PARIN VIIKON PUHELINKUVAT

Nämä minun puhelinpostaukset ei tule ihan viikon välein, mutta ajattelin pitää tämän postailuvälin silti suht lyhyenä, että puhelimeen ei kerry kymmenittäin kuvia. Mulla puhelimen muisti on ollut nimittäin loppumaisillaan jo monta kuukautta ja silti se vain täyttyy entisestään, enkä oikein keksi että mitä sieltä voisi vielä poistaa. Kaipa se olisi jo kohta aika hommata uusi puhelin, tuon kanssa kun on ollut muutenkin ongelmia sen ios 7 päivityksen jälkeen. Asiasta toiseen, kiitos edellisen postauksen positiivisesta palautteesta, tuollaisia videoita tulee varmasti näkymään myös jatkossa!
iphone 1. Penkkarit 2. Wanhoja katsomassa 3. Punnitse & Säästä, eli toisin sanoen mun lempipaikka maailmassa 4. Koulussa iphone 1. Kauppojen kiertelyä koulun jälkeen 2. Rollohallia testaamassa, siinä toinen uus lempparipaikka! 3. Taas penkkareita 4. Me päästiin syömään subiin ilmaiseksi kun esiinnyttiin perjantaina siinä Punaisen Ristin tapahtumassa, mikä ei olis voinu osua parempaan saumaan koska olin nälkäkuoleman partaalla pitkän päivän jälkeen. Ja otettiin tietenkin isot subit kun kerta ilmaiseksi saatiin!

12 kommenttia:

  1. Minkä puhelimen aijot hankkia? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmaan iPhone 5S:n jos mä nyt ylipäätään ostan uuden :-D

      Poista
  2. Mitä iPhone 4s maksaa??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sori et vastaan, mut näin kai gigantis tarjouksen 325€ :)

      Poista
    2. Juu jotain reilut kolmesataa se kai maksaa nykyään :-)

      Poista
  3. Uus puhelin koska muisti täynnä ja joku sovellus lagii?! Whaaaat?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei, vaan koska koko puhelin on alkanut jumittamaan sen ios 7-päivityksen jälkeen ja koska mulla on ollut jo kohta kaksi vuotta rikki se lukitusnäppäin ja lisäksi se äänetön/äänet päällä- nappikaan ei toimi.

      Poista
  4. onko käyny mielessä sellanen vaihtoehto että siirtäisit kaikki kuvat koneelle/muistitikulle tms. ja yksinkertaisesti poistaisit kaikki kuvat puhelimesta sen jälkeen?:)

    mutta kivoja nää puhelinkuvapostaukset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en halua tukkia mun konetta kaikilla niillä tuhansilla kuvilla ja en mä muutenkaan voi kaikkia kuvia sieltä poistaa :-(

      Poista
  5. Ihana postaus!

    http://pinjavera.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Mulla on sama ongelma ton tilan puutteen kanssa:(

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8