THROWBACK TO SUMMER

Mä löysin tänään sattumalta laatikon pohjalta kasan muistikortteja, ja katsoin huvikseen että mistä niistä löytyykään. Siellähän oli melkein koko kesä tallennettuna kuviin, ja niitä selatessa mulla tuli hirveä ikävä kesää! Lämpimät ilmat, yötön yö, vapaus, kaikki ihanat hetket ja tapahtumat ja yleensäkin se fiilis kun on lomalla. Ensi kesänä on tiedossa tosi kivoja juttuja, joten sen voimalla kestän nämä pakkaset ja tämän aina niin ihanan kaamoksen. Tällä hetkellä täällä ei ole valosta tietoakaan ja se ainoa kuvaukseen kelvollinen aika on suunnilleen tunti päivässä, ja silloinkin kuvanmuokkaus vaatii aikamoisen värien säätelyn että kaiken sen sinisyyden saa poistettua. Ehkä me kestetään nämä pari vuoden pimeintä kuukautta, ja sen jälkeen saa taas huoahtaa seuraavat 10 kuukautta...summer summer summer summer summer summer summer

32 kommenttia:

  1. kuvien kanssa on tainnut tulla pieni moka, hups!

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Niimpä, haluan nuo helteet takaisin nyt heti! :-)

      Poista
  3. Älä ota tätä liian pahalla, mutta mun mielestä on outoa ja tyhmää, että miksi ihmeessä tuon ikäiset tytöt ostelevat jack danielsin paitoja? Jack Daniels on viskiä, joten eikö järjen pitäisi sanoa, ettei se oo minkään alaikäisten pikkutyttöjen paita? :-D Tai vaikka joisitkin, oot silti alaikäinen, joten tuo on hieman noloa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se sulta oo pois ja huolehdi vaa omista asioistas.

      Poista
    2. Hah kyllä mä oon nähnyt niitä jopa 10-11 vuotiailla! Joten eiköhän se ole jokaisen oma asia jos haluaa semmoista paitaa pitää. Sitä paitsi karoliina tuskin tuosta hätkähtää, koska varmasti jokaiselle alaikäiselle, jolla on tuo jack daniels -paita, on tultu sanomaan siitä. Taidatpa eka ano olla vain kateellinen kun sulla ei sitä nähtävästi ole :)

      Poista
    3. voi jeesus aijempi ano.. mitä kateellista siin on jos sanoo mielipiteensä?! ja eka ano oon aika samaa mieltä, must toi jack daniels villitys on menny vähä yli

      Poista
    4. Joo kaikki voisi nyt rauhottua, kyse on kuitenkin vaan yhdestä paidasta :-D

      Poista
    5. emme ikinä rauhotu!!! XD

      Poista
  4. Sulla on aivan mahtava blogi ja oot tosi kaunis! :)

    VastaaPoista
  5. mitä kynsilakkaa sulla on tossa shortsi kuvassa? :) ihanan väristä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. China Glazen lakkaa sävyssä Shocking Pink :-)

      Poista
  6. vuoden pimeimmät kuukaudet on kyllä jo onneksi ohi mennyttä aikaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei tavallaan, koska aurinkoa ei täällä juuri näy ennen helmikuuta :-(

      Poista
    2. Mutta pimeintä ja harmainta on kyllä lokakuu ja marraskuu, koska sataa vain vettä eikä lunta oikeestaan ole. Nythän lumi valaisee paljon! Kyllä se aurinkoki kohta paistaa taas!:)

      Poista
  7. hei voisitko sä karoliina tehdä huonepostauksen, luulen että sillä ois paljon kannattajia!!tai ainakin mun mielest ois kiva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mäkin haluisin nähdä :) t. eri ano

      Poista
    2. Mä olisin myös kiinnostunut :-)

      Poista
    3. Joo se on varmasti tulossa heti kunhan saan tän huoneen sellaseen kuntoon että se miellyttää mua :-)

      Poista
  8. Moikka! Mua häiritsee sun blogisivulla yks asia. Ois kiva, jos tossa sivupalkissa ois lyhyt esittely susta esim ikä jne, ettei tarvis mennä sun profiiliin asti kattomaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä oon suunnitellutkin että lisäisin jotain tuommosta sinne samalla kun muokkaan muutenkin ulkoasua :-)

      Poista
  9. hei ku sulla on noita victoria's secretin tuoksuja nii tuoksuuks noi yhtää samalta?ku en ite tykkää tosta pure seductionista kovinkaa paljoo nii osaaks sanoo et kannattaakoha mun ottaa toi love spell ku sitä oon miettiny ja tykkään enemmän semosista hedelmällisistä ja ei hirveen imelistä tuoksuista:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä noi kaks tuoksuu melko samalta, mutta Love Spell on vähän kevyempi ja tuoksuu enemmän just hedelmäiseltä. Mutta jos et Pure Seductionista tykkää niin sitten en osaa sanoa että tykkäisitkö tuosta :-)

      Poista
  10. tulleeks tänäää postausta?? :) sullon aiva sikamakee blogi ja oot niiin kaunis!! :3 voisikd tehä sellasen before-after kuvienmuokkauspostauksen? :)) olis huippu myös huoneen esittely vaikka videolla! yritå ottaaa paljo asukuvii ja postailla useesti koska päivän kohokohta on aina se ku sä oot postannu ja saa mennä lukeen. sen jälkeen ain viis kertaa kuvat läpi jne koska perfecto! ps. tääläki iksu kesää.... ♡<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole varma, saatan vielä tehdä! Voi kiitos tosi paljon! Kerään parhaillaan kuvia before-after postaukseen ja huonepostaus tulee heti kun huone on valmis! Tosi kiva kuulla että mun blogi miellyttää, piristit mun päivää! Ja yritän postailla niin useasti kun vain kerkeän, kiitos sulle kun annoit mulle vielä lisää motivaatiota ja intoa! :-)

      Poista
  11. Ihana postaus!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8