HELMIKUUN SUOSIKIT

Mä kysyin pari viikkoa sitten, olisitteko te kiinnostuneita näistä Kuukauden suosikit-postauksista ja vastaus oli myöntävä! Niimpä mä päätinkin tänään kuvailla muutamat jutut joista viime kuussa tykkäsin, monet niistä onkin näkyneet useampaan otteeseen täällä blogin puolella! favorites Mä saatan jatkossa vähän vaihdella näitä suosikkeja mitä näihin postauksiin tulee, mutta aloitetaan nyt näillä perusjutuilla! favorites Kuukauden lempparituoksu oli ehdottomasti mun hajuvesikokoelman uusin tulokas eli Hollisterin Crescent Bay! Tuo tuoksu on ihanan makea ja hedelmäinen, mutta se on silti erilainen kuin muut mun tuoksut, ihanan kevyt ja pirteä!  favorites Ja jos jatketaan kosmetiikalla, niin seuraavana vuorossa on mun lempparikynsilakat! Molemmat lakat ovat Essien lakkoja, joka onkin nykyään mun lemppari kynsilakkamerkki. Tuolla Set in Stones- nimisellä glitterlakalla mä lakkasin kynteni useammankin kerran peräkkäin, ja tuo näyttää tosi kivalta niin ranskalaisessa manikyyrissä kuin yksistäänkin. Toisen lakan nimeä ei ole tiedossa, mutta tuo yhdistettynä mattaiseen päällyslakkaan oli ihanaa vaihtelua niihin vaaleisiin sävyihin joita mun kynsissä yleensä näkee! favorites Tämä kynsilakanpoistoaine on ehkä vähän outo valinta kuukauden suosikiksi, mutta mä en voi sanoin kuvailla miten paljon mun elämä helpottui tuon pienen purnukan ostamisen myötä! Mä olen nimittäin ehkä maailman laiskin poistamaan kynsilakkoja ja yleensä ne vanhat kynsilakan rippeet onkin mun kynsissä niin kauan että lähes kaikki lakka on rapissut  kynsistä pois. Mä olen tässäkin asiassa vähän jäljessä, mutta nuo twist & remove - kynsilakanpoistoaineet on ihan superkäteviä tälläiselle laiskurille, kun nykyään kynsilakan poistamiseen menee vain muutama sekunti! favorites Tässä kuussa mä päädyin jostakin syystä kokeilemaan taas pitkästä aikaa mun lempparikasvojen putsaria parin vuoden takaa. Heti muistui mieleen, miksi mä tykkäsin tuosta niin paljon! Tuo nimittäin jättää kasvot ihanan puhtaan ja raikkaan tuntuisiksi, mutta se ei kuitenkaan kuivata ihoa tai ärsytä sitä. Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan tuota jos etsitte jotain hyvää perusputsaria kasvoille! favorites Mun hiuksilla on aina välillä huonoja päivinä, ja niinä päivinä mun hiukset tykkää roikkua elottomina päätä myöten. Tämä Matrixin Wonder Boost - tyvikohottaja on kuitenkin pelastanut monta sellaista päivää, ja tämä on nykyään luottotuote huonoille hiuspäiville! Plussaa tulee myös ihanasta tuoksusta, jota saa hiukset tuoksumaan suihkunraikkaalta. favorites Mun kuukauden lempparikorut on molemmat vaatekaapin uusia tulokkaita, joista etenkin tuo Bik Bokista ostettu kaulakoru on näkynyt monena päivänä mun kaulassa. Tuo on tosi kiva peruskoru, joka sopii hyvin yhteen tuon Ur & Pennistä ostetun rannekorun kanssa. Tästä huomaa hyvin että mä tykkään nykyään tuollasista ketjukoruista, haha. favorites Kellekkään ei varmaan tule yllätyksenä mun kuukauden lempparikirja(ja ainoa kirja jonka ylipäätään luin), eli The Fault in Our Stars. Niin kuin te mulle ennustittekin, mä rakastuin tuohon kirjaan, ja se on ehdottomasti yksi parhaimmista kirjoista minkä olen ikinä lukenut! Jos ette siis ole vielä tuota lukeneet, niin lukekaa ihmeessä! favorites Ja mitä olisikaan kuukauden suosikit ilman ruoka-ja juomasuosikkeja? Mun lempparijuomia on tässä( tai viime kuussa) olleet Witamin Water ja Witamin Well - juomat , jotka on täydellisiä juomia kokeita tai  pitkiä päiviä varten. Mun lempparimakuja on tuo XXX ja Witamin Welliltä Reload. Punnitse & Säästä on mun heikkous ja aina aika ajoin kiellän itseltäni kyseisessä kaupassa vierailun joksikin aikaa, sillä tuonne saa kyllä uppoamaan rahaa vaikka kuinka paljon, puhumattakaan niistä houkuttelevista jogurttipähkinöistä joita tulee aina ahmittua vähän liiankin paljon. Ne jogurtilla tai valkosuklaalla päällystetyt mansikat on niiin hyviä! favorites Lopuksi vielä mun kuukauden lempparibiisit, jotka on kulutettu puhki Spotifyssa:

Bonfire Heart - James Blunt Let It Go - Demi Lovato On Top of The World - Imagine Dragons Happy - Pharrell Williams Tällainen Kuukauden suosikit - postaus siis taas pitkästä aikaa, kertokaahan mitä tykkäsitte! Mulle saa myös ehdottaa joitain uusia juttuja joita mun pitäis ehdottomasti kokeilla, tuon kirjan kohdalla ette ainakaan olleet väärässä!

