TÄYDELLISTEN NILKKUREITTEN METSÄSTYS

Jotkut teistä ehkä muistaa hämärästi, että mä ostin uudet nilkkurit Seppälästä reilu kuukausi sitten. Mä olin tietenkin alun alkaenkin vähän skeptinen sen laadun suhteen mutta mä ajattelin että kyllä ne nyt ainakin sen yhden talven kestää, eikä hintakaan ollut paha. No, meni kaksi viikkoa ja kengän sivussa oleva koristesolki halkesi kahtia. Se meni osaksi omasta syystä rikki, mutta ei se silti mitenkään kauhean vahvaa tekoa ollut jos halkeaa jo siitä ku soljen päälle astuu. Niimpä mä sitten vein kengät suutarille korjattavaksi ja kun sain ne parin päivän päästä takaisin, huomasin että toisesta kengästä on irtoamassa pohja. Siinä vaiheessa mä kirosin tyhmyyttäni ja sitä että menin ikinä ostamaan mokomat kengät. Nyt noita ei voi enää käyttää, koska en halua että se pohja lähtee ihan kokonaan irti. Nyt siis pitäisi saada uudet tilalle, koska muina kenkävaihtoehtoina on joko ne Eccon saappaat tai UGGit, tai vanhat ei-niin-miellyttävät kengät. Nilkkurit/saappaat sopii kuitenkin kaikkien vaatteiden kanssa ja menee joka säässä, toisin kuin esimerkiksi UGGit.
ankle booties

Mä olen jo selaillut muutamia nettikauppoja, koska keskustan kenkäkaupoista ei tunnu löytyvän mitään.  Mä löysinkin parit tosi ihanat kengät, jotka mielelläni majoittaisin mun kaappiin! Monen tunnin ja vielä useamman nettikaupan jälkeen mä löysin pari kohtuuhintaista ja kivannäköstä ehdokasta tätä kollaasia varten. Mä ihastuin etenkin tohon numero 5:seen, eli noihin H&M:n nilkkureihin. Mulla on tosin jo yhdet tuon tyyliset korolliset kengät, mutta niissä on niin liukkaat pohjat että niitä pystyy käyttämään vain lumettomana aikana. Ihan ekana mä iskin kuitenkin silmäni noihin River Islandin kenkiin, eli numero 6:seen. Mä en oikeastaan osaa sanoa mikä, mutta joku noissa kengissä viehättää mua aivan älyttömästi! Ehkä se on tuo tikattu nahka tai nuo kultaiset yksityiskohdat, joka tapauksessa noi on söpöimmät kengät jotka oon nähny pitkään aikaan ja oon melkeempä varma että tilaan juuri nuo!
 Mutta kertokaa te, että mitkä noista vaihtoehdoista oli eniten teidän mieleen ja mitkä mun kannattais tilata?

28 kommenttia:

  1. noi 6 kävis kyl sulle! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki aattelin et ne sopis mun tyyliin :-)

      Poista
  2. Kannattaa käydä skopunktenissa :-)! Siellä on tosi laaja valikoima ja halpaakin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu Skopunktenissa mä en oo vielä kerennyt käydäkkään, pitääpä käydä tällä viikolla! :-)

      Poista
  3. Oi ihania kenkiä! Omat suosikkini ovat 2 mistä ne ovat? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voitko linkata sivun kun en löydä sitä? Paljon kiitoksia jo etukäteen! :)

      Poista
    2. Tota linkkiä metsästäessä kävi ilmi että noi onkin lasten kengät, mutta tuossa kuitenkin tuo linkki :-D
      http://shop.mango.com/ficha.faces?state=kids_006_IN

      Poista
  4. Mä olen nyt käyttänyt yksiä Aaltosen kenkiä, siis niin hyvät jalkaan ja vedenpitävyys - ostin toissa keväänä nilkkurit ihan marketista ja oli vain 15e. Ne on niin hyvät liukkaallakin. Ehkä ulkonäöltään hieman nro 3 lähellä, mutta kapeampi kärki. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, itse en ehkä ihan heti uskalla ostaa mitään markettikenkiä, on aiemminkin ollut sen verran huonoja kokemuksia :-D

      Poista
  5. hmm mun mielest kivoimmat on 2 tai 3.. koska nois ekoissa se malli on vähän hassu ja toi etuosa on tollee jännästi ilmassa :O 4 ja 5 näyttää ainaki mun silmään tosi "raskailta" tai sellasilt, en osaa selittää mut nii :D ja vitosis on aika korkee korko ni niist saattaa tulla jalat kipeeks :( mut noi kutosetki on kyl aik kivat, eli mä ottaisin ainaki 2,3 tai vika vaihtoehto 6 :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, totta puhut! Jos vitoset ottaisin niin tietenkään en niitä päivittäin käyttäis, liukkaista säistä nyt puhumattakaan :-D Mulla on samat lempparit!

      Poista
  6. 6 ehdottomasti! Upeat ja sopis varmasti sulle :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, nuo on varmaan eniten mun tyyliset :-)

      Poista
  7. Kutoskengät on ihan hullun hienot! mulla itelläni on nuo H&M:n nilkkurit ja ne on ollut hintalaatusuhteeltan melko hyvät popot, mutta melkosen liukkaat näillä keleillä :-D

    werablee.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Aijaa no sitten pitää harkita uudestaan, täällä nimittäin tuntuu tiet olevan lähes joka päivä enemmän tai vähemmän liukkaita :-D

      Poista
  8. Tykkään noista kutosista älyttömästi, jotka ehdottomasti voisin itsellenikin kotiuttaa. (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin alan jo kallistua siihen että tilaan nuo :-)

      Poista
  9. mistä noita 6 kenkiä voi tilata? :)

    VastaaPoista
  10. Noi 6 on ihanimmat ton tikatun nahan takia! Ite tilaisin nuo :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep niin on! Mäkin taidan tilata nuo :-)

      Poista
  11. Satutko tietää yhtää millasii postikului River Islandil on?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä mä tuolta sivuilta tsekkasin niin toimituskulut oli £6, eli ei siitä hirveästi joudu pulittaan :-) Mutta esim. ihan vasta oli kampanja jossa kaikki toimitukset oli toimituskuluitta eli sellasia kannattaa ootella jos haluaa säästää!

      Poista
  12. 5 tai 6 mun mielestä! Mutta päätä ihan ite kuitenkin! :)

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  13. Mulla on itelläki ollu noi seppälän kengät ! Meni heti rikki :( Pohja irtos melkein kokonaan ku olin käyttäny joku pari - kolme viikkoo.. Ei kyllä kannata ostaa!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mäkään en kerennyt kun pari viikkoa vaan käyttää niitä omia ennen kuin meni rikki :-( Oli kyllä eka ja vika kerta kun ostan Seppälän kenkiä!

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8