TIISTAIN KUULUMISET

Tänään pakkanen oli onneksi jo laskenut ihan siedettäviin lukemiin, joten kuvien ottaminen ulkona ei aiheuttanut normaalia suurempaa jäätymiskuolemaa, haha. Tänään on ollu taas jotenkin tosi kiva päivä, vaikka pientä väsymystä onkin ollut ilmassa myöhäisillan opiskelun takia. Sen siitä saa kun jättää kaikki hommat aina viimeiseen iltaan! Aamulla tuli kiireessä vedettyä päälle ensimmäiset vaatteet mitkä käteen sattui, mutta päätin kuitenkin ottaa kuvia kun kerrankin oli siihen hyvä tilaisuus. Eilen treeneissä saatiin selville uusi joukkuejako, ja ensi kauden oon A1 joukkueessa, josta löytyy myös paljon vanhoja joukkuelaisia! Nyt on treeni-into taas huipussaan ja salikortttikin on tarkoitus hankkia lähikuukausina, kunhan tämä kulkeminen vähän helpottuu! Tämänpäiväisen Hesburger-reissun jälkeisen ähkyn jälkeen alkoi salilla käynti houkuttaa, viime kerrasta on niin kauan aikaa! Mutta nyt mun on pakko alkaa väsämään historian esitelmää ja tekemään noita muita kasaantuneita kouluhommia, mä oon vältellyt niitä jo aivan tarpeeksi kauan! 21/1 21/121/1

20 kommenttia:

  1. Ihana asu! Aloin tässä jonkin aikaa sitten lukemaan sun blogia, ja täytyy sanoa että tää nousi heti yhdeks mun lempiblogeista :)

    VastaaPoista
  2. erityisen ihana toi vika kuva! oot huippu :)

    VastaaPoista
  3. mistä mahtaa tuo ihana huivi olla peräisin? :-)

    VastaaPoista
  4. Oooh ihana toi huivi! Löysin sun blogin eilen ja pitääpä klikkailla itteni lukijaksi. Tää on ehdottomasti yksi mun lemppariblogeista!

    VastaaPoista
  5. kuinkakoha mones postaukses on jotain 'jäi viimesee iltaa' tyylistä :D
    oho tais ollakki eka kommentti yli puolee vuotee jonka oon sun blogias lukenu :o mut parempi myöhää ku ei milloikaa eli tosi kiva blogi on ja mahtavii kuvii :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, siitä huomaa että tuon on tosiaankin paha tapa! :-D Kiitti! Kiva kuitenkin että nyt kommentoit, ne aina piristää :-)

      Poista
  6. Haluaisin kans tietää mistä moinen ihana huivi on :) Kivoja kuvia!

    http://mylifestyleblogmiia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. ihanii kuvii ja oot nii nätti :3 ooks testannu koskaan 40mm obiskaa, jos, nin mielipide verrattuna 50mm 1.8 ?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kokeillut sitä vaan ihan pikaisesti ja tosi hämärässä, mutta kyllä se ihan hyvältä vaikuttaa! :-)

      Poista
  8. vau upeita kuvia! tosi hyvä laatu näissä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä en oo ihan samaa mieltä, tuo laatu vähän kärsi noita kuvia rajatessa mutta ei se haittaa :-)

      Poista
  9. missä päin rolloo on se lukio mitä sä käyt ?:)

    VastaaPoista
  10. Ihana asu! <3

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi

    VastaaPoista
  11. hei mistä noi sun housut on? :)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8