THE NEW BAG

Mun ei pitänyt tulla tänään postaamaan ollenkaan, mutta päätin sittenkin tulla heittämään tänne nämä asukuvat jotka otettiin eilen Marin kanssa. Mulle alkais jo riittää nämä siniset ja hämärät kuvat, haluan takasin sen ajan kun kuvien muokkaukseen ei mene niin tuhottomasti aikaa! Mä tosiaan hain sunnuntaina keskustaan mennessä mun uuden laukun postista ja tietenkin malttamattomana revin sen heti paketista ja otin käyttöön. Pakko sanoa että tuo on kyllä aivan ihana, niin yksinkertanen ja just sen takia niin kiva! Mä oon ettiny uutta laukkua jo ikuisuuden ja mistään ei tuntunu löytyvän mitään, kunnes eksyin H&M:n nettikauppaan ja ihastuin tohon heti ensisilmäyksellä! Hintakaan ei 25% alennuksen jälkeen jäänyt juurikaan joten naputtelin ton tyytyväisenä kotiin.
Asiasta toiseen, järkytyin tänään aamulla kun tajusin että jouluun on enää viikko! Mihin tää aika on oikeen mennyt, vastahan mä olin ihan täpinöissäni siitä että on joulukuu? Tuhat asiaa on vielä tekemättä ja kaikki joululahjat on ostamatta. Mullahan tunnetusti on tapana jättää kaikki asiat viime tinkaan... Nyt taidan alkaa väsäämään sähköpostia tonne tulliin, että saan sen paketin joskus tänne kotiinkin asti...
tiistai tiistai

12 kommenttia:

  1. Tosi upee laukku! Kysyisin et miten paljon tonne mahtuu tavaraa? Mahtuuko kamera, lompakko, kannykkä ja joku pieni meikkipussi hyvin sinne? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä sinne mahtuu ainaki mulla kaikki koulukirjat ja penaalit sun muut + tietty kamera ja kaikki muu mahdollinen :-) Eli on yllättävän tilava!

      Poista
  2. Sulla on tosi kiva blogi, hienoja kuvia ja oot tosi kaunis! :) Ihana laukku :)

    http://allmydreamsiwanttodo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon! Jep, tuo laukku on kyllä kiva :-)

      Poista
  3. mistä toi sun paita on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hups, mä näköjään unohdin kirjoittaa ne tohon! Mutta se on Bik Bokista ostettu joskus melkeen vuosi sitten :-)

      Poista
  4. Ihanasti sopii yhteen laukku ja kengät!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, niimpä sopii! En ite huomannu yhtään :-D

      Poista
  5. Ihana asu!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Heippa Karoliina! :-)
    Juuri eksyin blogiisi jotain ihan ällistyttävän monimutkaista reittiä...ja nyt oon niin iloinen että tuli eksyttyä, nimittäin tämä blogisihan on ihan mahtava. Kävin useassa blogissa etsimässä hyvää luettavaa ja mikään ei oikein napannut, mutta sitten kun löysin sun oman niin hymy levisi huulille heti kun banneri hypähti kuvaruudulle! Selailin blogIasi muutamia kuukausia takaperin ja tykästyin kamalan paljon. Aion ehdottomasti jäädä tätä anonyyminä seurailemaan koska mulla ei ole omaa google-tiliä olemassakaan enkä omaa blogiakaan ole (...ainakaan vielä, houkuttelis kovasti) perustanut!
    Mutta vielä tiivistettynä eli...tää sun blogi oli huippulöytö, kiitos hurjan paljon ihanasta blogista Karoliina! :-)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8