BLACK & WHITE

Tänään päälle eksyi uusi koru ja toppi, jotka eivät aikasemmin olekaan päässeet vielä käyttöön. Tänään päällä oli myös Berskhasta ostettu lempparijakku, joka on ehkä maailman mukavin päällä! Voi kumpa mä olisin hankkinut tuon saman jakun myös mustana, sillekkin olisi tullut paljon käyttöä! Tämäkin päivä on mennyt aikalailla tylsän arjen parissa, mutta onneksi loppuviikon penkkarit ja wanhat tuovat vähän väriä tähän viikkoon, sitä oonkin kaivannut! Muutenkin ajatus tulevista tapahtumista ja lähestyvästä keväästä piristää kummasti tämän harmaan arjen keskellä. Mä halusin tulla postaamaan vielä nyt myöhään treenien jälkeen, mutta nyt on ihan pakko jättää tämä kirjoittelu ja mennä nukkumaan, koitan postailla taas huomenna!outfit outfit outfit

25 kommenttia:

  1. Noi kengät ovat aivan ihanat! Olen ettinyt tollaisia niin pitkään! xx

    wildflowerofprague.blogspot.cz

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on kyllä tosi kivat, yksinkertaiset ja sopii kaikkiin asuihin :-)

      Poista
  2. Aiotko tanssia wanhat?onko jo pari löytynyt? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo aion! Vähän vaikea sitä on vielä sanoa, niihin on kuitenkin vielä vuosi aikaa :-)

      Poista
  3. onko sun mielestä hullua olla kauneusihanteiden perään, esim. tigh gap yms?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jokaisella on tietysti oma makunsa, mutta en mä niistä niin kauheasti välitä :-)

      Poista
  4. vau, ihana asu! ja toi koru on upee♥
    mä tykkään ihan älyttömästi sun blogista ja sun tyylistä! en tajua, miten sulla voi olla niin hyvä iho ja ihanat hiukset :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, tosi kiva kuulla että tykkäät! :-)

      Poista
  5. moikka, ku tehään asutte siinä ruotsin rajalla tai siinä ja käytte välil ruotsin puolella, nii missä sielä kannattas käydä ja mitä sielä puolella on ku oon menossa sinne nyt ihan sinne rajalle (kolari) niin joo onks siel mitää vaatekauppoi tms ja mitä siel onparempi ku Suomessa (esimsai oreo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en valitettavasti asu lähelläkään rajaa enkä ole ikinä kolarissa käynytkään, joten valitettavasti en osaa auttaa :-) Mutta oreoita ainakin myydään ruotsin puolella!

      Poista
  6. Kauanko tolla persunmallissa on toimitusaika / tai kauanko kesti et sun paketti saapui perille ? (-:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se toimitusaika on suunnilleen pari viikkoa, välillä se vähän vaihtelee :-) Mulla on aina kestänyt noin 2 viikkoa!

      Poista
  7. aajoo, ootko käyny haaparannassa tai Torniossa? Onks sielä mitään kauppoja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, siellä olen käynyt ja sieltä löytyy kaikkia peruskauppoja + ikea :-)

      Poista
  8. Käytkö sä niinku joka viikko shoppailemassa??:o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En käy, ja jos kaupoissa tulee pyörittyä niin harvemmin nykyään ostan mitään :-)

      Poista
  9. Kuinka pitkä oikee oot? Paljonko painat? Oot nätti!:3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole kyllä ihan varma, mutta oon suunnilleen 167cm pitkä, painoa en halua kertoa täällä :-) Kiitos!

      Poista
  10. Kun puhuit yhes postaukses kattovas carrie diariesia sielt yhelt sivustolt nii suosittelen tät sivuu, siel on suunnilleen kaikki ohjelmat ja elokuvat eikä tuu niit ikkunoit muutaku yks koko aikana. Ja noi on ainaki mun mielest hyvälaatusii ja latautuu nopeest. Suosittelen!

    megashare.info

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo pitääpä tsekata tuo, mä oon tosin tottunut tuohon mitä nykyään käytän koska siinä on niin kiva playeri :-)

      Poista
  11. minkä kokonen se sun ginasta ostettu collegepaita on? ;D

    VastaaPoista
  12. oi vitsit mistä noin kiva koru on löytyny ? :)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8