NEWBIES

Tässäpä tulis tämä eilen luvattu ostospostaus, mukana myös se vihdoin saapunut joululahja veljeltä! Jotenkin muistin että näitä ostoksia olisi ollut paljon enemmän, mutta ne oli lähinnä kaikkia pieniä sisustusjuttuja. Mutta nyt niitten ostosten pariin...newbies Mä syöksyin tänään (taas) innoissani postiin, koska nuo ihanuudet oli vihdoin tulleet! Molemmat on aivan ihanan tuoksuisia ja pääsee varmasti kovaan käyttöön!newbies Mä oon aina halunnut testata näitä kaviaarilakkoja, joten nappasin nämä iloisena mukaan Kicksin alennuspöydästä.newbiesNämä Cliniquen huulikynät(?) on tosi kosteuttavia ja aivan ihanan värisiä, joten päätin kokeilla tuommoista pakettia missä oli kolme minikokoista versiota noista.newbies Mä etsin jo viimekesänä tuollaisia kivoja kuosillisia housuja, mutta mistään ei löytyny joko sopivaa mallia tai kuosia. Mä kävelin Kemin Prismassa sattumalta yhden Subway-nimisen liikkeen ohi, ja siellähän nämä odotti mua alerekissä! Pikaisen sovituksen jälkeen nämä lähtikin kassan kautta mun mukaan, mulla kävi hyvä tuuri koska liikettä oltiin juuri sulkemassa! newbies Mä toivoin joululahjaksi karvatossuja, mutta kaikki oli myyty liikkeistä joten äiti ei saanut niitä jouluksi ostettua. Hän sitten ostin mulle nämä Cubuksen supersöpöt tossut, jotka valitettavasti ovat mulle vähän liian pienet. Yleensä one size- kengät ovat vähän isohkonpuoleisia, mutta nämä oli yllättävän pienet ja siksi joudunkin nämä luultavasti palauttamaan. Harmi! newbies Ikeasta mukaan tarttui söpö tarjotin ja mun ehdoton lemppari tuoksukynttilä! Mä poltan noita sen verran paljon että niitä menee aina monta talvessa, joten tarvitsin vähän täydennystä mun varastoihin.newbies Viimeinen ostos ja uusin lisäys mun huoneeseen on tuo kaikille Ikean Expedit-hylly. Tuon kokoamiseen tarvittiin 4 ihmistä, 1 tunti ja paljon kärsivällisyyttä. Lopulta se saatiin kasaan ja oon erittäin tyytyväinen koska tuo sopii mun huoneeseen täydellisesti!
Tällaisia ostoksia tällä kertaa, mitäs tykkäätte?

45 kommenttia:

  1. Ihania! Teeppä huonepostaus, olis kiva nähdä miten tuo hylly sopii sinne:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu mä ajattelin tehdä sen heti kun mun huone on valmis ja oon saanut viimeisenkin hyllyn täältä vaihdettua :-)

      Poista
  2. voitko tehdä huonepostuksen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu myöhemmin teen, kuhan huone on valmis :-)

      Poista
  3. onks toi hylly siis sellanen missä on neljä tollasta aukkoa vai niinku sellanen missä on kaheksan aukkoa eli sellanen korkeempi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on se pieni missä on neljä aukkoa :-)

      Poista
  4. Tilasitko siis nuo vs jutut vai ? Jos tilasit niin paljonko maksoi postituskuluineen ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mun veli tilasi ne! Postikulut oli muistaakseni 4,95€ :-)

      Poista
    2. oiii vois tilata vs:ltä jotain miten se tilaus toimi? eikö ne jää tullin ?:)

      Poista
    3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
  5. Mulla on toi samainen hylly ja kokosin sen kyllä ihan itse :) saattoi kyllä vierähtää muutama hetki... mutta ihania juttuja olet kyllä löytänyt! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo meillä tuossa oli hieman ongelmia kun reiät ei olleet kohdallaan eikä niitä palasia meinannut saada millään liitettyä toisiinsa, joten tarvittiin monta ihmistä vetämään ja työntämään niitä osia :-D

