TGIF

Tänään oli tosi kiva päivä, koska koko päivän oli jotenkin tosi hyvä fiilis joka on kestänyt ihan iltaan asti! Koulussa me pelailtiin aamulla jotain metsäpeliä pari tuntia jonka jälkeen lähdettiin käymään porukalla Coffee Housessa kahvilla. Siitä olikin jo varmaan muutama viikko kun olen siellä viimeksi istunut, ohoh! Kokeilin kaverin innoittamana kerrankin jotain uutta eli vaniljalattea ja se oli tosi hyvää! Tänäänkin asukuvat jäi vaan haaveeksi, koska lämpötila lähenteli -25 ja naama ja sormet jäätyivät sekunnissa. Oli muuten huvittavaa, kun mun kuulokkeet jäätyi ihan kivikovaksi bussipysäkiltä kotiin kävellessä ja siinä ne sitten kolisi koko loppumatkan niin ettei musiikista kuullut mitään. Tänään postissa saapui yksi juttu josta oon ihan superinnoissani, huomenna siitä lisään kun saan kuvailtua paremmassa valossa! Muutenkin on ihanaa että nyt on viikonloppu, saa rentoutua ja kertailtua vähän koulujuttuja, koska ensi viikolla pitäis alkaa jo lukemaan tulevaa koeviikkoa varten! Onneksi tässä jaksossa on ollut enimmäkseen ihan kivoja ja helppoja aineita joten kokeistakaan ei ole hirveätä stressiä, ainakaan vielä... Mutta palaillaan sitten huomenna, nyt menen moikkaamaan veljeä joka tuli taas piipahtamaan kotona!
friday friday friday friday friday

11 kommenttia:

  1. Kuulostipa kivalle päivälle! Ihanaa, kun postailet niin usein & muutenkin sun blogi on yks mun lemppareista ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli myös kiva! Tosi kiva kuulla, kiva että tykkäät! :-)

      Poista
  2. Aivan ihana neule ja kello! ♥ Itekki ettiny ton tapasta kelloa tuloksetta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tuo on kello on kyllä yks mun parhaimmista ostoksista ikinä, oon käyttänyt sitä niin paljon :-) Kannattaa käydä Ur & Penn:ssä tsekkaamassa jos sieltä löytyis sullekin sopiva yksilö :-)

      Poista
    2. Pitääpäs käydä tsekkaamassa! :)

      Poista
  3. vautsi rakastuin tohon koruun! oliko se bikbokista vai muistanko väärin?

    On My Way

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin mäkin heti ensi silmäyksellä! Joo se on Bik Bokista :-)

      Poista
  4. Oho, täälläkin oli -38 astetta pakkasta eilen :-)

    VastaaPoista
  5. huhuh mulle täällä ihan etelä-suomessa tää -10asteen pakkanen on jo kidutusta :o

    VastaaPoista
  6. Millä oot tehny ton sun bannerin? :-) Sun blogi on mun lemppari, ihana kun postailet niin usein!!

    VastaaPoista
  7. Ihana postaus!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8