the first of 2014

Me käytin tänään taas keskustassa kaupoissa pyörimässä, tällä kertaa shoppailuseurana oli äiti. Mitään ei löytynyt, tosin yksi takki jäi mieleen kummittelemaan ja oon koko illan koittanut keksiä syitä sille, miksi tarvisin uuden takin. Me käytiin samalla reissulla hakemassa myös mun uusin Sheinside-paketti postista, nyt kun se vihdoin saapui tänne asti! Sitä onkin odotettu jo kaksi kuukautta, mutta tällä kertaa syy on tullissa. Se nimittäin jämähti sinne melkein kuukaudeksi ja nyt joulun jälkeen se lopulta lähetettiin mulle ja vältyin tullien maksamiseltakin onneksi! Nyt odotellaan vielä kahta muuta yhteistyöpakettia ja yhtä joululahjaa, ai että mä rakastan näitä nopeita toimitusaikoja! Alla näkyy kuvia niistä Sheinsiden tulokkaista, joista toinen oli vähän pettymys mutta ehkä mä löydän sille silti käyttöä!2/1 2/1 2/1 2/1 2/1 Paita täältä. Oon jo jonkun aikaa halunnut just tuollaisen paidan, ja silittämisen jälkeen tuo pääsee varmasti kovaan käyttöön! 2/1 2/1 Neule täältä. Tuo viininpunainen neule osottautui aika paljon pidemmäksi ja eri malliseksi kuin odotin, joten luultavasti lahjoitan sen jollekkin kaverille mikä tuo jää vain kaappiin pyörimään.

32 kommenttia:

  1. Mun mielestä toi neule on toosi kivan näkönen sun päällä, wau :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo kuva vääristää aika paljon, oikeasti tuo on sellanen muodoton säkki :-( Mutta kiitos! :-)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. No onhan se ihan kiva, ei vaan mun mielestä sovi mulle :-)

      Poista
  3. ihana neule, minusta toi on just kiva sun päällä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, ehkä tuo neule on sittenkin ihan kiva kun tulee noin paljon positiivista palautetta :-)

      Poista
  4. Tää ei nyt liity tähän mitenkään, mutta monta kertaa syöt yleensä päivässä? Ja mitä yleensä? Minkä kokosia aterioita syöt yms? Tiiätkö monta kaloria suunnilleen syöt päivässä? Voitko kertoa vähän sun ruokavaliosta? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä syön ihan normaalisti, nyt lomalla sen 3-4 kertaa päivässä ja arkisin varmaan sen 5 kertaa. Ihan normaalikokoisia aterioita ja kaloreista en tiedä yhtään, kun en niitä laske :-) No mä pyrin syömään terveellisesti ja monipuolisesti ja koitan välttää kaikkea epäterveellistä, en mä mun syömisiä sen kummemmin mieti :-)

      Poista
  5. Kuka ottaa kuvat sinusta/ otatko ne itselaukaisimmella? Tosi valoisia kuvia, joiden kohde tulee hyvin esiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo paitakuvat otin itselaukaisimella, kiitos! :-)

      Poista
  6. otakko sun asukuvat jne itte, tai jos otat nii miten saat otettua itte sillai pystykuvia? toi neule on just täydellisin ikinä ! :3 oot superkaunis ja parhain blogi ikinä!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos otan asukuvia ite niin otan ne kamerajalustan ja kaukolaukaisimen kanssa :-) Ja kiitos tosi paljon!

      Poista
  7. toi neule on just tosi kiva :o! ottaisin kyllä mieluusti itelleni jos ois mahollisuus :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siitä vaan tulet hakemaan :-D No ei, ehkä mäkin keksin tolle jotain käyttöä, vaatii vaan vähän totuttelua :-)

      Poista
  8. musta toi neule näyttää tosi hyvältä!

    On My Way

    VastaaPoista
  9. Ihan liian herkullisen näköstä tuo yks juttu, oisko siinä jugurttia mysliä ja hedelmiä? :D

    VastaaPoista
  10. Hei, sinulla on aivan ihana blogi ja aloin seurailemaan sitä! :)

    Blogini osoite: http://elamaaonihanaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  11. Mistä nuo vaaleet housut ja kello on? Ja kyllä tuo viininpunainen neule on aika ihana päällä todellaki löydät käyttöä!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Housut on Bik Bokista ja kello Ur & Pennistä! Toivotaan niin :-)

      Poista
  12. haha mäkin voisin tulla hakemaan ton neuleen :-D superkiva!

    mbelovely.blogspot.fi

    VastaaPoista
  13. Olikko se sä jolla on joku sellanen valkonen koruteline? Mistä mahtaa olla? :-)

    VastaaPoista
  14. en vaan ymmärrä miten jollain riittää intoo ja rahaa kierrellä kaupois melkei joka päivä :D (ei siis pahalla, kyl mäkin varmaan kiertelisin jos olis kivoja kauppoja lähellä :D) ostatko omilla rahoillas juttui vai sponsoroiko vanhemmat?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ei mullakaan enää oikein jaksa kiinnostaa nuo alennusmyynnit :-D Siis en mä oo varmaan 3 viimeisenä kertana ostanut itse mitään, oon ollu vaan seurana mukana tai ollaan muuten nähty keskustassa ja ajanpuutteessa ollaan ajauduttu kauppoihin. En mä siis todellakaan näin usein shoppaile! Ja omilla rahoilla ostan kaikki vaatteet, korut, jne.

      Poista
  15. onko se sun macbookin huawei mokkula niin mikä malli esim. E563 tai joku ton tapanen?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla taitaa olla toi Huawei e353, mutta en oo kyllä ihan satavarma :-)

      Poista
  16. Ihania kuvia sulla ja olet tosi kaunis! Ehdottomasti saat minusta uuden lukian blogillesi! :-)

    http://justlifebykaroliina.blogspot.fi/ käy toki kurkkaamassa! :-)

    VastaaPoista
  17. Kiva postaus!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8