43 kommenttia:

  1. Ihana postaus, tykkään! :) onks toi kirja englanniks, tekis mieli lueka mutta epäilyttää että riittääkö kielitaito jos on enkuks :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Joo tuo on englanniksi, mutta tuosta löytyy tietenkin myös suomenkielinen versio :-)

      Poista
    2. Onko se suomenkielinen versio samalla nimellä?

      Poista
    3. se on nimellä tähtiin kirjoitettu virhe

      Poista
  2. Tosi kivasti toteutettu tää postaus! Näit on ihan sika kiva lukea :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, tosi kiva kuulla että nää on teille lukijoille mieleisiä! :-)

      Poista
  3. Ihana postaus, ihailen aina noita sun super vaaleita kuvia..!

    VastaaPoista
  4. Tosi ihana postaus.:')
    neeeaa.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. Tosi kiva postaus! Mistä oot muuten ostanu ton kasvojenpuhdistusaineen ja mikä sen hinta oli?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarkkaa hintaa tai ostopaikkaa en valitettavasti muista, mutta tuota löytyy varmaankin kaikista paikoista missä myydään Estee Lauderin tuotteita ja luulisin että hinta on siinä 20-30€ paikkeilla :-)

      Poista
  6. Uuu, toi kynsilakanpoistoaine houkuttelee! Saakohan ihan perus marketeista?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu saa, ja noita löytyy myös muiltakin merkeiltä :-)

      Poista
  7. Mistä oot ostanut tuota witamin- juomaa?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Prismasta, mutta noita myydään melkeempä kaikissa ruokakaupoissa! :-)

      Poista
  8. Mahtava ja monipuolinen postaus! I like<3

    VastaaPoista
  9. Mistä toi hiusten tyvikohottaja ostettu ja paljo makso?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostopaikkaa tai hintaa en valitettavasti muista :-( Mutta eiköhän tuota löydy ainakin kampaamoliikkeistä!

      Poista
  10. Oikeen kivoja tälläset postaukset! :)
    Täytyy kyllä kokeilla tuota tyvikohottajaa! Mullakin on aina silloin tällöin ihan kamalat liiskaantuneet hiukset :D

    On My Way

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kannattaa kokeilla, mulla se on ainakin toiminut tosi hyvin! :-)

      Poista
  11. Ihana postaus, mut pakko olla vähän pilkunviilaaja, vitamin kirjotetaan perus v:llä :-D anteeks oon ärsyttävä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hups! Mulla meni näköjään noita nimiä edestakaisin pyöritellessä kirjaimet sekaisin :-D

      Poista
  12. Maksaako toi iPiccy vai mikä olikaa ?:)

    VastaaPoista
  13. Tosi kiva postaus! Musta tälläset postaukset on tosi kivaa luettavaa ja nästä saa usein mahtavia vinkkejä itselleenkin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Mäkin tykkään näistä juuri siksi että näistä löytää aina jotain uusia juttuja kokeiltavaksi :-)

      Poista
  14. Lähteekö glitterlakka tuolla kynsilakanpoistuo purkilla, kun kaikilla ei lähde?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kyllä se lähtee, sitä sormea pitää vaan pyörittää useampi kerta siellä purkissa :-)

      Poista
    2. Kun meillä on ollut kotona eru merkkistä, ja sillä ei lähe. Ja vähäiset mitä lähtee, jää purkkiin ja tulee ens kerralla kynsiin takas sotkemaan. :)

      Poista
    3. Aijaa :-( Tuo kyllä toimi ainakin mulla hyvin!

      Poista
  15. mistä noi kuulokkeet on? :) onko hyvät? kun mulla tuntuu kaikki menevän rikki..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on Sonyn kuulokkeet ja on ne ihan hyvät! Haha mullakin menee aina parin kuukauden välein kuulokkeet joko rikki tai hukkaan, joten jatkuvasti joutuu ostamaan uusia! :-D

      Poista
  16. Luin aimeammasta postaksesta että käytät iPiccyä, onko se kaikille koneille? Onko se maksullinen? Koska mä kaipaan tosi kovin helppoa kuvanmuokkausohjelmaa jossa voi säätää noita valoja ja näi :/ onko sulla jotai mitä voisit suunnitella? Sun blogis on ihana! ♥:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se on siis netissä oleva muokkausohjelma, eli toimii kaikilla koneilla! Ja ei ole maksullinen, se on just sellanen hyvä perusohjelma jolla saa tehtyä kaikki perusjutut ja vähän enemmänkin jos on tarpeen :-) Ja iPiccyä todellakin suosittelen, se on paras mihin oon törmännyt!

      Poista
  17. ihana tää postaus! :) millä oot muuten tehnyt ton sun bannerin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä oon tehnyt sen iPiccyllä :-)

      Poista
  18. Ihana postaus!

    http://pinjavera.blogspot.fi

    VastaaPoista
  19. mistä toi ihana leijonakoru on? onkse bikbokista vai ur & penn?

    VastaaPoista
  20. Vau ihana postaus!! Ja tosi mukavalta vaikuttaa tää sun blogi :)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8