HELSINGIN OSTOKSET

Tämä ostospostaus oli teillä lukijoilla toiveena, joten tässä se nyt on! Valitettavasti mulla ei tällä kertaa ollut mahdollisuutta kuvata sitä toivottua videota, ehkä ensi kerralla sitten! Mä en alussa meinannut löytää juuri mitään, mutta kyllä sieltä kuitenkin lopulta jotain lähti mukaan. Kaupoissa ei vaan tuntunut olevan mitään kivaa tai sitten olin nähnyt ne samat rytkyt jo tuhat kertaa kotonakin. Mä lähdin lähinnä etsimään itselleni takkia ja sen myös löysinkin. Mutta pitemmittä puheitta, siirrytään ostosten pariin! ostoksia Sokokselta mukaan lähti kaksi Essien lakkaa, ihanan pinkki Lovie Dovie ja No Chips Ahead-päällyslakka. ostoksia Sokokselta löytyi myös Lumenen naamio ja mineraalikuorinta joita olen halunnut testata jo pidemmän aikaa. Testasin tuota turvenaamiota eilen ja todellakin tykkäsin! ostoksia Mä olen jo yli vuoden halunnut testata tämän sarjan tuotteita, mutta en ole kuitenkaan ikinä kiikuttanut niitä kassalle asti. Mun hiukset on kuitenkin aiheuttaneet viime aikoina niin paljon turhautumista ja ärsytystä, että päätin vihdoin kokeilla noita. Mä olen joskus aikasemmin tehnyt ns. arvostelupostauksen uusista hiustenhoitotuotteista joita olen kokeillut, kiinnostaisiko teitä sellainen postaus näistä tuotteista? ostoksia Mä olen jo pitemmän aikaa etsinyt uutta lompakkoa vanhan ja aika kärsineen lompakon tilalle ja se löytyikin sopivasti Stockmannilta. Tuo on juuri sopivan iso ja kaiken lisäksi vielä aitoa nahkaa, joten toivottavasti tuo tulee kestämään vähän edeltäjäänsä paremmin! ostoksia Mä onnistuin myös rikkomaan mun Cubuksen halpislasit vähän aikaa sitten, joten tarvitsin myös uudet aurinkolasit! Ne löytyivät Ginasta ja ovat täydellisen malliset ja väriset, juuri sellaiset mitkä olen halunnut jo viime kesästä lähtien! ostoksia Koko ostoslistan ylimpänä ja tärkeimpänä kohtana oli löytää uusi takki kevääksi, ja se löytyikin pienen etsinnän jälkeen Zarasta. Tuo on täydellinen malliltaan ja kaikilta yksityiskohdiltaan, parempia kuvia tulette näkemään varmasti melko pian! ostoksia Zarasta mukaan lähti myös valkoiset perusfarkut jotka aivan ihanan pehmeää matskua ja istuu päälle täydellisesti! Myös nuo kultaiset yksityiskohdat on aivan ihania, kultainen ja valkoinen näyttää niin hyviltä yhdessä! ostoksia Stockmannin alerekistä löytyi tämä Vilan paita, joka on ihanaa vaihtelua niihin tylsiin yksivärisiin puseroihin joita mun vaatekaappi on pullollaan. ostoksia Lopuksi mukaan tarttui vielä H&M:ltä tämä ihanan värikäs neonpinkki/korallinvärinen neule, joka on sekin ihanan värikäs tuulahdus kaikkien niitten värittömien neuleiden keskelle!

37 kommenttia:

  1. voi kuinka kivoja juttuja nappasit mukaan! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin oon tosi tyytyväinen mun ostoksiin! :-)

      Poista
  2. semmonen arvostelupostaus olis tosi kiva! toivoisin semmosta:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä juttu, mun mielestä niitä on kiva tehdä sillä itse olen ainakin löytänyt paljon kivoja tuotteita juuri tuollaisten postauksien kautta! :-)

