HELSINKI

Täällä ollaan! Mun osalta tämä päivä kului aika väsyneissä merkeissä koska nukuin edellisenä yönä vain pari tuntia jäätävän päänsäryn takia. Nytkin tämä pehmeä sänky houkuttelisi nukkumaan, mutta päätin silti hoitaa tämän postauksen pois alta. Tänään me kierreltiin jonkun verran kauppoja mutta en ostanut muuta kuin aurinkolasit, saa nähdä onko saalis parempi tulevina päivinä. Nea soitti mulle yhtäkkiä kesken shoppailukierroksen ja ilmoitti olevansa myös keskustassa, joten me otettiin parit kuvat ja käväistiin pikaisesti kahvilla. Muuten me mennäänkin aika pahasti ristiin, kun Nea tulee käymään Rovaniemellä juuri silloin kuin Vilma ja minä ollaan toisella puolen Suomea. Mä kirjoittelen huomenna enemmän, nyt silmät ei meinaa enää pysyä auki! helsinki helsinki helsinki helsinki helsinki helsinki helsinki

15 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Niimpä, tässä tulee itselläkin nälkä näitä kuvia katsoessa! :-D

      Poista
  2. Aivan ihania kuvia! :) Helsinki on kyllä ihana 8)

    VastaaPoista
  3. Näin sua tänään itäkeskuksessa :) hahaa en viittinyt tulla juttelee:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi ei! Mä en halua edes tietää minkä näkösenä oon ollu liikenteessä :-D

      Poista
  4. Helsinki on aivan ihana paikka, mieki tahon!:D

    VastaaPoista
  5. muuten oliko paljon jonoa tuolla keskustan starbucksissa?jos ei nii monen aikaa kävitte siellä?ja mistä kautta sinne oikeen pääsee stockkan sisältä vai? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Keskipäivän aikaan ei ollut jonoa mutta viiden aikaan taas oli :-) Ja se on siinä Akateemisen kirjakaupan kyljessä!

      Poista
  6. minkä kokosiksi muokkaat sun kuvat? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en muokkaa niitä minkään kokoisiksi mutta Flickrissä valitsen koon Medium 800 :-)

      Poista
  7. minkä kokonen toi sun takki on? :) ajatettelin tilata mutta en oikeen tiedä tosta lasten koosta mikä ois hyvä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on 164, vastaa aikalailla aikuisten xs kokoa :-)

      Poista
  8. Hei, mistä saa noin hyvän näköisen ruoka-annoksen(viimeinen kuva) ? :)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8