KOEVIIKKO

Heippa taas pitkästä aikaa! Tämä viikko on lähtenyt "mukavasti" käyntiin kokeisiin lukiessa. Eilen en yksinkertaisesti kerennyt postaamaan, koska koko päivä kului nenä kirjassa kiinni. Tänään sattui sopiva sauma, koska joudun joka tapauksessa opiskelemaan bilsaa e-kirjasta joten koneella tulee muutenkin oltua koko päivä. Nämä päivät on menneet aika väsyneissä tunnelmissa ja vähillä yöunilla, mutta ainakin tähän asti kokeet on menneet ihan hyvin! En ole jaksanut panostaa pukeutumiseen yhtään vain parin tunnin takia, joten asukuvia ei ole luultavasti luvassa ennen kuin koeviikko on ohi. Mä ostin viikonloppuna Cubuksesta pari uutta kaulakorua, mutta kotona huomasin että molemmista kaulakoruista puuttuu koristekivi, minun tunnetusti hyvää tuuria taas... Niimpä mä kävin eilen vaihtamassa molemmat uusiin, ja oon kyllä tyytyväinen löytöihini!
Asiasta toiseen, mun uusin Sheinsiden tilaus on juuttunut jälleen tulliin, ja tällä kertaa näyttää siltä että en saa sitä millään keinolla sieltä pois. Osaako kukaan auttaa?28/1 28/1 28/1 28/1 28/1 28/1 28/1 28/1

24 kommenttia:

  1. Ai miten et saa sitä pois sieltä? Teet vaan tulliselvityksen :) vai mitä meinaat ? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis en saa niitä pois ilman että joudun maksamaan tulleja, mikä on vähän turhauttavaa koska noitten pitäs olla kuitenkin mulle "ilmasia" tuotteita :-( Aikasemmin oon saanu ne tullista ilman että on tarvinnut maksaa!

      Poista
  2. nettitullaat = maksat tullimaksut netissä, shouldn't be a problem you see=

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä tiedän miten sen tullaus tehdään, mutta ongelma on siinä, että en halua maksaa tulleja, koska nuo vaatteet tulee yhteistyön kautta ja en ole aikaisemminkaan joutunut niitä maksamaan vaikka ne ovat tulliin joutuneetkin :-)

      Poista
  3. MISTÄ NOI UGIT? IHANAT!

    VastaaPoista
  4. http://weheartit.com/entry/98484265/explore?context_user=Pmcha&page=11
    onks toi sun kuva xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohoh, aika nopeasti tuo on tuonne päätynyt :-D

      Poista
  5. onko nuo sun uggien karvat värjääntyneet vaaleenpunasiksi, vai vääristyykö kuva puhelimella katsoessa :-( nimittäin mun aidoista uggeista on värjääntyny siniseksi osa karvoista (onneksi vain sieltä ihan sisältä ettei näy)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ole, nuo housut vaan heijastaa tuota väriä :-)

      Poista
  6. Ooks saanu ton läppärin lukiost ?

    VastaaPoista
  7. ooot kans yks täydellisyyteen pyrkivä... ei kukaa huomaa jos yks kivi on korusta pois

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hohhoijaa.... En tajua miksi pitää etsiä kaikesta jotain valittamista... Jos on joku ongelma siinä minkälainen joku ihminen on (kun näkyvästi tunnet karoliinan niin hyvin) niin onko se pakko kirjoittaa anonyymisti nettiin.. Tai ylipäänsä se että jos ei keksi mitään mukavaa sanottavaa niin älä sano mitään. Tämä anonyymisti ilkeiden kommenttien kirjoittaminen on aivan tajutonta enkä ymmärrä mikä siinä on että sitä pitää vain jatkaa... Ja kyllä itsekin kävisin vaihtamassa/palauttamassa viallisen tuotteen, ehkä se ei kaikkia häiritse mutta joitain häiritsee siinä se.

      Poista
    2. No ei välttämättä huomaakaan muuten kuin kuvissa, mutta kyllä mä kuitenkin mielummin ostan kaupasta ihan kunnollisen ja ehjän korun kuin jo valmiiksi rikkinäisen :-)

      Poista
  8. Oi että, tosi ihanat korut oot löytänyt! :)

    sapa-holdontoyourdreams.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, noi molemmat on kyllä aivan ihania :-)

      Poista
  9. Oi miten ihania koruja! Paljonko noilla oli hintaa? :-) Ja onko tossa toisessa pinkkiä vai heijastuuko se vaan jostain? :-D Sulla on kyllä niin huippublogi ja postaustahti on ihan mahtava! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo ylempi oli 9€ ja alempi 7,50€ :-) Ja ei ole pinkkiä, se vaan heijastuu jostain! Kiitos paljon, mä oon pyrkinytkin pitään tän tahdin mahdollisimman tiheänä vaikka onkin ollut kiireitä :-)

      Poista
  10. Nuo kaulakorut ovat ihania! Itsekin olen katsonut niitä, mutta vielä ei ole tarttunut mukaan! :-)

    http://justlifebykaroliina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Kannattaa käydä äkkiä nappaamassa ne sieltä ennen kuin joku muu ehtii :-)

      Poista
  11. Ooks kokeillu laittaa tullille sähköpostia? Mullekkin meni yhdet tuotteet tulliin, vaikka olivat olleet mulle käytännössä ilmaisia ja laitoin niille sinne siitä kuitin. Joten jonkin lainen todiste niille kyseisestä ilmaisuudesta tai jotain. Siin paperis pitäs olla se sähköposti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tässä me ollaan viestitelty jo useampi päivä :-D Mutta miten laitoit sen kuitin, oliko se siis joku yhteistyöpaketti vai?

      Poista
    2. Ei ollu yhteistyö, et joo sinänsä eri tilanne. Mut otin vaan screenshotin siitä kuitista minkä olin saanu sähköpostii :D Ei varmaa kauheesti auta :(

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8