lauantai

Eilinen ystävänpäivä oli mun osalta sattuneista syistä täysin normaali perjantai, mutta ei se mua oikeastaan haitannut. Koulussa tanssittiin Wanhat ja koko päivä meni toinen toistaan ihanimpia mekkoja ihastellessa ja omaa prinsessapäivää innolla odottaen. Enää vuosi ja sitten on vihdoin mun vuoro! Mä myös toimin Lauran kuvaajana ja siinä väentungoksessa kuvaaminen osoittautuikin hieman haastavaksi, kun koko ajan piti kurotella edessä seisovan olkapään yli. Muuten loppupäivä meni yksin kotona Moderni Perhe -maratonin kera, surullista mutta totta. Muutenkin mulla oli tosi väsynyt ja nuutunut olo, joten ei huvittanut tehdä mitään sen kummempaa. Tänään me käytiin äitin kanssa kaupassa ja keskustassa ja pyörähdettiin samalla reissulla myös mummolassa mummon herkkuruokien luona. Nyt mä taidan syventyä Putouksen pariin, hyvää lauantai-iltaa kaikille!15/2 15/2 15/2 15/2 15/2 15/2

21 kommenttia:

  1. ihania pukuja wanhoilla!

    VastaaPoista
  2. monta kerrosta sulla on tota essien lakkaa kynsissä? ja onko noi lakat hintansa veroisia? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joissain kynsissä vaan yksi ja joissain kaksi kerrosta. Ja on todellakin, nää on ihanan pigmenttisiä eikä sellasia läpikuultavia! :-)

      Poista
    2. kiitos, ehkä nyt uskallan ostaa testiin yhden! :-)

      Poista
  3. tosi kiva postaus:) oon halunnu essien kynsilakan mut ikinä en raaski ostaaxd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kannattaa kokeilla joskus, ne on mun lempparilakkoja :-)

      Poista
  4. Mistä noit essie lakkoja vois ostaa ja muistatko paljonko toi makso? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noita myydään vaikka missä, mutta esim. Anttilassa ja Cittarissa! Ja nuo maksaa n. 14 euroa vähän paikasta riippuen :-)

      Poista
  5. Kiva postaus! Toivosin että täällä olisi myös vanhat! Olen niin kadelinen kun kaverit postaa kuvia ihanista mekkoista! xx

    wildflowerofprague.blogspot.cz

    VastaaPoista
  6. mun mielestä on kiva just, että on bloggaajia, jotka voi sanoa viettäneensä ihan tavallisen päivän :D
    oon meinannut hommata jotain gossip girlin kausia, kysyisin vaan, että eikö ihan kantsis alottaa tosta ekasta kaudesta? :D:D
    ihana postaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha jep, ei meilläkään se elämä ole aina niin kiinnostavaa :-D Ja kannattaa ehdottomasti aloittaa ekasta kaudesta, siitähän menee muuten koko sarjan idea kun tulee juonipaljastuksia!

      Poista
  7. Katotko netistä noita gossip girlin kausia ? jos ni mistä ?:D

    VastaaPoista
  8. osaatko sanoa milloin voit tehä huonepostauksen, odotan aivan kauheasti sitä !

    VastaaPoista
  9. Toivottavasti vastaisit, mutta siis oon hakemassa nyt ihan piakkoin siis ysin jälkeiseen koulutukseen ja oon nyt kahen vaiheilla lyska vai oukku? Oukku kiinnostas ku keskiarvo riittäs iha hyvin, mut sit taas et millasta siel lyskalla on ku siis paras kaveri menee oukulle, eikä mulla ois juuri kavereita menossa lyskalle... et onkohan siellä millanen työrauha, oppilaat ym.(:
    Ois oikeesti ihanaa jos vastaisit!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä lyska on tosi kiva koulu, koska se on niin iso ja siellä just tutustuu tosi hyvin uusiin ihmisiin! Ja aivan varmasti siellä tulee olemaan myös paljon vanhoja tuttuja. Ja muutenkin hyviä puolia on lyskan ilmapiiri, laaja kurssitarjotin, kaikki kivat tapahtumat ja se on mun mielestä tosi kiva koulu ihan näin yleensä! Siellä on paljon vaihto-oppilaita ja muutenkin porukkaa laidasta laitaan. Mäkin mietin oukkua hetken aikaa mutta päädyin lyskaan juuri sen takia että tuo on isompi koulu ja se sijaitsee paljon paremmalla paikalla :-)

      Poista
  10. Moi! Pääsit mun linkattujen blogien TOP listalle! :)
    Onnea! http://alisannn.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  11. Nii jos saat parin.. :DDD

    VastaaPoista
  12. Mistä löydät gossip kausia ? :-)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8