thursday

Heippa taas! Tänään kotiin tullessa oli vielä sen verran valoisaa, että sain napattua muutamat kuvat jotka päätin tulla postaamaan vielä nyt illalla. Tämä ilta on mennyt treeneissä ja mun uutta lempparikirjaa lukiessa, koitan kaikin keinoin hidastaa lukemista ettei tuo kirja loppuisi vielä! Oon nimittäin tosi pahasti koukuttunut ja tuo on ehdottomasti yksi parhaista kirjoista mitä olen koskaan lukenut! Asiasta toiseen, huomenna on tarkoitus mennä koulun jälkeen kiertelemään kauppoja ja etsimään täydennystä vaatekaappiin, joka tuntuu olevan päivä päivältä tyhjempi, siitä huolimatta että se pursuilee vaatteita. Lisäksi meillä on taas huomenna pienryhmäesitys Sampokeskuksessa, kiva päästä taas cheekkuleimaan kunnolla pienen tauon jälkeen!20/2 20/2 20/2 20/2

21 kommenttia:

  1. Mun mielestä sulla on kiva blogi, mutta jotenkin nää otsikot ja tekstit on muuttuneet vähän huonompaan suuntaan: samanlaisia kuvia, otsikkoina "lauantai", "thursday" jne. Sä vaikutat kummiskin persoonalliselta tytöltä, niin voisit vielä erottua vaikka erilaisemmilla otsikoilla. Ethän ota turhan vakavasti, pointtinani ei ollut loukata, vaan antaa vähän kehitysehdotuksia. Tykkään blogistasi muuten kyllä tosi paljon! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä oon kans ihan samaa mieltä! voisit tehä välillä vähän muitakin postauksia kuin juuri tällaisia tai vaan jotain asukuvia, alkaa jo vähän kyllästyttämään :/ voisit tehä joskus jotain erilaisempia postauksia tai jotain spessupostauksia (:

      Poista
    2. Samaa mieltä minäkin! Tuntuu että kaikissa postauksissa vaan kerrot kuinka menee koulussa, harkoissa ja että oot menossa kaupungille :/

      Poista
    3. Samaa mieltä olen minäkin !

      Poista
    4. Hei samaa mieltä olen täälläkin! Oon siis eri ano :)

      Poista
    5. minunkin mielestä otsikoissa voisi olla hiukan vaihtelua!

      Poista
    6. Komppaa ylempiä anoja, mut itekkin lukiolaisena ymmärrän tuon perusarjen joka on koulukoulukoulu, harkat ja vähän aikaa kavereille ja shoppailulle survottuna sinne väliin D: muuten oon samaa mieltä, asupostausten näkeminen ois taas ihan huippuu :-)

      Poista
    7. Oon samaa mieltä edellisten anojen kanssa:) olis kiva nähdä välillä jotain vähän mielikuvituksellisempaa, vaikka kyllä tätä blogia jaksaa tällasenakin lukea!

      Poista
    8. Joo mä olen itsekin hyvin tietoinen asiasta, mutta kuten yllä sanottiinkin niin mulla ei vaan yksinkertaisesti riitä aika joka suuntaan ja bloggailu on valitettavasti tässä se joka kärsii :-( Mutta mä yritän kovasti parantaa ja kehittää jotain erilaisia postauksia, aina kun on vaan mahdollisuus!

      Poista
  2. Kaunis toi kaulakoru!! :) Mukavaa viikonloppua! <3

    Tervetuloa osallistumaan arvontaan:

    http://pienilintu.blogspot.fi/2014/02/ihana-arvonta.html

    VastaaPoista
  3. ihana tuo bleiseri! Mistä tuo on? :)

    VastaaPoista
  4. ihana asuyhdistelmä! Rakastan sun asukokonaisuuksia :)

    VastaaPoista
  5. Ihana asu! Ja toi kaulakoru♥

    http://pinjavera.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. miten sait yhteistyön sheinsiden kanssa? oon ite kiinnostunut tuosta kans, mutta en oikeen tiedä minkälaisen viestin sinne lähettäisin... :D Oisko sulla jotain vinkkejä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lähetät vaan sähköpostia jossa kerrot itsestäsi ja blogistasi ja kerrot, miksi olisit kiinnostunut yhteistyöstä :-) Ei mitään sen kummempaa!

      Poista
  7. I love your style : ) and I love your blog ! I'm from Holland. But what is the brand of your watch.

    Xo Lilian

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thanks! The watch is from Daniel Wellington :-)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8