TÄYTETTÄ VAATEKAAPPIIN

Mä oon jo jonkin aikaa kaipaillut vähän muutosta mun vaatekaapin sisältöön ja olinkin eilen etsimässä jotain uutta vaihtelua mun tylsään tyyliin. Jotain mä myös löysinkin, ja oon mun ostoksiin todella tyytyväinen!ostoksia ostoksia Mä oon aina vältellyt collegepaitoja, koska oon ajatellut että ne ei sovi malliltaan tai tyyliltään mulle yhtään. Mä kuitenkin näin Ginassa tämän ihan kivalta näyttävän yksilön ja ihastuin heti kun vedin tuon päälle! Tuo on niin lämmin ja mukava päällä ja keksin tuolle heti vaikka kuinka monta asukokonaisuutta!  ostoksia ostoksia Vaatekaappia tutkaillessa mä huomasin että kaikki mun topit ja t-paidat on tylsiä ja yksivärisiä, enkä omistanut kuin muutaman printtipaidan! Niimpä mä lähdin etsimään toppia jollain kivalla tekstillä ja sen myös löysin, Ginasta tietenkin. ostoksia ostoksia Ja sitten viimeiseen, ja ylivoimaisesti parhaimpaan löytöön ikinä! Mä halusin käydä JC:ssä katsomassa, oliko eräs toinen mun aikaisemmin himoitsema takki vieläkin siellä alennuksessa. No, sitä toista takkia ei ollut, mutta mun huomion kiinnitti tämä yksinäinen musta parka alennusrekin päässä, sillä mä olin etsinyt tämän tyylistä takkia jo vähän aikaa. Mä en ollut kuitenkaan aikeissa ostaa takkia, koska oletin sen alennuksesta huolimatta maksavan useamman kympin. Ja niin mun leuka meinasikin tipahtaa maahan asti, kun hintalapussa komeili sen hinta, 9,90€! Mä kiikutin takin nopeasti sovituskoppiin ja hetken peilailun jälkeen totesin sen täydelliseksi. Mun oli pakko tarkistaa myyjältä, oliko tuossa joku väärä hinta, sillä tuollainen alennus kuulosti liian hyvältä ollakseen totta, haha. Ja hintaa tuolla on tosiaan normaalisti 129,90€, eli mä säästin tuossa vaivaiset 120€. Myyjäkin onnitteli mua hyvästä löydöstä, koska kuulemma vielä puoli tuntia aikaisemmin tuo oli ollut 20€ kalliimpi. Niin mä sitten tyytyväisenä lampsin kotiin uusi takki pussissa heiluen, joka ei kyllä paljoa lompakkoa köyhdyttänyt!

27 kommenttia:

  1. Tää on tosi kiva lukee muiden blogeista kuinka ne on löytäny ton takin noin huimien alennuksien kera, kun itse viime vuonna ostin samaisen takin sillä ihan alkuperäisellä hinnalla. :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi ei! Mullekkin käy aina noin että huomaankin sen saman tuotteen olevan alennuksessa parin päivän päästä sen ostamisesta :-D

      Poista
  2. ihania todellisia löytöjä oot tehnyt! :) toi college on superihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, kerrankin kävi hyvä tuuri! :-)

      Poista
  3. kiva toi takkijuttu :D paljon toi college makso? se on ihana

    VastaaPoista
  4. Ihan uskomaton löyty toi takki! Oon myös himoinnut tota college-paitaa, ehkä pitäis kohta käydä se kotiuttamassa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, harvoin tollasia löytöjä tekee! Ja suosittelen, tuo on ihanan pehmeä! :-)

      Poista
  5. paljon toi toppi makso :)? ihania vaatteita!

    VastaaPoista
  6. Vautsi kuin ihana takki ja vielä parempi hinta!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Ite rakastan JC:n aleja koska niillä on huikeimmat hinnan muutokset! 25 e toppi oli vaan 3e ja 65e farkut enää kympin. Kannattaa tosiaan kierrellä siellä varsinki loppualeissa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä kans rakastan noita alehintoja! Itse oon myös löytänyt hyvät farkut tosi halvalla ja muutenkin se on ehkä ainoa kauppa missä ne alennukset on oikeasti kunnollisia! :-)

      Poista
  8. Oho ! Sähän oot alemestari :)

    VastaaPoista
  9. ääää mun on pakko päästä ginatricottiin ja äkkiä :D haluan ton printtipaidan!
    ja toi colloge on myös tosi kiva!

    On My Way

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, sinne vaan äkkiä tuota metsästämään! :-)

      Poista
  10. en ymmärrä miks jäädytät itteäs ulkoon ja otat ulkoon noi kuvat. jäätävän näkösiii :D olis paljo hienompii sisält otettuin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei nyt ollut edes kylmä ulkona! Ja niitä kuvia ei voi ottaa sisällä koska yksinkertaisesti valo ei riitä ja sitä keltaisuutta on inhottava alkaa muokkaamaan pois kuvista :-)

      Poista
  11. Oho kiva ale tolla takilla :D Mut haluun kans ton printtipaidan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep niimpä! Toi on kyllä tosi kiva, vähän vaihtelua niihin tylsiin perustoppeihin :-)

      Poista
  12. Etkö sä ostanut syksyllä jonkun tuommosen parka takin aika saman tyyppisen?:-) Vai oliko se tummansininen, no en muista mutta mistä ostit sen?:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli vähän eri tyylinen, mutta joo ostin! Ja joo se on tummansininen ja ostin sen Onlysta :-)

      Poista
  13. Voi ei! Ostin samaisen takin JC:stä pari viikkoa sitten ja se maksoi vielä 60e :/ Suu loksahti ammolleen kun luki täältä, että nyt se olisi maksanut vain kympin!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei haha! Mutta olihan sekin jo ihan hyvä alennus, jos se yhtään lohduttaa :-D

      Poista
  14. Moi! Mä oon tekemässä koulussa sellasta aikakauslehti -projektia ja löysin täältä sun blogista aika kivoja kuvia, joita voisin lisäillä siihen lehteen. Olisko sulle ok, että käytän paria sun outfit -kuvaa siinä?

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8