      Poista
  6. Kumpi tuoksuu paremmalle?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oikeastaan osaa sanoa! Molemmat tuoksuu yhtä hyvälle :-)

      Poista
  7. Muistatko paljonko noi cliniquen "huulikynät" maksoi? :) Ihana blogi ja laadukkaita kuvia :)

    VastaaPoista
  8. Mistä tilaat noi Victoria's Secretin tuotteet? Kaveri toi niitä joskus nykistä ja ne on ihania!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täältä:
      http://www.parfyymi.fi/Catalog.aspx?searchtype=perfume&Category=1&Group0=1965
      :-)

      Poista
  9. Mulla on samanlaiset Cubuksen sisätöppöset, hihi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on kyllä tosi söpöt, harmi vaan että noi oli vähän liian pienet :-(

      Poista
  10. Itselläni on suurin expedit kirjahylly ja koottiin ripeästi 2 henkilön avulla 15 minuutissa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, no niin kuin sanoin niin meillä oli ongelmia, koska ne reiät ja tapit ei olleet ihan kohdallaan :-)

      Poista
    2. Anonyymi teillä ei varmaan sitten ollut mitään valmistusvirheitä teidän hyllyssä. Yritä itse koota hylly, jonka osat eivät mene paikoilleen 15 minuutissa. Ei taida kuule sinultakaan onnistua...

      Poista
  11. tuliko noi tuoksut ulkomailta ja tuliko tulleja ?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo tuli ruotsista, eli ei tullut tulleja :-)

      Poista
  12. tiiäkkö mitä tuo sun otsikko meinaa? nimittäin se tarkkottaa ensisynnyttäjää. :---)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se tarkoittaa uutta jossakin tietyssä yhteydessä :-D

      Poista
  13. Ihania ostoksia!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  14. Beautiful products. I follow you now, follow you back? ♥ XX

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thank you! Unfortunately I don't do follow-backs :-)

      Poista
  15. miks niin monella bloggaajalla on tommonen tarjotin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en tiedä! Mä en edes ainakaan mitenkään tietoisesti ollut tuollaista kellään bloggaajalla nähnyt, mä nimittäin bongasin tuonweheartitistä ja halusin itsellenikin.

      Poista
  16. Vastaukset
    1. Siis se on joku Subway-niminen liike jossa oli Vero Modan, Onlyn, Piecesin jne. vaatteita :-)

      Poista
  17. toi love spell on ihanaaa ! oi että :)
    tilaan sitä kyllä sitten kun omat coconut passion ja mango temptation loppuu :)


    On My Way

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyllä tosi ihana tuoksu! Mäkin olisin halunnut Mango Temptationin mielummin mutta ne oli loppu :-(

      Poista
  18. kuinka paljon nuo kynsikaviaarijutut makso? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne oli about 11€ ellen ihan väärin muista :-)

      Poista
  19. siis oon kauan miettiny noita vs fragrance juttuja et mitä ne niinku on? tai ku kaikillla on niitä ni onks ne vaa sellasii niinku vartalotuoksuja ja mite niitä laitetaa iholle ja kuinka paljon :DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis joo nuo on ihan perus vartalotuoksuja joita laitetaan se pari suihkausta :-)

      Poista
  20. Ei jesus oon meinannu tilaa tuolta vs:ltä alusvaatteita et ihan niitten omilta sivuiltako tilasit? Ja voiko olla et alusvaatteet tulee jenkeistä ja postikulut voi olla isommatki? :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tilannut, tilasin parfyymi.fi:stä :-) Mutta joo jos jenkeistä tilaat niin tulee postimaksut + tullit, sen takia en itse halua sieltä tilata. Ja postimaksut on tietenkin paljon isommat, kun tulee huomattavasti kauempaa ja EU:n ulkopuolelta :-)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8