SPRING WANTIES FROM SHEINSIDE

Mun yhteistyökumppani Sheinside pyysi mua kokoamaan muutaman kollaasin heidän tuotteistaan. Näitten kollaasien tekeminen on mun mielestä tosi kivaa, ja Sheinsiden sivujen selailu vielä sitäkin kivempaa! Krhmm... Niin kivaa, että sivuja selatessa meni useampikin tunti ja kollaasien tekeminen meinasi unohtua kokonaan. Mä oon jo ihan kevät- ja kesäfiiliksissä tuon sään takia ja sen huomaa myös näistä kollaasien vaatteista, jotka eivät ihan helmikuun vaatukseen vielä sovi. Mutta hyvähän se on valmistautua kesään ajoissa, vai mitä? Mä voisin majoittaa kaikki nuo kollaasien vaatteet omaan vaatekaappiini enemmän kuin mielelläni, juuri tuon tyylisiä vaatteita oon etsinyt jo pitemmän aikaa! collage1 1. Farkkuliivi 2. Toppi 3. Kaulakoru 4. Rannekoru 5. Clutch 6. Skortsit 7. Panta 8. Korvikset collage2 1. Toppi 2. Rannekoru 3. Takki 4. Sormukset 5. Laukku 6. Housut 7. Jakku

9 kommenttia:

  1. Kivoja vaatteita oot koonnut tähän postaukseen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä koitinkin koota kivoja asuja kesää varten :-)

      Poista
  2. kattelin sheinsiden vaatteita ja siel oli tosi mones et one-size nii tarkottaaks se vaan sitä et niistä on vaa yhtä kokoo? aika outoo kumminki jostai iha paidasta et ois vaa yks koko.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tarkoittaa! Mutta ne one-size vaatteet on useimmiten sellasia joissa se koko menee useimmille välillä xs-m :-)

      Poista
  3. Oi toi nahkatakki on ihana!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, ottaisin tuon kyllä mielelläni omaan vaatekaappiin! :-)

      Poista
  4. ihana blogi ja kivoja kuvia!! :)

    VastaaPoista
  5. Ihania!😍

    http://pinjavera.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. How did you do that collage ? It's great xx


    fashionvitae.blogspot.com

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8