PHONE PICS

Koeviikko on vihdoin ohi, ja nyt pääsee taas palaamaan takaisin normaaliin postausrytmiin. Mulla ihan hävettää tämä hiljaisuus blogin puolella, mutta viime päivinä lukeminen ja nukkuminen on mennyt postailun edelle. Ja eipä mulla ole kuulumisiakaan kauheasti ollut, koska kaikki päivät on menneet samalla kaavalla. Asiasta toiseen, mä olin jo muutaman kuukauden ajan pyöritellyt mielessä mun parin vuoden takaisten Kuukauden suosikit-postauksien elvyttämistä, kun yhtäkkiä niitä alkoikin näkymään joka toisessa blogissa. Siinä meni vähän maku koko jutusta, mutta kertokaa jos haluaisitte mun tekevän niitä kuitenkin! Nyt olisi kuitenki luvassa puhelimeen kertyneitä kuvia, koska kamera on pysynyt visusti laukun pohjalla nämä viimeiset päivät. iphone1. Perinteinen koeviikon juoma / Taas vaatteiden sovittelua / Parhain alelöytö ikinä! / Ahkeraa kokeisiin lukua...iphone 1. Omenoita, maapähkinävoita ja Gossip Girl ♡ / 2. Jonkin päivän asua / Paitojen testailua kokeen jälkeen / Selfie-time!

26 kommenttia:

  1. kuinka olet saanut tuonne sivuun bloglovinin ja formspringin? Ja kuinka keskititi nuo sydämet?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tein nuo kuvat kuvanmuokkausohjelmalla, sitten vaan lisäsin ne ulkoasun gadgetteihin ja laitoin nuo linkit :-) Ja nuo sydämet on tuon gadgetin "otsikko" eli ne tuli keskelle automaattisesti!

      Poista
  2. Tosi kiva kuvapostaus,tykkään! Ja tiedän tunteen koeviikkojen suhteen, pitäis vaan lukea,lukea ja lukea ja samalla jaksaa muutakin tehdä.:)
    http://neeeaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Niimpä, treenien ja kokeisiin lukemisen lisäksi ei jää oikein aikaa mihinkään muuhun :-(

      Poista
  3. ihana postaus! :) miten sä otat asukuvat ittestä tai meinaan et miten saat otettua pystykuvia itte itselaukasimen avulla? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä käytän apuna jalustaa, joten sen avulla otan ne itselaukasinkuvat! :-)

      Poista
  4. Oi vautsi upeita nuo "pukukoppi" kuvat! (: hitsiläinen ihania asukokonaisuuksia =)

    VastaaPoista
  5. mistä toi tokavikan kuvan paita on? :)

    VastaaPoista
  6. kuukauden suosikkeja, kiitos :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä voisin kyllä oikeasti alkaa tekemään näitä, ei kai se loppujen lopuksi haittaa vaikka näitä näkyykin nykyään joka blogissa :-)

      Poista
  7. syötkö sä makeutettua vai makeuttamatonta maapähkinävoita :-D ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on mun mielestä ihan normaalia, eli ei-makeuttamatonta maapähkinävoita :-D

      Poista
  8. jooo olis tosi kiva jos alottaisit noi kuukauden suosikit!!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, pitää kyllä tosiaan alkaa miettimään niitten tekemistä! :-)

      Poista
  9. saat jotenkin kaikki nää kuukauden suosikit ja tollaset kuulostaa, että olit taas itse ensimmäisten joukossa joskus kauan aikaa sitten, vaikkei ihan näinkään oo. mulla oli innostus tehdä sellanen, mutta aina tällaset bloggaajat saa mun ideat aika hyvin lannistumaan vähättelemällä niitä yms :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä sitä tarkoittanut, mutta olisihan niitä ollut kivempi tehdä jos niitä ei olisi ihan jokaisessa blogissa näkynyt, sama homma kun kaikissa muissakin tällasissa jutuissa :-) Ja joku toinenkin oli tätä harmitellut, että mä en ole ainoa! Ja en mä tuota ideaa ole todellakaan itse keksinyt eikä bloggaajat yleensäkään, vaan tuo koko homma on youtubesta tänne blogimaailmaan muokattu!

      Poista
  10. oisin tosi kiitollinen jos vastaisit tähän!! :) miten saat ladattua kuvat flickristä blogiis näin hyvälaatusina ja ilman niitä nuolijuttuja? :o + ettei ne oo julkisia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se muutos on ilmeisesti poistettu nyt siitä Medium 800-koostakin, koska mulle ei ainakaan enää tule sitä uutta koodia siihen kokoa valitessa :-) Eli valitsen sen nykyään ihan samalla lailla kuin ennen sitä uudistusta!

      Poista
  11. auttaako toi vitamiini juoma oikeesti tai siis että tunnetko olevasi jotenki piteempi? :) ku meinasin ostaa sitä just eilen mut en sit uitenkaa ostanu..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis empä nyt usko että nuo kauheasti vaikuttaa, juon niitä lähinnä sen takia että ne on tosi hyviä ja niissä ei ole hiilihappoa! :-)

      Poista
  12. mistä tota maapähkinävoita saa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan peruskaupoista, kuten Prismasta tai cittarista :-)

      Poista
  13. Ihana postaus! Ja tee vaan kuukauden suosikit postaus!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8