WHAT I GOT FOR CHRISTMAS 2013

Heräsin tänään kerrankin aikaisin ihan sen takia, että voisin ottaa kuvia. No, olisin ihan yhtä hyvin voinut jatkaa vain unia, koska täällä on kellon ympäri niin hämärää ettei mitään rajaa. Kevät tule jo! Mä sain kuitenkin hyvän valaistuksen ansiosta otettua kuvat lahjoista, joilla mua tänä vuonna hemmoteltiin! Kuvissa näkyvien juttujen lisäksi sain ihanan pyjamasetin ja suklaata, mutta en muistanut kuvata niitä. Tuo Nean antama vartalokuorinta on ehkä ihanimman tuoksuinen asia, jota oon ikinä haistanut! Mä oon nuuhkinut sitä about 10 kertaa tänäkin päivänä ja en malta oottaa että pääsen taas käyttämään tuota!
Nyt taidan mennä laittautumaan, meille tulee nimittäin vieraita ja on toisen joulupäivällisen vuoro!gifts gifts gifts
gifts gifts gifts gifts

27 kommenttia:

  1. mikä oli se lahja joka tuli postista? :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se ei oo tullu vielä, postihan ei kulje nyt :-)

      Poista
  2. Ite sain siskon kanssa gg:n 4 ja 5 kaudet lahjaksi, ja ollaan katottu edellisetkin kaudet kokonaan. On kyllä niin paras sarja! <3 Sulla on ihana blogi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Mä aloin just vasta kattomaan kaikki tuottarit alusta, kun tuli liian ikävä! Kiitos paljon! :-)

      Poista
  3. Millä nää kuvat on otettu? Näyttävät mun mielestä tosi laadukkailta! :)

    VastaaPoista
  4. Sait tosi kivoja lahjoja ja esittelit ne mun mielestä ihanan nöyrästi etkä kehuskellen ylenpalttisuudella (mitä tähän aikaan vuodesta monesti blogeissa valitettavasti näkyy :/) :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Joo mä en todellakaan halua kehuskella, sellanen on tosi ärsyttävää :-)

      Poista
  5. GG <3 ! Tekis mieli näin loman kunniaksi alkaa kans katsomaan sitä uudestaan lävitse, niin parhautta.
    Oot saanu tosi kivoja lahjoja! :-)

    http://emmaelviiran.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, parhain sarja ikinä! Kiitti! :-)

      Poista
  6. Kivoja lahjoja!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Ihana blogi :) millä teit sun bannerin?(:

    VastaaPoista
  8. näin sut kaupungilla ja pakko sanoa että ois tehny mieli tulla juttelemaan kun vaikutat niin kivalta ja sun blogi on aivan mahtava!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! Nyt aloin kauhuissaan miettiin että missäköhän oot mut nähnyt, haha :-D Mutta kiitos tosi paljon! :-)

      Poista
  9. minkä merkkiset noi armykuosia olevat farkut on? :-)

    VastaaPoista
  10. ei vitsi kui ihana tää sun blogia ♥ liityin lukijaks ! C:

    http://dreamingg-girl.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  11. Mistä noi armykuosiset dr denimit on? oon hakenu niitä varmaan vuoden ympäri carlingsia ja stockkaa, mistä noi omasi siis? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on tilattu Junkyardilta, Nellyltä löytyy noita myös! :-)

      Poista
  12. mikä tuottari toi gg:n levy on ja mistä sait ton?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kakkostuottari ja se on ostettu Anttilasta! :-)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8