WHITE & BURGUNDY

Tänään tämä postailu jäi vähän myöhäiseen, kun nyt illalla oli treenit ja alkuilta meni koulujuttujen parissa. Tänään päälle pääsi tuo uusi Sheinsidelta saatu paita, joka on kyllä tosi kiva peruspaita joka sopii melkeempä kaikkiin asuihin! Tuo oli jo mulle tullessaan tosi ryppyinen, joten se oli pakko silittää aamulla kiireessä ennen kouluunlähtöä, ja silittämisen jälkeen se olikin tosi kivan ja siistin näköinen! Se kuitenkin ilmeisesti rypistyi taas bussimatkan aikana, koska kouluun saapuessa kaverin eka kommentti oli "et sitten viitsinyt tuota paitaa silittää?". Turha vaiva siis, mutta mä silti tykkäsin tuosta!
Tänään meillä tosiaan alkoi se treenileiri, ja sen huomaa myös jomottavista ranteista ja polvesta joka on ihan mustelmilla. Oli tosi kiva alku leirille ja valmentaja on just niin huippu kuin mitä hän oli jo 2 vuotta sitten! Tänään me myös hyvästeltiin meidän toinen valmentaja joka muuttaa nyt takaisin Jenkkeihin, se on aina hirveää jos joku lähtee, oli sitten kyse joukkuelaisesta tai valmentajasta.
Toivottavasti mä kerkeän huomenna postailla vähän pitemmin, nyt on pakko mennä nukkumaan että huomenna jaksaa taas koulussa ja treeneissä!
wednesdayPaita Sheinside* Housut Bik Bok Kaulakoru Bik Bok Kengät Skopunkten Kello Ur & Penn wednesday wednesday wednesday

17 kommenttia:

  1. voisitkos tehdä sellasen postauksen, että ottaisit esim yhden paidan (tai miksei housujakin) ja tekisit siitä vaikka 3 erilaista asukokonaisuutta joissa käyttää sitä vaatekappaletta? :) mä ainakin tykkäisin!!:) ainiin ja ois kiva jos kuvaisit joskus kengätkin lähempää koska sulla on myös kivoja kenkiä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, sellanen olis kiva! Ja kyllä me yleensä kuvataan myös kengätkin lähempää, mutta jostain syystä ne kuvat ei ikinä tarkennu oikein joten siksi niitä ei täällä näy :-D

      Poista
  2. Missä maissa oot käyny? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ruotsissa, Virossa, Norjassa, Venäjällä, Latviassa, Ranskassa, Espanjassa, Turkissa, Kreikassa ja Israelissa, en ole varma että muistinko kaikkia :-)

      Poista
  3. ihana asu! :3 olis kiva jos tekisit postauksen, jossa on susta vanhempiakin kuvia eli siis kuvia joissa sä oot nuorempi ja sit uusiakin kuvia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä oon itseasiassa jo pitemmän aikaa halunnut tehdä sellaisen postauksen, mutta ensin mun pitäis haalia niitä kuvia vanhoilta koneilta ja muistitikuilta :-) Mutta varmasti teen sellaisen joskus!

      Poista
  4. onko sulla tight gap? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo koko tigh gapin ihailu juttu on aivan turhanpäiväistä! Se tigh gap ei ole merkki siitä että olet laiha. Laihallakaan naisella ei sitä välttämättä ole, koska lantion muoto määrittää sen. Näiden "kauneusihanteiden" ihailu on typerää ja niiden tavoittelu turhaa. Kaikista tärkeintä on, että kroppa on terve ja syöt sekä liikut tarpeeksi. :)

      Poista
    2. Ei ole, ja alimmainen anonyymi puhuu totta! Suurimalle osalle naisista sen raon saaminen on fyysisesti mahdotonta ellei ole anorektisen laiha :-)

      Poista
    3. haha mulla se menee taas toisinpäin, mulla on tight gap ja haluisin sellaset jalat ettei rakoo olis :D näyttää typerän tikuilta jalat muuten xd + karo muutenkin, sulla on aivan ihana kroppa! :)

      Poista
  5. Moi! Mulla pyörii mun blogissa linkkaa blogisi postaus ja
    jos kiinnostaa käyppäs linkkaamassa blogi! ;)
    http://alisannn.blogspot.fi/2014/01/link-your-blog-91.html

    VastaaPoista
  6. Ihana asu!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8