@WINGSTON

Me käytiin nyt illalla joukkueen kanssa viettämässä kauden päättäjäisiä ja samalla jengi-iltaa Wingstonissa. Oli kyllä hyvää ruokaa ja hyvää seuraa, niin kuin aina! Me käytiin aikaisemmin päivällä hakemassa äitin kanssa mun uusi laukku(!) postista ja käytiin myös joulumyyjäisissä ja keskustassa pyörimässä. Vaikka mä en uskonut löytäväni joulumyyjäisistä mitään, niin sieltä lähtikin mukaan aivan ihana sisustustaulu! Me napattiin matkalla Vilma mukaan ja suunnattiin sitten Wingstoniin. Mä söin halloumikanaa ja jälkkäriksi suklaakakkua, nam! Mä olin jo varautunut koko illan kestävään ruokakoomaan, mutta jostain syystä mä en tullut edes täyteen, ähkystä nyt puhumattakaan. Koska mulla on ollut aika tapahtumarikas viikonloppu, niin kaikki koulujutut on tietenkin jääneet taas sunnuntai-illalle, joten taidankin syventyä nyt niitten pariin. Koitan postailla taas huomenna!15/12 15/12 15/12 15/12 15/12 15/12 15/12

14 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Niimpä, en oo koskaan syöny parempaa! :-)

      Poista
  2. naaam mikä herkku toi suklaakakku on ! :D kelpaisi kyllä nyt tähän väliin


    On My Way

    VastaaPoista
  3. nyt on kyllä luvattoman herkullinen suklaakakkupalanen...😫

    VastaaPoista
  4. I love the christmas feelings! <3 And yes, the chocolate cake looks pretty good haha.

    VastaaPoista
  5. ihana toi viimenen kuva teistä hanit :* kohta nähään!

    VastaaPoista
  6. heippa <3 saako polyvoreen omia kuvia koneelta ladattua? kerrotko miten jos saa? voiko suhun tutustuuu??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo kerenny vielä vastailla kommentteihin koska en käyny eilen ollenkaan koneella :-) Mutta täytyy kyllä sanoa että en yhtään tiiä että voiko niitä omia kuvia ladata, kannattaa käydä katsomassa sieltä sivuilta! Ja tottakai saa tutustua :-)

      Poista
  7. Ihana postaus <3 ja voitko laittaa kuvaa siitä sisustustaulusta ja laukusta , vaikka seuraavaan postaukseen?

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8