PERSUNMALL

Eilen mulle saapui paketti uudelta yhteistyökumppanilta, nimittäin Persunmallilta. Jotkut teistä muistaa ehkä arvonnan, joka täällä kesällä oli, mikä oli myös Persunmallin järjestämä. Mä lähdin ihan mielenkiinnosta tähän yhteistyöhön mukaan, ja en kyllä joutunut pettymään! Mä kuvasin nuo vaatteet tosi pikaisesti koulun jälkeen, parempia kuvia on luvassa sitten asukuvien muodossa! Vaatteet oli juuri niin ihania kuin kuvissa ja paketti tuli yllättävän nopeasti joulupyhistä huolimatta. Mulla oli tänään päällä tuo viininpunainen ihanuus ja mä oon virallisesti rakastunut siihen, se on täydellinen niin malliltaan, väriltään kuin yksityiskohdiltaakin! Pahoittelut myös siitä että näitä yhteistyöpostauksia tulee pari aika peräjälkeen, nämä vaan sattuu aina juuri samoille viikoille!persunmall Viininpunainen paita löytyy täältä. persunmall Sininen paita täältä. persunmallIhana armyneule löytyy täältä.

9 kommenttia:

  1. ihania kuvia! :) hei sulla tossa edellisessä postauksessa on noi bik bokin liilat housut, niin myydäänköhän niitä enää ja paljon ne maksoi? kiitos etukäteen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en usko että niitä myydään enää ainakaan tismalleen tuossa värissä, koska ostin nuo jo joskus lokakuussa :-( Ja hinta oli muistaakseni 19,90€!

      Poista
  2. tää sun blogi on niin ihana! mutta ois kiva jos tekisit huonepostauksen :)?

    VastaaPoista
  3. apua kuinka ihana toi army neule!:p♥

    VastaaPoista
  4. Kuinka kauan oot tehnyt persunmallin kanssa siis yhteistyötä? Mä teen kans yhteistyötä ja oon tehnyt kaksi postausta niiden tuotteista. Ne laittoi mulle viestiä, että muuten oikein hyvä, mutta 'tracking linkit' puuttuu? Laitatko sä jotain sellasia ja miten ylipäätänsä linkkaat ne tuotteet :) Ottiko ne suhun sitte yhteyttä, että tietyllä creditillä sait noita? Ja määräytyykö ne klikkailujen mukaan ne 'palkkiot' vai sen mukaan jos ostaa sun blogin kautta persunmallilta?
    //Oisin hirveen kiitollinen jos vastaat tähän :)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on vasta eka yhteistyöpaketti, eli vähän hankala sanoa :-( Mäkin mietin et pitikö tässä laittaa et erityislinkit, mutta en ollut sitten varma joten laitoin normaalit. Ja en ole vielä ilmoittanut tästä postauksesta sinne päähän joten muuta en vielä tiedä :-) Ja klikkailujen mukaan mun mielestä, en ole ihan satavarma!

      Poista
  5. Ihana toi viininpunainen paita!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Tosi kivoja!

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8