FLANNEL & KNIT

Se My Day-kuvien muokkaaminen unohtui, sen sijaan on luvassa tämänpäiväisiä asukuvia! Tänään oli taas ihana ilma, joten käytiin Marin kanssa joustolla nopeasti ottamassa asukuvat. Ja taas palattiin koululle kylmästä hytisten ja kädet kohmeessa, tätä mulla ei kyllä kieltämättä ole ollut ikävä! Tänään mä varauduin kylmään ilmaan kauluspaita & neule - yhdistelmällä, joka on tällä hetkellä todellakin mun mieleen! Koulun jälkeen mä ryntäsin innoissani koneelle katsomaan uusimman PLL-jakson, mutta jouduin pettymään pahasti. Viime aikoina mulla on muutenkin mennyt vähän maku koko sarjasta, koska sitä vain pitkitetään ja pitkitetään mutta mitään ei ikinä paljasteta.  Muita kohtalontovereita?  wfww Paita Only Neule Lindex Housut Zara Kengät Skopunkten Kello Daniel Wellington IMG_8659 IMG_8672 IMG_8696 IMG_8668

26 kommenttia:

  1. tykkään ihan sikana sun tyylistä!! :)

    http://beautifulmess-nora.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ihana asu! Ja ootko menossa millä kaudella PLL?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä katson jenkkien tahtiin eli nelostuottari loppui juuri :-)

      Poista
    2. Aaa joo, itekki oon siinä menossa!:)

      Poista
  3. Ihana asu ja kuvatkin itsessään! Oot kyllä hurjan kaunis :)

    VastaaPoista
  4. Multa pääs monet kirosanat ku katoin pll eikä vielkään selvinny kuka A on. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo multa kans! Olin ja olen edelleenkin niin pettynyt kun sitä ei sitten paljastettukaan! :-D

      Poista
  5. Tosi kiva toi asu sulla! Millä kameralla olet ottanut nämä kuvat vai raahaatko aina canoniasi mukana? :)

    http://justlifebykaroliina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Joo mä raahaan aina sitä mukana, eli nuo on otettu Canon EOS 550D:llä :-)

      Poista
    2. Okei, kiva juttu! Itse olen miettinyt sellaisen canon powershotin ostoa, kulkis kävetästi mukana kun ei veisi niin paljoa tilaa! Onko sulla mitään kokemusta sellaisesta? :)

      Poista
    3. Anteeksi kun en ole muistanut vastata tähän! Mutta ei mulla ole kokemusta kuin jostakin Canonin peruspokkarista, mutta se oli ainakin kooltaan kätevä, vaikka ei tietenkään järkkäriä päihitä :-)

      Poista
  6. Mäki oon ihan kyllästyny PLL...ennen se oli mun lempisarja, mutta nykyään tuntuu, ettei niillä tekijöillä oo enää itekkään mitään hajua mitä pitäis tehdä..:D ajattelin kyllä et vois kattoo sen viimeks tulleen jakson! :-)

    janinaurora.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! Se juoni vaan kiertää ympyrää ja koskaan ei tapahdu mitään mullistavaa :-( Mutta kannattaa tosiaan katsoa se uusin jakso, sai siitä edes joitakin vastauksia! :-)

      Poista
  7. katotko teksteillä pll:lää? Jos joo ni minkä nimisestä paikasta, ku hdfinistä näkyy vaan 4. Kauden 14 jaksoon saakka :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyllä hdfinist näkyy iha uusimpaa jaksoo asti teksteillä

      Poista
    2. En katso teksteillä, mutta katson täältä:
      http://www.watchfreemovies.ch/watch-tv-shows/2010/watch-pretty-little-liars-99407834/

      Poista
  8. Ihana asu ja muutenkin sulla on aivan ihana tyyli! (: Oon ihan samaa mieltä PLL:stä, alkaa käydä vähän naurettavaks ku koko ajan tulee jotakin lisää eikä saada mitään jännää selville!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Niimpä, alkaa vähän jo kyllästyttää :-(

      Poista
  9. You look gorgeous :)
    The SheInside marketing gave me your website, I'm a blogger too.
    Big hugs from Brazil!!

    VastaaPoista
  10. Omaps kivoja kuvia sulla blogissa :) Kiva katsella oman opiskelukaupungin kuvia ko nykyään asuu ihan eri puolilla Suomea :) Jään seuraamaan :>

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8