen me vietettiin tyttöjeniltaa Emma-Lotan ja Siljan kanssa ja syötiin herkullista nachosalaattia ja aamupalaksi pannareita! Oli kyllä kiva ilta, tuollaisia voisi pitää useamminkin! Tänään mä kävin keskustassa ja yhdessä aika kivassa paikassa, siitä lisää parin päivän päästä!
Mä lupaan taas kunnostautua tämän postailun kanssa, koeviikosta huolimatta! IMG_9950 IMG_0083 IMG_4567 IMG_9831

23 kommenttia:

  1. Oi mitä herkku pannareita. :)


    http://www.pienilintu.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. minkä puhelimen ostit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei Karoliina ostanut uutta puhelinta :D

      Poista
    2. Joo tällä vanhalla mennään vieläki ainakin vähän aikaa, jos tämä ei nyt tästä hajoa käsiin :-D

      Poista
  3. Mulla oli puhelin huollossa ja kaikki hävisi. Voinko saada ne takaisin? Eniten harmittaa kännykän muistikirjan tyhjentyminen, koska siellä oli tosi tärkeitä juttuja.

    VastaaPoista
  4. Tuntuu vähän siltä että koko mydayta ei oo missään vaiheessa ees ollu.. Jatkossa kannattaa olla sanomatta mitään tollasista ja lisätä sitte ku se on valmis :) tää ei oo siis millään pahalla mut aattelin vaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DD MItähän sinäkin tiedät että onko sitä ollut? Itse ainakin näin ko karo nappaili My dayhin kuvia :))

      Poista
    2. Ja onhan se nyt aika outoa kun tuntuu koko maailman kaatuvan ku Karoliina ei oo yksin kertasesti kerennyt myday postausta tekemään :D

      Poista
  5. tykkään niin paljon näistä sun postauksista! sun tyyli on ihana :)

    VastaaPoista
  6. Tää ei oo millään pahalla oikeesti, mutta sun kirjotustyyli on muuttunu ihan törkeesti ja tunnut valittavan aina jostain sun postauksissa. Kirjotit mun mielestä ennen tosi pirteesti ja positiivisesti, ja tykkäsin tositosi paljon sun kirjotustyylistä! Nykyään ei tee mieli välillä lukee näitä postauksia, kun valitat aina jostain. Tää ei sit ihan oikeesti oo pahalla, halusin vaan antaa vähän niinku parannus ehdotuksen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja siis sun blogi on muuten vielä ihan super hyvä ja kuvat ihania :), mut toi valittaminen vaan häiritsee!!

      Poista
    2. Mä luulen, että se johtuu ihan yksinkertaisesti siitä, että oon viime aikoina aina ollut joko väsynyt, streessaantunut tai kipeä. Aina ei vaan voi tai jaksa olla positiivinen, ja en mä kyllä omasta mielestäni valita juuri koskaan, paitsi nyt viime viikkoina. Mutta nyt on jaksaminenkin paljon paremmalla mallilla, joten eiköhän se näy taas sitten kirjoitustyylissäkin! :-)

      Poista
  7. Onko sun Flickr muuttunut? Osaisitko auttaa kun en enään itsekkään osaa jakaa kuvia blogiin.... kiitos:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu on, pahoittelut siitä että en oo muistanut vastata näihin kommentteihin! :-(

      Poista
  8. Onks teijänki koulussa niin, että vanhemmalla on wilma tunnukset?:D Vai onks vaan oppilailla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sekä vanhemmilla että oppilailla on :-)

      Poista
  9. mikä puhelin sulla on?

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8