FIRST OUTFIT OF THE YEAR

Mä olisin mielelläni postaillut tänään ihan oikeilla asukuvilla, mutta vakkarikuvaaja ei ollut koulussa joten piti tyytyä itselaukaisemella otettuihin kuviin. Nämä rytkyt mä päädyin aamulla vetäisemään päälle, vaikka olin edellisiltana suunnitellut aivan toisenlaisen asun. Näin käy joka kerta, älkää sanoko että oon ainoa? Päälle pääsi Emma-Lotalta lahjaksi saatu kaulakoru ja kaapin perälle unohdettu neule, jota olen käyttänyt viimeksi varmaan 8-luokalla! Kuvat ei tee asulle oikeutta, ehkäpä mä käyn vielä joskus napsaisemassa ihan kunnon asukuvat tästä asusta! Pakko oli kuitenkin päästä postailemaan, nyt on tosi hyvä motivaatio ja postailuinto päällä ja toivotaan että se kestää pitkään, vaikka mulla harvoin motivaatio lopahtaa!outfit Paita Only Neule Gina Tricot Kaulakoru H&M Kello Ur & Pennoutfit
outfit

12 kommenttia:

  1. täydellinen asu! :3 paljon tollanen ur&pennin kello maksaa? :)

    VastaaPoista
  2. Kiva asu :-) Voisitko tehdä postauksen joskus vaatekaappisi sisällöstä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo varmasti voisin, mutta millaisen postauksen tarkalleen? :-)

      Poista
  3. Onko sulla paljon kokemusta Sheinsideltä tilaamisesta? Voiko vaatteita palauttaa, onko jtn rahtimaksua ja paljonko postimaksu on?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon tilannut sieltä vaan kerran, mutta sen perusteella oli ainakin hyvä kokemus :-) Postimaksuja ei ole, paketti ei joudu tulliin ja palauttaminen onnistuu myöskin, vaikka mun ei tarvinnutkaan palauttaa. Suosittelen siis! Kannattaa vaan olla tarkkana niitten kokojen kanssa ja lukea niitä ostajien palautteita, koska ne vaatteet ei aina ole ihan samanlaisia mitä kuvissa :-)

      Poista
  4. Ihana asu!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8