ARMY SPIRIT

Tänään on taas vuorossa asukuvia, tällaisessa asussa mä liikuskelin torstaina. Täytyy sanoa että olin tosi tyytyväinen tuohon asuun ja tunsin oloni tosi mukavaksi ja kotoisaksi! En tiedä välittyykö se sinne ruudun toiselle puolelle, mutta musta tuntui tosi hyvältä. Käyttöön pääsi pitkästä aikaa nuo armykuosiset Dr. Denimit, jotka olivat vahingossa unohtuneet vaatekaapin perälle lojumaan. Pitää alkaa ulkoiluttaa nuita enemmän tästä lähtien, nuo nimittäin ainakin mun mielestä sen verran kivat! Mä jaksoin myös kerrankin panostaa ja kiharsin oikein hiuksetkin, ja nuilla kiharoilla on menty nyt pari päivää.ggs Takki Zara Neule Sheinside* Housut Dr. Denim Laukku Persunmall* Kengät Skopunkten IMG_8918 Toinen tuon päivän lempparijutuista oli ehdottomasti tuo uusi Persunmallilta saatu laukku, jota olin kuolannut jo pidemmän aikaa! Tuo sopii täydellisesti mun tänhetkiseen tyyliin, enkä voisi olla tyytyväisempi!gsggs IMG_8913 IMG_8912ff

21 kommenttia:

  1. Huippukiva asu ! Tätä kysytään varmaan tosi usein, mutta kuka ottaa aina nää sun asukuvat ? :)

    http://nelliuu.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Yleensä joku kaveri tai äiti, kuka tahansa kelle vaan satun kameran käteen tunkemaan :-D Mutta näin viikolla Mari toimii mun vakkarikuvaajana :-)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. tuollahan lukee... sheinside

      Poista
    2. Joo se tosiaan lukee tuossa postauksessakin, mutta Sheinsidelta! :-)

      Poista
  3. täydellinen asu♥ rakastan sun tyyliä!
    ehdotin sua indiedaysin blog awardsiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Ja oi tosi kiva kuulla, olen otettu! :-)

      Poista
  4. Ihana asu ja oon jo jonkun aikaa himonnut just jotain tollasta Celinen laukun kaltasta, toi on vaan niin ihana! ♥

    http://justletg.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä myös, ne laukut on vaan niiin ihania! :-)

      Poista
  5. millo myday ? :) en haluu painostaa tai mitään jos on kiireitä mutta kysäisin vaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä muokkaan ne kuvat varmaankin huomenna, mutta en ole kyllä kauhean tyytyväinen siihen :-D Ja on tosiaan ollut tässä kaikenlaista jonka takia se postauskin on viivästynyt.

      Poista
  6. millä oot tehny ton sun bannerin? (:

    VastaaPoista
  7. Ihanat kiharat! Teetkö ne ihan raudalla, vai millä? :)

    http://sl-stereohearts.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä käytän Remingtonin Pearl Wandia :-)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8