YHTEISTYÖPAKETTEJA

Viime viikolla mulle saapui taas muutama paketti yhteistyökumppaneilta (ja se yksi on edelleenkin siellä tullin hellässä huomassa...). Ensimmäisenä esittelen Persunmallilta tulleet ihanuudet. Pakko sanoa että en ole kyllä ikinä ennen tehnyt yhtä onnistunutta tilausta, kaikki jutut oli just sopivia ja täydellisiä! Pakettikin saapui jo parin viikon päästä tilauksesta, suosittelen siis todella lämpimästi!newies Paita täältä. newies Jakku täältä. newies Koru täältä. newies Koru täältä. newies Huivi täältä.
Sitten Sammydressiltä saapuneisiin juttuihin, jotka oli myös tosi kivoja! Mä valitsin ensimmäiseen pakettiin ihan perusvaatteita, koska huomasin, että mun vaatekaapista ei löydy yhtään valkoista peruspaitaa! Nyt on sekin ongelma sitten korjattu, ainoa huono puoli oli vain se, että pakettia sai odotella kaksi kuukautta. newies Paita täältä. newies Paita täältä. Lisäksi paketissa oli myös ihana sormus, jonka unohdin kuvata. Olen kyllä molempiin, sekä Sammydressin että Persunmallin tilauksiin tosi tyytyväinen! Pahoittelen huonoista kuvista, otin nuo vasta koulun jälkeen ja sen kieltämättä huomaa valotuksesta, heheh. Palaillaan taas huomenna, toivottavasti asukuvien muodossa!

28 kommenttia:

  1. Ihanan näkösiä! :) Noi korut on ihan älyttömän kivoja!

    Janina Lisa k

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, oon niin tyytyväinen kun valitsin juuri nuo! :-)

      Poista
  2. Mua niin harmittaa että blogikulttuuri on menny tähän että 85% postauksista on näitä yhteistyöpostauksia. Ymmärrän et on siistii saada ilmaisia rättejä, mutta joku roti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No onneksi mun postauksista vaan tositosi pieni osa on yhteistyöpostauksia :-)

      Poista
    2. Itse asiassa mä oon huomannu sulla aika paljonkin nykyään mut kaikenlaiset vaatepostauksethan on just parhaita :-) mun mielestä

      Poista
  3. Ihania vaatteita, itse ainakin katson näitä mielelläni vaikka yhteistyönakautta ne onkin saatu:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä myös, mua nämä yhteistyöpostaukset ei haittaa ollenkaan kunhan blogissa on muutakin sisältöä :-)

      Poista
  4. Missä maassa tämä persunmalli on? Voiko siihen luottaa? Ja onko tullimaksuja? Ihania vaatteita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiinassa, on luotettava ja ei tule tullimaksuja :-)

      Poista
  5. missä maas tää sammydress sijaitsee ja onko luotettava? entä tullimaksuista? onko postimaksuja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuokin on kiinalainen firma, on luotettava ja ei tule tullimaksuja mutta postimaksut tulee :-)

      Poista
  6. superkivoja vaatteita oot saanu ! :) voisin ottaa kaikki itelleni koska vaan <3
    http://nelliuu.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. Mitä hitsii, mulla on toi tismallee sama huivi, mut ostin sen pari vuotta sitte h&m:ltä :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tuollaisia huivejahan löytyy melkeempä jokaisesta kaupasta :-D

      Poista
  8. Tosi hienoja vaateita ja koruja! :)

    http://veeralinnea.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, tulee varmasti kovaan käyttöön! :-)

      Poista
  9. Tuo toiseks viimenen valkonen paita on tosi nätti vaikka onki ihan perus :)

    VastaaPoista
  10. nauttisin suuresti jos lopettaisit kuvien laadusta ja valotuksesta valittamisen koska ketään ei oikeastaan kiinnosta se ja jatkuvaa valitusta ei kukaan jaksa lukea

    VastaaPoista
  11. oi miten ihanan näkösiä noi kaikki! :-)

    VastaaPoista
  12. Kivoja juttuja:-) ! Ja sun blogisi on tosi kivasti tehty ja vitsi että oot kaunis! Mua jäi mietityttämään vain että mistä nuo huosut on? Ja onko ne fakkua vai "housukangasta"? Näyttää kivoilta ja oon nimittäin etsiskellyt tuollaisia missä on vetskaritaskut yksityiskohtana:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Nuo on Gina Tricotista ja ne on sellasta nahkan tuntuista matskua :-)

      Poista
  13. Ihanat uudet jutut!
    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  14. Moikka ! Tosi kiva tää sun blogi, tykkään ku on nii pirteetä tekstii ja hyvälaatusii kuvii :) mut voisitko kertoo vähän tosta sheinside.com sivusta ja sieltä tilaamisesta? Ku luin täs vähä aika sit et sul oli jääny paketti tullii, ni mietin et jos ite tilaan sielt ni mitä mun pitää tehä, ettei se jäis tullii? :D

    - Riikka

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on aikalailla tuurista kiinni, että jääkö tilaus tulliin, koska ei mullakaan ne aikasemmat ole jääneet. Eli ei siihen voi oikein itse vaikuttaa, pitää vain toivoa että ei ole huono tuuri! :-) Tietenkin jos tilauksen arvo on alle 22€, ei tulleja tarvitse pelätä, mutta muuten se riski on aina olemassa.

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8