WEEKEND

Mun sunnuntai on kulunut tosi rennoissa tunnelmissa, koska en oo oikeasti tehnyt juuri mitään. Oon vaan kattonu GG:tä ja selaillu nettikauppoja, koska tänpäiväset treenit oli peruttu kovan pakkasen takia. Jep, tosiaan täällä lämpötila on tänään lähennellyt -30 astetta, joten oon pysynyt visusti sisällä koko päivän. Eilen meillä kävi vieraita, ja perjantai meni linnanjuhlia katsoessa. Me käytiin Emma-Lotan kanssa perjantaina ottamassa kuvia ulkona, mutta me oltiin liian myöhään liikkeellä joten kuvat ei onnistuneet ja laatu oli niin hirveää, ettei kuvanmuokkauskaan niitä pelastanut. Mulla niin ärsyttää tämä jatkuva pimeys, kun ainoa mahdollinen kuvienottoaika on juuri silloin kun istun koulun penkillä! Onneksi parin kuukauden päästä alkaa jo helpottamaan, ja toivottavasti saan sen lisäsalaman käsiini ennen sitä. Mulla oli tänä viikonloppuna tarkotus myös muokata tätä blogin ulkoasua, mutta tietenkin lykkäsin sitä niin pitkään kuin vaan pystyin joten se taitaa jäädä jollekkin toiselle päivälle. Tänään mä eksyin myös taas selailemaan nettikauppoja(mun pitäis oikeasti lopettaa) ja päädyinkin sitten parin tunnin pohdinnan jälkeen klikkaamaan itselleni kotiin joululahjaksi uuden laukun! Se laukku on täydellinen, mutta siitä ihanuudesta lisää sitten kun saan sen käsiini.
Nyt mun on pakko käydä kaikkien tekemättömien kouluhommien kimppuun joita on paljon, koska oon taas tapani mukaan jättänyt kaikki hommat viimeiseen iltaan!
Ps. Käykääpäs osallistumassa tuohon kalenteriarvontaan mikäli ette ole sitä vielä tehneet!
weekend weekend weekend weekend weekend weekend

36 kommenttia:

  1. Maksatko ne sun nettikauppaostokset ite ja kysytkö lupaa esim äitiltäs ennenku tilaat? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä maksan ne ihan omilla rahoillani joten en tarvi siihen vanhempien lupaa :-)

      Poista
  2. XDDD siis mitä treenit peruttu ku liikaa pakkasta , treenaattekste sit ulkona? luulin ihan että sisällä XDDDDD voi vdu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin vähän aamulla mietin että miksi tuon takia peruttiin, mutta ilmeisesti sitten on ollu jotain ongelmia auton lämmittämisen kanssa tms, tai auto hyytynyt pakkasen takia tai jotain. Ei niitä yleensä tuollasen takia peruta :-D

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Kiitos! Mä en oo ihan samaa mieltä tuosta laadusta, mutta ihanaa jos se muitten silmään näyttää hyvältä! :-D

      Poista
  4. sul on isot varpaat :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheheh, kyllä ne on ihan normaalikokoset.

      Poista
    2. mä meinasin just tulla sanomaan et vähän kivat varpaat XD okei vähän outoa, mut ite en vois ottaa ikinä omista varpaistani kuvaa...

      Poista
  5. Ihana postaus!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Ei vitso mä olin sillee et kovan pakkasen takia?! Meillä täällä etelä-suomessa on vaan sen -5 astetta :D ilmaisesti hieman kylmempää siellä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo täällä nää lämpötilat vaihtelee tosi rajusti, välillä on -20 ja heti seuraavana päivänä on nollassa... :-D

      Poista
  7. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  8. hei vähänkö kiva toi sininen paita! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki tykkään tosta, etenki toi väri on tosi kiva :-)

      Poista
  9. millä ohjelmalla muokkaat sun kuvia tänne blogiin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onko joku tietty efekti mitä käytät siellä?:) sun kuvat on meinaan tosi kivan värisiä!

      Poista
    2. Ei oikeastaan, koska se mitä efektejä käytän riippuu tosi paljon siitä, että millaset ne kuvan värit on :-)

      Poista
  10. mistä nettikaupoista yleensä tilailet vaatteita? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nelly, Asos, Sheinside, Chicnova ja sitten välillä just joku H&M jos kaupassa on ei oo kyseisestä tuotteesta esim. kokoa :-)

      Poista
  11. jaksaisitko viettää aikaa ihmisen kanssa, jolla ei oo rahaa shoppailla, käydä kahvilla tai leffassa, ei edes rahaa bussilippuun?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo? Mä en ole missään välissä sanonut, että valitsisin muka kaverini varakkuuden perusteella, ja mun mielestä tuo kommentti oli vähän loukkaava. Mähän itsekkin käyn leffoissa tosi harvoin, ja kahvillakaan en kovin usein. Ikävää jos olet saanut musta tuommoisen kuvan, mutta raha ei vaikuta mun kaverisuhteisiin mitenkään ja me ei yleensäkään tehdä usein mitään, mihin tarvisi rahaa :-)

      Poista
  12. teetkö jotain töitä että saat rahaa shoppailuun ja muuhun? vai mitä sun tapauksessa tarkottaa oma raha?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kyllä mä tavallaan teen. Tää on blogi on mun "työ". Mun rahat on siis ihan itse ansaittuja rahoja. Periaatteessa sillä ei pitäs olla kellekkään mitään väliä että mistä ne rahat tulee, mun raha-asiat kuuluu ainoastaan mulle ja en tule jatkossa niistä täällä puhumaan.

      Poista
  13. mistä tienaat "omat" rahasi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Blogista tai töistä. Niinkuin mä jo sanoin, sillä ei ole mitään väliä tuleeko ne rahat suoraan vanhempien pussista vai tienaanko ne itse, nämä asiat kuuluu vain mulle :-)

      Poista
  14. Mistä toi sininen paita on ja koska oot ostanu sen? :)

    VastaaPoista
  15. Rakastan sun blogia, tää on yks mun lemppareista!! Oot niin kaunis ja kirjotat tosi kivasti!:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos tosi paljon, ihana kuulla! :-)

      Poista
  16. Vastaukset
    1. Mä katon kaikki sarjat täältä:
      http://www.watchfreemovies.ch :-)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8