      Poista
  3. Ompa kivoja ostoksia!:-) mietin vaan miten sulla on varaa kaikkiin kun nuo morocconoilitkin maksaa niin paljon, käytkö/ootko ollut töissä (vaikka saat varmaan tällä blogillakin rahaa)? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on totta että nuo Moroccanoilit on aika hintavia, mutta mun onnekseni en joutunut niitä itse maksamaan koska olen säästökuurilla seuraavat puoli vuotta :-D Ja en käy töissä muuten kuin kesäisin, blogista saan tosiaan rahaa :-)

      Poista
  4. oi aivan ihania ostoksia! <3 oon vähän aikaa sitten eksynyt blogiisi ja rakastuin tähän ensi silmäyksellä <3! ihanan valoisat kuvat, ihana ulkoasu ja kivan usein postauksia :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi tosi kiva kuulla että tykkäät, toivottavasti tykkäät jatkossakin! :-)

      Poista
  5. Minkä hintainen tuo kasvonaamio oli?:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarkkaa hintaa ei valitettavasti ole tiedossa ja nuo oli vielä jonkinnäköisessä tarjouksessakin, mutta varmaan suunnilleen 8-10€? :-)

      Poista
  6. tosi ihania ostoksia! minkäs hintaset noi zaran farkut oli :) ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne oli itseasiassa tosi hyvässä alennuksessa, normaalisti 39,95€ mutta itse maksoin niistä 7,95€! :-) Mulla kävi tosi hyvä tuuri, koska olisin ostanut nuo farkut normaalihintaisinakin.

      Poista
  7. minkä hintanen toi pinkki neule oli? tosi kiva niinkun muutkin ostokset! itse tein kanssa tolla 7,95€ hinnalla housulöydön, sairaita alennuksia!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se maksoi 19,95€ :-) Ja niimpä, kerrankin kävi hyvä tuuri!

      Poista
  8. oii ihania ostoksia! semmonen arvostelupostaus ois kiva noista hiustuotteista :) minkä kokosina laitat sun kuvat postauksiin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, mä varmaan sitten toteutan sen postauksen noista tuotteista! Ja laitan ne koossa Medium 800 :-)

      Poista
  9. Kauniita juttuja!!! :)


    http://pienilintu.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, vähän värikkäämpiä juttuja kevättä varten :-)

      Poista
  10. mistä ostit noita moroccanoil tuotteita? :)

    VastaaPoista
  11. Aivan hullun hyvät ostokset!! Nuo Lumenen tuotteet on ihan parhautta :) Ja nuo aurinkolasit <3__<3 Harmi vaan kun ei passaa mun kasvoille tuollaset :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykästyin niihin heti ensimmäisellä käyttökerralla! Mäkin ajattelin että noi lasit näyttäis hassuilta mun kapeilla kasvoilla, mutta onneksi ne sopi, yleensä joudun nimittäin pettymään :-(

      Poista
  12. Olisi ollut vielä kiva tietää vähän hintoja, mutta mitä nuo 2 ja3 kuv

    VastaaPoista
  13. An tuotteet maksoi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo Lumenen tuotteet oli about 6-10€/kpl ja Moroccanoilin tuotteet taisivat olla yhteensä suunnilleen 120€ :-)

      Poista
  14. miten bloggaamisesta on mahdollista saada rahaa? ja kuinka paljon sitä yleensä sitten saa?:o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mainostulojen kautta ja myös mahdollisesti yhteistyöjuttujen kautta. Ja valitettavasti mä en saa kertoa niistä ulkopuolisille :-)

      Poista
  15. tuo hm:n neule on kyllä kiva, oliko niitä muun värisinä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu oli, ainakin valkoisena, harmaana, limenvihreänä ja olikohan vielä mustana! :-)

      Poista
  16. tosi kivoja ostoksia löysit helsingistä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon itekkin kyllä tosi tyytyväinen, löysin just ne jutut mitä etsinkin! :-)

      Poista
  17. Aivan ihania juttuja löysit! :) ja teetee pliis nuista sellane arvostelupostaus ku itekki oon miettiny nuita ku niitä on kehuttu :)

    VastaaPoista
  18. Ihania ostoksia!

    http://pinjavera.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, oon itsekkin tosi tyytyväinen :-)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8