DANIEL WELLINGTON

danielwellington danielwellington danielwellingtondanielwellington danielwellington Tässä on se juttu mikä saapui eilen ja mistä olin niin innoissani! Mä oon jo pitempää kuolannut näitten monissa blogeissa näkyneiden ihanien Daniel Wellingtonin kellojen perään ja suunnitellut oman hankkimista. Viime viikolla mä kuitenkin sain yhtäkkiä idean ehdottaa heille yhteistyötä ja pian sainkin sieltä myöntävän vastauksen. Mä sain valita itselleni yhden kellon heidän valikoimastaan ja ette arvakaan miten vaikea valinta se oli! Lopulta mä kuitenkin monen päivän pohdinnan jälkeen päädyin tuohon Classic Sheffield Ladyyn, joka sopii asuun kuin asuun, enkä voisi olla tyytyväisempi valintaani! Tuo on tosi laadukkaan tuntuinen ja tulee varmasti kovaan käyttöön! Ja jos joku teistä lukijoista on kiinnostunut oman kellon hankkimisesta, niin koodilla "karoliinas" saatte 15% alennusta kaikista tuotteista helmikuun loppuun asti! danielwellington

34 kommenttia:

  1. Ihana kello, mutta kai tuosta ois yks kuvaki riittäny :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan tän yhteistyön takia otan useammankin kuin yhden kuvan ja muutenkin mä tykkään siitä että on useampikin kuva vaikka juuri samasta kellosta! :-)

      Poista
  2. Onks DW:llä joku lukijamäärä et esim minimissään pitää olla vaikka 1000 tms että voi ruveta yhteistyöhön?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei sellaista ole ainakaan missään mainittu, mutta kyllä heillä varmaan on silti jokin raja että yhteistyö on heille kannattavaa :-)

      Poista
  3. Omistan itse ruskean nahkaisen DW:n ja se on ollut mulla nyt noin puolisen vuotta..ja käytössä melkein joka päivä <3

    http://heelja.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi tulee mullakin varmasti tosi kovaan käyttöön! Mäkin mietin pitkään tuon mustan ja sen ruskean välillä, joten ostan varmaan tähän sen ruskean rannekkeen myöhemmin :-)

      Poista
  4. Prettiness! I seriously love Daniel Wellington, might gonna use that code soon... <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yes! Haha I really recommend buying one, you won't regret it :-)

      Poista
  5. Siis toi kello on niin ihana! Oon varmaan 2 vuotta miettinyt sen hankintaa, taidankin käyttää tuon -15% alennuksen ja laittaa kellon tilaukseen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, täydellinen! Todellakin kannattaa, mäkin mietin tuon hankkimista pitkään ja nyt vihdoin sain sen! :-)

      Poista
  6. toi kello on niiiin täydellinen! :)

    VastaaPoista
  7. toi on niin upea! klassinen ja tyylikäs :;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, tuolle tulee käyttöä varmasti monta vuotta! :-)

      Poista
  8. oij, apua! oon aina haaveillut tollaisesta :)♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä myös, siksi oonkin niin iloinen et sain tuon vihdoin itselleni! :-)

      Poista
  9. Ihana kello!♡

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  10. hei miten saa flickr ne nuolet pois kuvista? O_o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuolta löytyy ohjeet, sitä on vähän hankala selittää tässä :-)

      Poista
  11. Ihana kello :) oot muutenkin ihan himokaunis ♡ Missä ja miten oot tuon bannerisi tehnyt?
    http://marikaaz.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! iPiccyllä tein tuon ja ihan kollaasipohjaan :-)

      Poista
  12. Just tommonen kaikkiin asuihin sopiva kello :) Ihana!
    Vitsit mulla ois niin paljon kysyttävää Rovaniemen lukiosta :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarkoititko lukioista. Meillähän on täällä kolme lukiota :)

      Poista
    2. Millaisia ne lukiot on ? Siis ilmapiiriltään ? Onko kellään kokemuksia ? :)

      Poista
    3. Ite olen lyskalla ja se on kyllä ilmapiiriltään aivan tajuttoman mahtava paikka! Meillähän ei ole erillisiä käytäviä vaan neljäkerrosta joista on näköyhteys ala-aulaan. Lyskan aulaa voisi kutsua jättimäiseksi olohuoneeksi! Se on iso koulu mutta se ei todellakaan tunnu siltä! Lyskan henki on tosi mahtava ja meillä on yksi Suomen parhaista oppilaskunnista. Suosittelen lämpimästi jos olet hakemassa Rovaniemelle lukioon! :)

      Poista
    4. Mäkin olen lyskalla ja suosittelen! Iso koulu jossa on hyvä ilmapiiri ja monenlaista porukkaa, myös kansainvälinen koska vaihto-oppilaita on paljon. On iso kurssivalikoima ja koulun sijainti on täydellinen! :-)

      Poista
    5. Vitsit mulla on tulossa hankala valinta :-D Tuun nimittäin toiselta paikkakunnalta, koska haluun muualle täältä tuppukylästä :D Pitäs olla hyvät syyt miksen jäis tänne lukioon.

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8