TODAY'S

Taas olis luvassa tänpäiväisiä asukuvia, tänään oli nimittäin kerrankin aikaa ottaa kuvia ja oli tosi hyvä ilma! Tänään jäin koulun jälkeen keskustaan tarkotuksena metsästää maastokuvioisia Dr. Denimeitä. No, eipä niitä tietenkään löytynyt mun kokoa joten päädyin sitten nälkäisenä harhailemaan Punnitse & Säästä:än ja vedin jogurttipähkinäöverit. Koko illan oon vaan rentoillu kotona, kunnes muistin just ennen reeneihin lähtöä että huomenna on karttakoe. Niimpä mulla on nyt mukavat 68 merta ja rapakkoa opeteltavana näin keskiviikkoillan ratoksi, sen siitä saa kun ei muista merkata tällasia juttuja kalenteriin. Huomenna mä arvon sen kalenterikisan voittajan ja myös muita kasaantuneita juttuja pitäs hoitaa, mm. eräs yhteistyön kautta saatu paketti joka on juuttunut tulliin! Tänään oli koulussa kokeiden palautukset ja noh, se viime jakson panostus näkyi myös koenumeroissa.
Huomenna mulla tulee olemaan aika kiireinen päivä luokan joulujuhlatreenien ja kaksien cheertreenien takia, en siis luultavasti kerkeä huomenna postaamaan. Nyt mun on kuitenkin pakko syventyä tuohon karttaan tai muuten oon huomenna pahassa pulassa!
ootd Neule Lindex Karvaliivi H&M Housut Bik Bok Kengät Skopunkten Paita Seppälä ootd ootd

29 kommenttia:

  1. herranen aika ku oot upea :o !

    VastaaPoista
  2. toi asu on muuten hyvä, mut musta tuo karvaliivi tossa päällä on jo vähän yliampuva:) oot tooosi kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin vähän mietin sitä että onko toi liivi liikaa, mutta kyllä toi mun mielestä oli silti ihan kiva :-) Kiitos paljon!

      Poista
  3. Oot upea!oot ihanan luonteva ja luonnollisen näköinen!!!oikeasti aivan ihana :) oon nähnyt sut keskustassa muutaman kerran, ja et koskaan näytä yhtään ylimieliseltä millään tavalla, ja sitä mä arvostan bloggaajissa, että ei ole ylimielinen!eli tosi ihana blogi ja tosi ihana ihminen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos tosi paljon! Apua minkäköhän näkösenä oot mut nähny, haha :-D Mutta kiitos paljon, säkin piristit mun iltaa tosi paljon! Kiva kuulla että oot saanu musta hyvän kuvan :-)

      Poista
  4. onko sulla dr.demineitä? jos on niin ootko ostanu rovaniemeltä ne? jos oot, niin mistä liikkestä? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jackal myy niitä :D

      Poista
    2. eikö myydä onlyssä tai missää muual? :o

      Poista
    3. Rovaniemellä ainoa on jackal joka sijaitsee siinä sampokeskuksen vieressä jos et tiennyt :) ne on siellä samaa hintaa ku muuallaki!

      Poista
    4. Mä en ole täältä itseasiassa ostanut yksiäkään denimeitä mutta niitä tosiaan myydään Jackalissa :-) Ja Onlyssa ei myydä.

      Poista
  5. Kuinka pitkä oot? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en tiedä mun pituutta ihan tarkkaan, mutta jotain n. 167-168cm :-)

      Poista
  6. Ihana asu ja kivan värinen tuo neule ! :)
    http://y-anah.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. etkö kestän kommenttii sun varpaist ja poistit sen kuvan XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En :-D Mun mielestä se oli jo niin lapsellinen kommentti ettei mun tarvi tollasia täällä katella jos en halua.

      Poista
  8. Tykkään tosi paljon sun blogista, ja sun ulkonäöstä! Yhtään mielistelemättä voin sanoa et mun mielestä sulla on täydellinen vartalo! :O Siis jokaisen tytön/naisen unelma on jus se et on hoikka vyötärö ja litteä vatsa ja kuitenkin muotoja eikä mikään tikku. Ole ylpee itsestäs ja jos sulla ikinä on olo ettet näytä hyvältä tai jotain ni muista nä sanat ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon tosi ihanasta kommentista! ♥ Mä en ehkä yhdy ihan täysin tohon sun kommenttiin, vaikka oon silleen ihan tyytyväinen mun kroppaan, eipä sitä nyt vaihtaakaan voi :-D Mutta kiitos tosi paljon, en voi sanoin kuvailla miten paljon toi oikeasti piristi ja "lämmitti mun sydäntä"! :-)

      Poista
  9. Onks sun lukiossa käytössä wilma?:D

    VastaaPoista
  10. Oi ihana toi neule :) Mukavan oloinen blogi sulla, saitpas uuden lukijan! ;)

    sofi-stop-for-a-minute.blogspot.fi

    VastaaPoista
  11. Ihana asu!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8