HOLLISTER

Tällä viikolla en oo muuta tehnytkään kuin lukenut ja vältellyt lukemista... joten olen hädin tuskin kerennyt koneelle koko viikkona. Mä en muista että olisin ikinä ollut näin väsynyt, joka ilta lukeminen on venynyt seuraavan päivän puolelle ja aamulla kouluun raahautuminen on ollut tuskaa. Onneksi nyt ollaan jo voiton puolella, enää 2 koetta ja sitten saa taas höllätä! On tällä viikolla tapahtunut kivojakin juttuja, nimittäin iskä toi työreissulta Tukholmasta tuliaseksi muutaman jutun Hollisterilta, joita oon kuolannut jo jonkin aikaa... Noi ihanat kollarit on olleet jo monta päivää käytössä ja tuo vartalotuoksu tuoksuu taivaalliselta! Mä oon tässä samalla valmistellut huomista, tosi paljon pyydeltyä postausta, jonka päätin vihdoinkin toteuttaa! Mutta siitä lisää huomenna, nyt mä taidan käpertyä sängynpohjalle koneen kanssa ja viskata koulukirjat suosiolla hetkeksi pois silmistä, hyvää viikonloppua kaikille!31/1 31/1 31/131/1 31/1

25 kommenttia:

  1. Oi oi toi hollisterin Crescent bay on ihan täydellinen tuoksu! (:

    VastaaPoista
  2. Mieki haluisin niin paljon juttuja hollisterilta! Aivan ihanat kollarit:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kans, huppari vielä niin sit ois kiva :-)

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Haha noi kassit on kyllä ihan kivoja :-D

      Poista
  4. Noi kollarit on parhaat, niin pehmoiset ja lämpimät! :)

    VastaaPoista
  5. Vitsi nuo hollisterin tuoksut tuoksuu hyvälle:)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin tuoksuu, haluan kerätä ne kaikki! :-)

      Poista
  6. Hollisterin kollarit ovat aivan ihanat! xx

    wildflowerofprague.blogspot.cz

    VastaaPoista
  7. Oih, ihania noi Hollisterin jutut! :-) Vitsi iski jälleeeen kamala himo saada Hollsterin juttuja, muttakun niitä ei saa Suomesta.. Ootko koskaan tilannut netistä Hollisterin vaatteita, mistä ja minkälaisia kokemuksia sulla on? Oliko luotettava paikka, kauanko toimitus kesti yms? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Ja en ole koskaan tilannut, joten en valitettavasti osaa auttaa :-)

      Poista
  8. Mitä sun iskä tekee työkseen ku käy aina välillä työmatkoilla? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en valitettavasti voi kertoa sitä koska hän on itse pyytänyt etten puhuisi hänestä mitään täällä blogin puolella, mutta matkailuun liittyvää työtä tekee :-)

      Poista
  9. Noi hollisterin kollarit on tosi ihanat! :)

    VastaaPoista
  10. Ihanat jutut! Kelpais mulleki :>

    VastaaPoista
  11. Ihanat noi Hollisterin kollarit!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  12. Laita sitte kuvaa noi housut sun päällä :-)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, varmasti tulee näkymään paljon kuvia noista :-)

      Poista
    2. Mulla on samanlaiset ja käytän niitä ainakin kerran viikossa! Ei vois vaan ihanimpia Hollistereita ollakkaan! :)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8