viikonlopun asua

Tämä päivä on mennyt aikalailla cheerin parissa, koska meillä on ollut tänään kahdet treenit ja välillä oon kerennyt käydä kotona syömässä ja muokkailemassa kuvia tätä postausta varten. Tänään aurinko paistoi ekaa kertaa moneen viikkoon, joten ryntäsin heti ulos ottamaan kuvia! Mä kerkesin jo intoilla siitä, miten pääsen taas kuvailemaan sisälläkin kunnolla ja että miten kivaa ulkona on ottaa asukuvia kun on valoisaa. Ei olisi kannattanut iloita liian aikaisin, koska sitten karma puuttui peliin ja mulla meni 50mm putki rikki. Jalusta kaatui jostakin syystä ja objektiivi tietenkin osui ensimmäisenä lattiaan ja tarkennusrengas upposi kameraan sisälle. Itkuhan siinä meinasi tulla, koska millä mä nyt kuvaan? Kalansilmä on jokapäiväiseen käyttöön epäkäytännöllinen ja kitillä on hankala kuvata hämärässä, joten vaihtoehdot käy aika vähiin. Kai se on vaan pakko marssia kauppaan ja ostaa uusi, koska en tiedä että onko noin "halpaa" objektiivia kannattavaa lähteä korjauttamaan, ainakaan sen perusteella mitä olen muilta kuullut. Ja mä kuitenkin tarvin sitä kameraa ihan joka päivä, eihän tästä postailusta tule muuten mitään! Jos teillä on jotain neuvoja, niin niitä otetaan vastaan!11/1 Takki H&M Housut Bik Bok Huivi Burberry Laukku H&M Kengät Skopunkten 11/111/1

21 kommenttia:

  1. Arvaa mitä? Mä oon Anttilassa töissä ja satun tietämään, että ko. 50mm. objektiivi on just nyt alessa :) että jos uutta joudut ostamaan, niin sinänsä onni onnettomuudessa! Itekin ajattelin hankkia sen juurikin nyt :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikeasti? Vähän hyvä, kävipä hyvä tuuri! :-)

      Poista
  2. miten saat nää kuvat tarkentuu oikein ku otat ite jalustalla? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaukolaukaisin, tarkentaa nappia painettaessa :)

      Poista
    2. Joo, kaukolaukaisin on tosi kätevä yksin kuvaillessa :-)

      Poista
  3. Mulla hajos just tuo sama 50mm viime keväänä melkein samalla tavalla. Se tippu kädestä lattialle ja sille kävi näin http://distilleryimage11.ak.instagram.com/449f000ebc9f11e28c4722000a9f1966_7.jpg . Kävin sitten ostamassa parin päivän päästä uuden ja myin sen rikkinäisen eteenpäin jollekkin miehelle joka sit otti siitä mun objektiivista sen linssin ja laitto omaan objektiiviinsa :) Eli siinäkin oli onni onnettomuudessa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, kai se on munkin pakko ostaa uusi :-(

      Poista
  4. Aivan ihana asu taas kerran! Onko sulla muuten instagramia? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Juu on, kkaroooo nimellä mut löytää sieltä :-)

      Poista
  5. Ihana blogi, tykkään tosi paljon sun tyylistä ja sun otsikko on ihan täydellinen! Liityin lukijaksi :)

    VastaaPoista
  6. Voi miten mäntti homma!!! Kyllä varppina harmitti ja lujaa! :(

    Kaunis asu jälleen, aivan ihana. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Mutta näitähän sattuu, ei voi mitään :-( Kiitos paljon!

      Poista
  7. Nuo kengät on niin superihanat! tsemiä kamerajuttuun, toivottavasti ongelma ratkeaa :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyllä tosi kivat :-) Jep, toivotaan että saan mahdollisimman pian hommattua uuden!

      Poista
  8. Upea asu! Laukkua on kehunu ennenki ja kengät oon kotiuttanu itekkin <3__<3 Ja oon kyllä takkiakin kehunu, mutta tuo on kyllä aivan tosi kaunis! Yks ihanimmista takeista joita aikoihin oon nähny, jotenki voisin itsellekkin kuvitella tuon niin hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, mustakin toi takki oli ihan huippulöytö! Kengät sopii myös kivasti niihin :-)

      Poista
  9. Onko nuo kengät lämpimät talvella? :o Kun ite aattelin ostaa ja huomasin että sulla on samalaiset! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä ole ainakaan vielä varpaita palellut, vaikka ne asteet on miinus kahtakymppiä lähennellytkin, eli on ne ihan :-) Ainoa huono puoli nuissa on, että niistä lähtee aivan sairaana väriä jostakin sisäsaumasta! Mulla on ollut noi jo useamman viikon ja sitä väriä lähtee vieläkin, monet sukat on menneet sen takia pilalle joten kannattaa käsitellä niitä jotenkin tai käyttää vaikka mustia sukkia alussa :-D

      Poista
  10. hei sulla on ur & penn kello, niin mikä malli se on ? ja onko ollu hyvä ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mallista mulla ei ole valitettavasti mitään hajua, mutta se on ollut kyllä tosi hyvä, hyvä hinta-laatusuhde :-)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8