OOTD

Mä sain eilen taas pitkästä aikaa otettua asukuvia, kun koeviikon loputtua tuli taas miettittyä mitä päällensä pistää. Päälle pääsi ensimmäistä kertaa uusi collegepaita, joka on kyllä tosi ihana, ja mukavaa vaihtelua paitoihin mitä yleensä käytän! Viime päivät on menneet uuteen jaksoon totutellessa, ja tämän jakson kurssit alkaa vaikuttamaan jo ihan kivoilta. Koulun jälkeen mä oon pitänyt Carrie Diaries -maratonin ja koittanut vakuuttaa itseäni siitä, että mä en ole tulossa kipeäksi... Just mun tuurilla sairastun aina viikonlopuksi, kun on tiedossa jotain kivaa! Lisäksi täällä mun huoneessa piippaa aina tasaisin väliajoin joku kuumemittarilta kuulostava, mutta mä en vaan millään ole onnistunut paikantamaan sen äänen lähdettä. Kai mä olen sitten tulossa vainoharhaiseksi kaiken muun lisäksi, haha. Asiasta toiseen, mä oon todellla kipeästi uusien kenkien tarpeessa! Mulla on paremman puutteessa käytössä edelleen nuo Seppälän rikkinäiset popot, koska Uggit on ainakin tilapäisesti pilalla ja mulla ei ole oikeastaan muitakaan kenkiä. Mä oon niin kyllästynyt siihen että noista lähtevä väri pilaa sukat ja että toisesta kengästä on pohja käytännössä irti, haluan uudet!
Nyt mä taidan jatkaa mun Carrie-maratonia, hyvää viikonloppua teille kaikille!outfit Paita Gina Tricot Housut Bik Bok Kengät Seppäläoutfitoutfit

25 kommenttia:

  1. Mullakin on nuo samat kengät ja kummastaki irtoaa pohjat :// Ei ollu kyllä hääppöstä laatua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei todellakaan, tuo oli kyllä ensimmäinen ja viimeinen kerta kun ostan Seppälästä kengät! :-(

      Poista
  2. ainakin mä oon nähnyt viikko pari takaperin skopunktenissa tuon tapasia kenkiä alennuksessa! :-) niin, ja oletko sä käsitellyt sun uggeja semmosella aineella, en nyt muista sen nimeä mutta varmasti joku muu muistaa! ja että uggeja ei täällä suomessa ainakaan kannata pitää jos on vain paria astetta pakkasta tai plussan puolella, sillä ne kastuu ja menee pilalle jos ei ole käsitelty :-(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottakai mä olen käsitellyt ne, mutta niihin tulee aina välillä niitä läikkiä siitä huolimatta vaikka lämpötila ei olisi lähelläkään nollaa ja loskasta ei olis tietoakaan :-(

      Poista
  3. Paljonko toi paita maksoi? Ja ihana blogi muuten! :)

    VastaaPoista
  4. eikös sulla ollu ne mustat pitkävartiset saapikkaatkin?:o mikset käytä niitä, ne on ihanat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo onhan mulla, mutta ne ei sovi kaikkien vaatteiden kanssa ja perusnilkkurit tarvii kuitenkin aina :-)

      Poista
  5. mistä katot Carrie's Diary ohjelmaa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://www.watchfreemovies.ch/watch-tv-shows/2013/watch-the-carrie-diaries-99407822/

      Tuolta :-)

      Poista
  6. Mä rakastan sun hiuksia ja tosi kiva toi kello! :)

    VastaaPoista
  7. Se ääni voi palohälytin (jos vaikka patterit loppu) tai joku tämmönen (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin voi, mutta se lakkas aika pian ton jälkeen ja se saattoi olla myös joku mainos joita aukeaa tuhansittain tuolla sivulla mistä katson ohjelmia :-D

      Poista
  8. Ootd=?:D oon pihalla näistä lyhenteistä

    VastaaPoista
  9. Sun hiukset näyttää tummanruskeilta tos vikassa kuvassa :D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin näyttää, toi varjo menee jotenkin tosi hassusti kun toinen puoli näyttää vaalealta ja toinen tummalta :-D

      Poista
  10. Oiskose piipitys palohälytin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saattaa olla, mutta se piipitys hävis parin kerran jälkeen :-D Hämmentävää.

      Poista
  11. sairaan kiva asu! sulla on kyllä tyylitajua;>

    VastaaPoista
  12. Bongasin noi seppälän kengät aikoinaan täältä sun blogista ja ne osottautui niin kivoiksi et oli pakko mennä ostamaan! Oon monilta kuullut et on menny rikki ja itelläni ne on tosi hyvin kestänyt :o ja on niitä tullut paljon käytettyäkin.

    VastaaPoista
  13. millä muokkaat kuvasi? Ohjelman nimi?

    VastaaPoista
  14. Tosi kiva asu, vaikka mua häiritseekin ku tuon valkosen kauluspaidan helma tulee noin paljon tohon eteen roikkumaan

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8