KAHVIHETKI

Ajattelin tulla postaamaan pikaisesti tässä biologian lukemisen lomassa. Tulin treeneistä pari tuntia sitten ja loppuilta onkin mennyt taas vaihteeksi koulujuttujen parissa. Mä en oo kerennyt ottaa juurikaan kuvia mutta koulun jälkeen kahvilla käydessä napsasin pari kuvaa. Me kierreltiin muutamat kaupat ja löysinkin pari kivaa juttua, mutta ne jäi ainakin toistaiseksi vielä kauppaan. Jotenkin joka aamu tuntuu, että vaatekaappi on kyllä täynnä kivoja vaatteita mutta mitkään ei näytä kivalta yhdessä ja niitä on vaikea yhdistää toisiinsa! Lopulta mä päädyn aina niin samoihin vaatteisiin, mikä saattaa johtua myös siitä että mulla on aina aamulla enemmän tai vähemmin kiire, heheh... Mä oon muutenkin jo niin kyllästynyt neuleisiin ja kerrospukeutumiseen, haluan päästä taas käyttämään maxihameita ja toppeja!23/1 23/1 23/1 23/1

2 kommenttia:

  1. Ihania kuvia :) mulla on vähän sama juttu pukeutumisen kanssa! Ehkä se on tässä talvessa, kun ei huvita tuumia asukokonaisuuksia sen kummemmin...

    http://seljapuunalla.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Kivoja kuvia! :)

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8